To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

Data: 2010-11-21 11:10:28
Autor: raff
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
W dniu 2010-11-21 10:51, D. J. MC Donald Musk pisze:
"Rzeczpospolita" pisze, że powstaje nowy plan budowy dróg i autostrad.
Wiadomo bowiem, że wiele inwestycji, które miały zostać zrealizowane na Euro
2012, nie zostanie zakończonych w tym terminie.
Minister infrastruktury Cezary Grabarczyk przyznał w "Rzeczpospolitej", że
nowy plan ma być gotowy na przełomie roku. Pod znakiem zapytania stoi
zakończenie do czerwca 2012 roku między innymi 200 kilometrów autostrad.
Według gazety, ograniczenia spowodowane są między innymi cięciami
planowanych wydatków oraz przeszkodami związanymi z koniecznością budowy
dróg na obszarze Natura 2000.

reszta tu
http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,Objazdy-zamiast-autostrad-na-Euro,wid,12870545,wiadomosc.html

Jak to nie bedzie ? Przeciez obiecal :/

R.

Data: 2010-11-21 11:53:39
Autor: pluton
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
> "Rzeczpospolita" pisze, ¿e powstaje nowy plan budowy dróg i autostrad.
> Wiadomo bowiem, ¿e wiele inwestycji, które mia³y zostaæ zrealizowane na
Euro
> 2012, nie zostanie zakoñczonych w tym terminie.
> Minister infrastruktury Cezary Grabarczyk przyzna³ w "Rzeczpospolitej",
¿e
> nowy plan ma byæ gotowy na prze³omie roku. Pod znakiem zapytania stoi
> zakoñczenie do czerwca 2012 roku miêdzy innymi 200 kilometrów autostrad.
> Wed³ug gazety, ograniczenia spowodowane s± miêdzy innymi ciêciami
> planowanych wydatków oraz przeszkodami zwi±zanymi z konieczno¶ci± budowy
> [...]

Jak obiecal, to bedzie, ino pozniej. Czytac nie umi ?

A co z tymi mieszkaniami ? Beda ? Jakies 3 miliony obiecali.

Nullification

Data: 2010-11-21 12:12:17
Autor: cytryna
> [...]

Jak obiecal, to bedzie, ino pozniej. Czytac nie umi ?

A co z tymi mieszkaniami ? Beda ? Jakies 3 miliony obiecali.

"Czytac nie umi ?" A mo¿e r¿enie g³upa na potêgê ?

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwo¶ci „Rodzina na swoim” zak³ada,
¿e ka¿da rodzina powinna dysponowaæ samodzielnym mieszkaniem:w³asnym b±d¼ wynajmowanym. Nale¿y zatem wybudowaæ w ci±gu najbli¿szych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkañ. PiS nie obiecuje gruszek na wierzbie. TYCH MIESZKAÑ PAÑSTWO NIE BÊDZIE ROZDAWA£O. Skoncentruje siê natomiast na TWORZENIU WARUNKÓW SPRZYJAJ¡CYCH ROZWOJOWI budownictwa mieszkaniowego. Bêdzie te¿ wspomagaæ ten rozwój, bo spo³ecznego problemu niedoboru mieszkañ sam mechanizm rynkowy nie rozwi±¿e. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony pañstwa bêd± oczywi¶cie
zale¿a³y od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

Data: 2010-11-21 12:20:19
Autor: D. J. MC Donald Musk
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:6d67.0000009e.4ce8fe91newsgate.onet.pl...
Euro

> [...]

Nullification

"Czytac nie umi ?" A mo¿e r¿enie g³upa na potêgê ?

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwo¶ci &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zak³ada,
[...]

Oni by chcieli by czlonkowie jednej parti wybudowali innym 3-4 miliony mieszkan...
O to im chodzi... zlodziej na zlodzieju!

Data: 2010-11-21 13:31:57
Autor: bolek
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

U¿ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisa³ w wiadomo¶ci news:icavgg$17s7$1news.ett.com.ua...

> [...]

mieszkan...
O to im chodzi... zlodziej na zlodzieju!

To cz³onkowie partii co¶ buduj± ?
Przecie¿ oni tylko paso¿ytuj± na tych co co¶ buduj±.

bolek

Data: 2010-11-21 20:49:57
Autor: pluton
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
To cz³onkowie partii co¶ buduj± ?
Przecie¿ oni tylko paso¿ytuj± na tych co co¶ buduj±.

Dokladnie.

Nullification

Data: 2010-11-21 12:22:29
Autor: bolek
> [...]

rozwi±¿e. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony pañstwa bêd± oczywi¶cie
zale¿a³y od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

Czyli dupa z tych mieszkañ.

bolek

Data: 2010-11-21 20:35:49
Autor: pluton
[...]

Aferka gruntowa byla niewatpliwie sprzyjajaca. Chodzilo o pozyskanie
gruntow pod budowe mieszkan.

Nullification

Data: 2010-11-21 13:18:04
Autor: raff
[...]

A co z mieszkaniami obiecanymi przez Kwasniewskiego ? Tez bedo ?

R.

To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?