To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj

Data: 2015-03-28 21:33:17
Autor: ada
To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj
- Każdy mój kontakt z Kościołem katolickim jest kontaktem, w którym moja godność ludzka i moje prawa obywatelskie są deptane - powiedział na antenie TVN24. - Cywilizacja śmierci to cywilizacja, którą zbudował Kościół. To jest zatęchła atmosfera, pozbawiona pierwiastka twórczego. Ja widzę, że gospodarzem tego kraju jest Kościół katolicki... To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj, ponieważ nie są gospodarzami tego kraju... Polacy muszą odzyskać ten kraj. Polska musi być państwem świeckim, a nie wyznaniowym. Wszyscy płacą na Kościół i jest w związku z tym bezkarność Kościoła. Jest to instytucja, która od VIII wieku jest nielegalną instytucją, która narzuciła ludzkości swoją wolę. Musimy wrócić do VIII wieku i rozliczyć Kościół z działalności przeciwko ludzkości – mówił aktor.

http://film.wp.pl/idGallery,15923,idPhoto,420777,galeria.html

Data: 2015-03-28 14:05:00
Autor: szklanynocnik
To najwy¿sza pora, ¿eby Polacy odzyskali swój kraj
u¿ytkownik ada napisa³:

Musimy wróciæ do VIII wieku i rozliczyæ Ko¶ció³ z dzia³alno¶ci przeciwko ludzko¶ci - mówi³ aktor.

A mo¿e wróciæ do koñca lat 80tych i rozliczyæ radosn± prywatyzacjê?

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, tu juz gadka bêdzie inna:)

Data: 2015-03-29 06:02:19
Autor: Chiron

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mf74hb$1vf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kiedyś słyszałem opinię- prawie w przypadku każdego aktora okazała się słuszna- że jak aktor mówi z głowy, to pieprzy głupoty. Po prostu- ci ludzie potrafią wyłącznie grać jakieś role

--

Chiron

Data: 2015-03-29 20:19:48
Autor: Ikselka
To najwy¿sza pora, ¿eby Polacy odzyskali swój kraj
Dnia Sun, 29 Mar 2015 06:02:19 +0200, Chiron napisa³(a):

Kiedy¶ s³ysza³em opiniê- prawie w przypadku ka¿dego aktora okaza³a siê s³uszna- ¿e jak aktor mówi z g³owy, to pieprzy g³upoty. Po prostu- ci ludzie potrafi± wy³±cznie graæ jakie¶ role

To sam na to nigdy nie wpad³e¶? - przecie¿ "dobry" aktor to w³a¶nie taki,
który nie ma ¿adnych oporów w powtarzaniu wyuczonej roli. Cz³owiek na
poziomie zawsze ma swoje "ja" oraz REFLEKSJE, które to dwie rzeczy bardzo
mu przeszkadzaj± byæ "dobrym" aktorem 3-]
--
XL
Nie musisz szczepiæ dziecka!

Data: 2015-03-29 17:56:20
Autor: MarkWoydak
[...]

Marny aktor, bredzi jak na mękach chociaż częściowo ma rację. Bezkarność sukienkowych jest porażająca.

MW

Data: 2015-03-29 21:18:11
Autor: ada
W dniu 2015-03-29 o 17:56, MarkWoydak pisze:
[...]

Bardzo dobry aktor. Przepiękne role w zagranicznych, wielkich filmach..., jak w Świętym Augustynie...

Data: 2015-03-29 20:12:38
Autor: Ikselka
To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj
Dnia Sat, 28 Mar 2015 21:33:17 +0100, ada napisa³(a):

Musimy wróciæ do VIII wieku i rozliczyæ Ko¶ció³ z dzia³alno¶ci przeciwko ludzko¶ci ? mówi³ aktor.

"Jerzy Zelnik nie widzia³ sensu w dyskusji z kim¶, kto wysuwa tak
absurdalne argumenty.

    Nie muszê tu dysponowaæ równ± ilo¶ci± minut, mogê siê tylko u¶miechaæ.
To skrajny pogl±d, pewnie nieodosobniony, ale na szczê¶cie wiêkszo¶æ tak
nie my¶li

? podsumowa³ Jerzy Zelnik. "

http://wpolityce.pl/gwiazdy/234009-himalaje-absurdu-pieczynski-wzywa-do-rozliczenia-kosciola-z-dzialalnosci-przeciwko-ludzkosci

Data: 2015-03-29 21:20:22
Autor: ada
W dniu 2015-03-29 o 20:12, Ikselka pisze:
[...]

Zelnik oszo³om jakich miliony w Polsce...

Data: 2015-03-30 00:11:19
Autor: Ikselka
To najwy¿sza pora, ¿eby Polacy odzyskali swój kraj
Dnia Sun, 29 Mar 2015 21:20:22 +0200, ada napisa³(a):

[...]

Ale¿ jasne, có¿ innego mo¿na odpowiedzieæ, prawda?
:->

Data: 2015-03-30 01:03:42
Autor: ada
W dniu 2015-03-30 o 00:11, Ikselka pisze:
[...]

No przecie¿ on nale¿y do sekty smoleñskiej...

Data: 2015-03-31 17:35:01
Autor: Ikselka
To najwy¿sza pora, ¿eby Polacy odzyskali swój kraj
Dnia Mon, 30 Mar 2015 01:03:42 +0200, ada napisa³(a):

[...]

Ty sobie najnowsze wiadomosci o ZAMACHU smoleñskim poczytaj, a o "sekcie"
to mówiæ mo¿na jedynie w Twoim wydaniu - wierzycie w co chcecie wierzyæ, a
fakty naród dawno zna.
--

Ikselka
na jego si³y i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-31 19:59:37
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 17:35, Ikselka pisze:
[...]

Zamach, to dla oszo³omów spod znaku sekty smoleñskiej, a naród doskonale wie, ¿e wariat polecia³ i zabi³ 96 ludzi...

To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj