To nie fanatyk

Data: 2009-10-28 21:30:51
Autor: Adam
To nie fanatyk

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc924n$vg4$1news.task.gda.pl...
Kamiński to zimny polityk realizujący plan PiS wykorzystania CBA do walki z rządem.
Przekonało mnie o tym ostatecznieto, ze nawet wczoraj próbował wzniecić zarzewie afery - tym razem "orlikowej". Bo "orliki" to sztandarowy sukces rządu Tuska.
I słusznie, że wznieca woję, skoro ten rząd to jedno wielkie zbiorowisko nieudaczników i "lodziarzy".
AC

Data: 2009-10-29 05:35:25
Autor: cirrus
To nie fanatyk
[...]