To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

Data: 2010-11-21 10:51:19
Autor: D. J. MC Donald Musk
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
"Rzeczpospolita" pisze, że powstaje nowy plan budowy dróg i autostrad. Wiadomo bowiem, że wiele inwestycji, które miały zostać zrealizowane na Euro 2012, nie zostanie zakończonych w tym terminie.
Minister infrastruktury Cezary Grabarczyk przyznał w "Rzeczpospolitej", że nowy plan ma być gotowy na przełomie roku. Pod znakiem zapytania stoi zakończenie do czerwca 2012 roku między innymi 200 kilometrów autostrad. Według gazety, ograniczenia spowodowane są między innymi cięciami planowanych wydatków oraz przeszkodami związanymi z koniecznością budowy dróg na obszarze Natura 2000.

reszta tu http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,Objazdy-zamiast-autostrad-na-Euro,wid,12870545,wiadomosc.html
--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-11-21 11:10:28
Autor: raff
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
W dniu 2010-11-21 10:51, D. J. MC Donald Musk pisze:
"Rzeczpospolita" pisze, Ĺźe powstaje nowy plan budowy drĂłg i autostrad.
[...]
drĂłg na obszarze Natura 2000.

reszta tu
http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,Objazdy-zamiast-autostrad-na-Euro,wid,12870545,wiadomosc.html

Jak to nie bedzie ? Przeciez obiecal :/

R.

Data: 2010-11-21 11:53:39
Autor: pluton
> [...]
> Według gazety, ograniczenia spowodowane są między innymi cięciami
> planowanych wydatków oraz przeszkodami związanymi z koniecznością budowy

Jak obiecal, to bedzie, ino pozniej. Czytac nie umi ?

A co z tymi mieszkaniami ? Beda ? Jakies 3 miliony obiecali.

Nullification

Data: 2010-11-21 12:12:17
Autor: cytryna
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
Euro

> [...]

Jak obiecal, to bedzie, ino pozniej. Czytac nie umi ?

A co z tymi mieszkaniami ? Beda ? Jakies 3 miliony obiecali.

"Czytac nie umi ?" A może rżenie głupa na potęgę ?

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości „Rodzina na swoim” zakłada,
że każda rodzina powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem:własnym bądź wynajmowanym. Należy zatem wybudować w ciągu najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek na wierzbie. TYCH MIESZKAŃ PAŃSTWO NIE BĘDZIE ROZDAWAŁO. Skoncentruje się natomiast na TWORZENIU WARUNKÓW SPRZYJAJĄCYCH ROZWOJOWI budownictwa mieszkaniowego. Będzie też wspomagać ten rozwój, bo społecznego problemu niedoboru mieszkań sam mechanizm rynkowy nie rozwiąże. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony państwa będą oczywiście
zależały od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

Data: 2010-11-21 12:20:19
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6d67.0000009e.4ce8fe91newsgate.onet.pl...
> [...]
Euro

> [...]

Nullification

"Czytac nie umi ?" A może rżenie głupa na potęgę ?

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zakłada,
[...]

Oni by chcieli by czlonkowie jednej parti wybudowali innym 3-4 miliony mieszkan...
O to im chodzi... zlodziej na zlodzieju!

Data: 2010-11-21 13:31:57
Autor: bolek

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:icavgg$17s7$1news.ett.com.ua...

> [...]

mieszkan...
O to im chodzi... zlodziej na zlodzieju!

To członkowie partii coś budują ?
Przecież oni tylko pasożytują na tych co coś budują.

bolek

Data: 2010-11-21 20:49:57
Autor: pluton
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
To członkowie partii coś budują ?
Przecież oni tylko pasożytują na tych co coś budują.

Dokladnie.

Nullification

Data: 2010-11-21 12:22:29
Autor: bolek
> [...]

rozwiąże. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony państwa będą oczywiście
zależały od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

Czyli dupa z tych mieszkań.

bolek

Data: 2010-11-21 20:35:49
Autor: pluton
[...]

Aferka gruntowa byla niewatpliwie sprzyjajaca. Chodzilo o pozyskanie
gruntow pod budowe mieszkan.

Nullification

Data: 2010-11-21 13:18:04
Autor: raff
[...]
Ĺźe
[...]

A co z mieszkaniami obiecanymi przez Kwasniewskiego ? Tez bedo ?

R.

Data: 2010-11-21 13:17:04
Autor: rAzor
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Nie będzie. Ale za to podatki będą wyższe.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-21 14:06:47
Autor: Anatol

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:icb2jv$nun$1news.onet.pl...
[...]

Te autostrady i drogi ekspresowe na które już podpisano umowy i trwa budowa (obecnie 1340 km) - będą, a co najwyżej budowa niektórych może się przdłużyć z powodu pogody (np. powodziowe opady deszczu i/lub długotrwałe i ciężkie zimy). Zredukowana może być natomiast liczba noworozpoczynanych inwestycji w kolejnych latach np. z obecnych 500-600 km rocznie do 250-300 km rocznie. Autorzy artykułu z RP manipuluja treścią tak aby zasegurować (bo wprost tego nie napisali żeby nikt się nie mógł formalnie przyczepić) czytelnikowi że opóźnienia wynikają z cięć wydatków  a nie z obiektywnych warunków pogodowych.

Anatol

Data: 2010-11-21 05:15:21
Autor: DJ MC Donald Musk
On 21 Lis, 14:06, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dun...@po.com.ru> napisa w wiadomo cinews:icb2jv$nun$1news.onet.pl...

> Darz b r! U ytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczy napisa :

> Nie b dzie. Ale za to podatki b d wy sze.

Te autostrady i drogi ekspresowe na kt re ju podpisano umowy i trwa budowa
(obecnie 1340 km) - b d , a co najwy ej budowa niekt rych mo e si przd u y
z powodu pogody (np. powodziowe opady deszczu i/lub d ugotrwa e i ci kie
zimy). Zredukowana mo e by natomiast liczba noworozpoczynanych inwestycji w
kolejnych latach np. z obecnych 500-600 km rocznie do 250-300 km rocznie.
Autorzy artyku u z RP manipuluja tre ci tak aby zasegurowa (bo wprost tego
nie napisali eby nikt si nie m g formalnie przyczepi ) czytelnikowi e
op nienia wynikaj z ci wydatk w  a nie z obiektywnych warunk w
pogodowych.

To znaczy, ze pan Komoroski nie wie, ze w Polsce wystepuja zimy,
padaja deszcze i dosyc czesto sa powodzie?
 -no ja takiej wiedzy od tego czlowieka nie wymagam ale osmiesza
swoich wyborcow...

Data: 2010-11-21 19:21:07
Autor: Anatol
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fd6ea2d1-66cc-41cf-b2a5-5b8a2dc364d0fj16g2000vbb.googlegroups.com...

To znaczy, ze pan Komoroski nie wie, ze w Polsce wystepuja zimy,
padaja deszcze i dosyc czesto sa powodzie?
 -no ja takiej wiedzy od tego czlowieka nie wymagam ale osmiesza
swoich wyborcow...

Dlatego Komorowski nie mówil ile autostrad bedzie wybudowanych tylko ile umów  bedzie podpisanych lub ile budów bedzie rozpoczetych.

Anatol

To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?