To nie Rosjanie spowodowali, że samolot spadł.

Data: 2011-01-15 21:37:49
Autor: Kontroler Ruchu
To nie Rosjanie spowodowali, że samolot spadł.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igsqgh$dfd$1mx1.internetia.pl...
Skoncentrujmy się na tym, co jest w raporcie MAK

Raport Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) jest rzetelny od strony technicznej. Uważam, że powinniśmy skoncentrować się na tym, co w nim zawarto, a nie na tym, czego w nim nie ma. Uznanie skali winy strony rosyjskiej jest kwestią drugoplanowa. To nie Rosjanie spowodowali, że samolot spadł. Nie doprowadzili też do wypadków z udziałem Bryzy, Casy i Mi-24.

Jak to nie?! Skoro A.Macierewicz pod dyktando prezesa twierdzi, że to ruskie to musi to być najprawdziwsza prawda!

To nie Rosjanie spowodowali, że samolot spadł.