To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

Data: 2010-11-21 13:17:04
Autor: rAzor
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
"Rzeczpospolita" pisze, że powstaje nowy plan budowy dróg i autostrad.
Wiadomo bowiem, że wiele inwestycji, które miały zostać zrealizowane na Euro
2012, nie zostanie zakończonych w tym terminie.
Minister infrastruktury Cezary Grabarczyk przyznał w "Rzeczpospolitej", że
nowy plan ma być gotowy na przełomie roku. Pod znakiem zapytania stoi
zakończenie do czerwca 2012 roku między innymi 200 kilometrów autostrad.

Nie będzie. Ale za to podatki będą wyższe.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-21 14:06:47
Autor: Anatol

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:icb2jv$nun$1news.onet.pl...
[...]

Te autostrady i drogi ekspresowe na które już podpisano umowy i trwa budowa (obecnie 1340 km) - będą, a co najwyżej budowa niektórych może się przdłużyć z powodu pogody (np. powodziowe opady deszczu i/lub długotrwałe i ciężkie zimy). Zredukowana może być natomiast liczba noworozpoczynanych inwestycji w kolejnych latach np. z obecnych 500-600 km rocznie do 250-300 km rocznie. Autorzy artykułu z RP manipuluja treścią tak aby zasegurować (bo wprost tego nie napisali żeby nikt się nie mógł formalnie przyczepić) czytelnikowi że opóźnienia wynikają z cięć wydatków  a nie z obiektywnych warunków pogodowych.

Anatol

Data: 2010-11-21 05:15:21
Autor: DJ MC Donald Musk
On 21 Lis, 14:06, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dun...@po.com.ru> napisa w wiadomo cinews:icb2jv$nun$1news.onet.pl...

> Darz b r! U ytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczy napisa :

> Nie b dzie. Ale za to podatki b d wy sze.

Te autostrady i drogi ekspresowe na kt re ju podpisano umowy i trwa budowa
(obecnie 1340 km) - b d , a co najwy ej budowa niekt rych mo e si przd u y
z powodu pogody (np. powodziowe opady deszczu i/lub d ugotrwa e i ci kie
zimy). Zredukowana mo e by natomiast liczba noworozpoczynanych inwestycji w
kolejnych latach np. z obecnych 500-600 km rocznie do 250-300 km rocznie.
Autorzy artyku u z RP manipuluja tre ci tak aby zasegurowa (bo wprost tego
nie napisali eby nikt si nie m g formalnie przyczepi ) czytelnikowi e
op nienia wynikaj z ci wydatk w  a nie z obiektywnych warunk w
pogodowych.

To znaczy, ze pan Komoroski nie wie, ze w Polsce wystepuja zimy,
padaja deszcze i dosyc czesto sa powodzie?
 -no ja takiej wiedzy od tego czlowieka nie wymagam ale osmiesza
swoich wyborcow...

Data: 2010-11-21 19:21:07
Autor: Anatol
To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fd6ea2d1-66cc-41cf-b2a5-5b8a2dc364d0fj16g2000vbb.googlegroups.com...

To znaczy, ze pan Komoroski nie wie, ze w Polsce wystepuja zimy,
padaja deszcze i dosyc czesto sa powodzie?
 -no ja takiej wiedzy od tego czlowieka nie wymagam ale osmiesza
swoich wyborcow...

Dlatego Komorowski nie mówil ile autostrad bedzie wybudowanych tylko ile umów  bedzie podpisanych lub ile budów bedzie rozpoczetych.

Anatol

To nie bedzie 500 km autostrad, ktore obiecal nam Bobr?