Data: 2011-11-30 20:29:24 | |
Autor: Wojtas | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,647809_Do-biura-rowerem-- Nie-- -- .html
"Pracownicy, którzy dojeżdżają na dwóch kółkach do Warsaw Financial Center, biurowca przy ul. Emilii Plater, przeżyli wczoraj niemiłą niespodziankę. – Zarząd wieżowca zakazał w oficjalnym piśmie przyjazdu rowerem do pracy. Dlaczego? WFC to budynek klasy A, do którego nie przystoi jeździć rowerem. To jest śmiechu warte – poinformowała nas prawniczka, która regularnie korzysta z bicykla. Warsaw Financial Center to budynek klasy AAA. autor: Jakub Ostałowski źródło: Fotorzepa Warsaw Financial Center to budynek klasy AAA. +zobacz więcej Faktycznie, w piśmie rozesłanym najemcom zarządca budynku Aleksandra Stronias informuje, że „została zmuszona do likwidacji miejsc parkingowych dla rowerów". Powód? Ich wykorzystywanie może stwarzać zagrożenie dla samych rowerzystów. Jednak na pytanie, czy kiedykolwiek doszło do jakiejś stłuczki lub innego wypadku z udziałem cyklistów, Stronias odmówiła odpowiedzi. Dodatkowym argumentem za likwidacją miejsc jest to, że zarządca musi dbać o „wszelkie standardy adekwatne do klasy, specyfiki i prestiżu budynku". Gdzie teraz będą mogły parkować „białe kołnierzyki"? – Wystąpiliśmy już do ZDM i dodatkowe stojaki zostaną zamontowane przed naszym budynkiem – zapewnia zarządca. – Widać tu jakieś dziwne kompleksy. Trudno inaczej nazwać przeświadczenie, że rower jest mało prestiżowy. A przecież w wielkich miastach europejskich na rowerach bardzo często widać ludzi w garniturach, eleganckich płaszczach i z teczkami – dziwi się Aleksander Buczyński z Zielonego Mazowsza. Sprawdziliśmy, jak jest u konkurencji. W pobliskim wieżowcu Rondo 1 w garażu jest 48 miejsc postojowych dla rowerów, a na zewnątrz 40. Jest to budynek klasy AAA." Właściwie to ciężko te kompleksy bogatych słoików skomentować :) -- Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa. |
|
Data: 2011-11-30 20:46:59 | |
Autor: Titus Atomicus | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
In article <jb606m$iov$1@inews.gazeta.pl>,
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote: http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,647809_Do-biura-rowerem-- Nie-- -- .html[...] Sprawdzili¶my, jak jest u konkurencji. W pobliskim wie¿owcu Rondo 1 w gara¿u jest 48 miejsc postojowych dla rowerów, a na zewn±trz 40. Jest to budynek klasy AAA." Moze utworzyc liste takich biurowcow? Ja moge dopisac biurowiec 'Zywiec' przy Bitwy Warszawskiej [WAW] ( z tym ze na zapleczu maja stojak dla rowerzystow - choc od frontu z rowerem pokazac sie nie mozna). No i moze jednak Zielone Mazowsze jakas akcje/kampanie by przeprowadzilo? IMHO to bardziej sensowne niz jakas Masa Krytyczna. TA |
|
Data: 2011-12-01 08:20:15 | |
Autor: ...::QRT::... | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:29:24 +0100, Wojtas napisał(a):
– Widać tu jakieś dziwne kompleksy. Trudno inaczej nazwać przeświadczenie, że rower jest mało prestiżowy. to nawet nie chodzi o prestiż ale jeszcze coś innego. Mało prestiżowe to mogą być golfy 3 albo ople calibry w garażu a jednak nie ma zapisów zabraniających przyjeżdzania do pracy czymś takim. Jak na moje taka postawa jest charakterystyczna dla ludzi doświadczająych dużego awansu społecznego a doskonale pamietających swą młodość i dzieciństwo gdy rower nie był wyborem ale jedyną możliwości w miarę szybkiego dojazdu do szkoły oddalonej o kilka kilometrów :D |
|
Data: 2011-12-01 10:19:29 | |
Autor: Flower of Scotland | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisa³(a):
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,647809_Do-biura-rowerem-- Nie-- -- .html Dbaj±c o presti¿ zarz±dca powinien zwróciæ siê do miasta z pro¶b± o likwidacjê przystanków komunikacji miejskiej w promieniu 200 metrów. Wiadomo wszak, ¿e zbiorkomem poruszaj± siê tylko gówniarze, emeryci i bezrobotni. Co maj± siê pa³êtaæ pracownikom pod nosem. -- |
|
Data: 2011-12-01 11:34:35 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:29:24 +0100, Wojtas napisał(a):
Dodatkowym argumentem za likwidacją miejsc jest to, że zarządca musi dbać o „wszelkie standardy adekwatne do klasy, specyfiki i prestiżu budynku". Co za buractwo. Dajcie to do Teleexpresu, niech się Polska pośmieje :) -- Jacek |
|
Data: 2011-12-01 04:11:51 | |
Autor: Wilk | |
To nie jest wie¶ aby... | |
On 1 Gru, 11:34, Jacek Maciejewski <jac...@o2.pl> wrote:
Co za buractwo. Dajcie to do Teleexpresu, niech siê Polska po¶mieje :) Ca³y problem w tym, ¿e Polaków to wcale tak nie bawi, bo mnóstwo ma takie samo zdanie na temat rowerów. Takie zagrywki siê nie bior± z niczego, s± po prostu prze³o¿eniem na rzeczywisto¶æ pogl±dów wielu osób, poziom snobizmu szczególnie u nowobogackich jest bardzo wysoki; skóra, fura i komóra zawsze musi byæ -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-12-01 14:00:56 | |
Autor: VomitroN | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@o2.pl> napisał w wiadomości news:9ne7762x2smx$.1nz28kf97q0u.dlg40tude.net... Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:29:24 +0100, Wojtas napisał(a): Niedlugo nie beda wpuszczac do supermarketow bez okazania platynowej karty :) A swoja droga, pracowalem kiedys jako ciesla w USA i przyszlo mi zalatwic cos w centrum z tymi wielkimi wiezowcami wokol i ludzmi w gajerach po 2tys baksow. Przyjechalem w ubraniu roboczym wraz z kolega - malarzem. Nie moglem sie nadziwic, gdy w urzedzie kilku facetow w garniturach ustepowalo nam w kolejce, twierdzac, ze pewnie nam sie spieszy, bo jestesmy w pracy. W Polsce zas juz zdarzaly sie przypadki, ze ochrona wypraszala z galerii ludzi, ubranych w stroje robocze. Przed wojna czlowiek zaczynal sie od podoficera, dzis jak sie okazuje od mercedesa -- VomitroN |
|
Data: 2011-12-01 13:20:02 | |
Autor: KiloSierra | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 11/11/30 20:29, Wojtas pisze:
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,647809_Do-biura-rowerem-- Nie-- -- .html chyba trzeba im flashmoba zrobic na rowerach... tak z 50~100 rowerkow jezdzacych przez godzinke dookola budynku z naciskiem na chyba ich wyleczy z durnych pomyslow |
|
Data: 2011-12-01 14:18:59 | |
Autor: Wojtas | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 13:20, KiloSierra pisze:
chyba trzeba im flashmoba zrobic na rowerach... Proponowałbym przystanek masy krytycznej :) Może warto do organizatorów napisać. -- Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa. |
|
Data: 2011-12-01 19:46:48 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 14:18, Wojtas pisze:
chyba trzeba im flashmoba zrobic na rowerach...Proponowałbym przystanek masy krytycznej :) Może warto do O ile się sam śmieję z pomysłu włodarzy budynku, jako trącającego prlem - tak z waszej dwójki wyłazi megaidiotyzm. IMHO huj wam do tego jak z kretyńskim pomysłem *swojego pracodawcy* będą walczyć wolni ludzie ... ale nie ... pedalarz musi jebnąć dżihada ... nigdy nie potrzebował tam postawić roweru, ale w imię zasad skurwysynu w nie swojej sprawie przyjadę i narobię obory komuś pod oknami. Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami w Warszawie. |
|
Data: 2011-12-01 19:20:54 | |
Autor: Robert Ostrowski | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
Rafa³ \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa³(a):
hujjebnÄ�Ä� dżihada .. skurwysynu kurwa Biedny Rafa³ek zalicza siê do szerokiej grupy osób zwanych piêcios³ówkowcami. -- |
|
Data: 2011-12-01 20:30:34 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 20:20, Robert Ostrowski pisze:
Biedny Rafałek zalicza się do szerokiej grupy osób zwanych pięciosłówkowcami. Jakbyś się skupił, to doliczyłbyś się 71 słów, z czego za powszechnie obraźliwe uznawane są 4. Stanowi to durniu 5 % całej wypowiedzi. Ty raczyłeś pierdoląc kodowanie spłodzić *nie w temacie* 10 słów, co z hujowo zacytowaną moją wiadomością stanowi 71 % wiadomości nie na temat. Zazdraszczam ci, padam na kolana i wielbię o wielki ... Jako, że zachowałem się jak gówniarz - proszę o zgodę na samoukaranie i opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem. |
|
Data: 2011-12-01 20:35:20 | |
Autor: Marcin Hyła | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
On 2011-12-01 20:30, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Zazdraszczam ci, padam na kolana i wielbię o wielki ... Jako, że I zamknij drzwi z tamtej strony. mh -- Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl |
|
Data: 2011-12-01 12:25:04 | |
Autor: Wilk | |
To nie jest wie¶ aby... | |
On 1 Gru, 20:35, Marcin Hy³a <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote: I zamknij drzwi z tamtej strony. Nie warto facetowi w ogóle odpowiadaæ, ma tylko radochê z tego jak siê inni jego wypowied¼ komentuj±, klasyczny prymitywny typek jakich w sieci wielu. Jedyna metoda - ignorowaæ. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-12-01 20:38:20 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 20:35, Marcin Hyła pisze:
opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem.I zamknij drzwi z tamtej strony. Pojechałeś mi po rajtuzach. Chlip,chlip... |
|
Data: 2011-12-01 21:11:43 | |
Autor: KiloSierra | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 11/12/01 20:38, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-12-01 20:35, Marcin Hyła pisze: Kolejny analfabeta, kibordworior odważny za swoim 14calowym ekranikiem przez ktory musi sie dowartosciowac ;) Jestes baranku za krotki umysłowo zeby zrozumiec przekaz i myśl w nim zawartą spadaj do kibelka.... plum. |
|
Data: 2011-12-01 23:10:34 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 21:11, KiloSierra pisze:
Kolejny analfabeta, Ty mi nie przedstawiaj rodzicieli. kibordworior odważny za swoim 14calowym taaa ... Jestes baranku za krotki umysłowo zeby zrozumiec przekaz i myśl Jakby była - bym się przynajmniej postarał zrozumieć. spadaj do kibelka.... Wszcząs. |
|
Data: 2011-12-01 20:27:51 | |
Autor: Titus Atomicus | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
In article <jb8i31$o6$1@node2.news.atman.pl>,
"Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> wrote:
Wiesz, Rafalku, na tej grupie to nawet najwieksze chamy jakos bardziej elegancko sie wyrazaja. Twoj sposob wyrazania wskazuje na jakies dresiarsko-kibolska proweniencje. Zwlaszcza 'chuj' przez 'h' jest dla tego wlasnie srodowiska typowy. TA |
|
Data: 2011-12-01 21:59:16 | |
Autor: Wojtas | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 19:46, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
IMHO huj wam do tego jak z kretyńskim pomysłem *swojego pracodawcy* będą Chuj się pisze przez "ch", tak jak kiedyś nazwę pewnej partii. nigdy nie potrzebował tam postawić roweru, ale w imię zasad skurwysynu w A może wystarczy że wrócisz do siebie na wieś, i tam zostawisz swoje obyczaje (apel także do zarządcy budynku)? Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami w Warszawie. Tfoja stara za to pali te opony na balkonie. EOT. -- Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa. |
|
Data: 2011-12-01 23:13:10 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
W dniu 2011-12-01 21:59, Wojtas pisze:
IMHO huj wam do tego jak z kretyńskim pomysłem *swojegoChuj się pisze przez "ch", tak jak kiedyś nazwę pewnej partii. Masz rację - osoby potrzebujące sobie wydłużyć nawet w piśmie piszą dodając C (święta woja z zamieszaną RJP) ... nigdy nie potrzebował tam postawić roweru, ale w imię zasadA może wystarczy że wrócisz do siebie na wieś, i tam zostawisz A może wystarczy, że osoby, dla których bezpośrednim problemem nie jest brak miejsc parkowania w obcym im miejscu pracy nie będą się wpierdalać z pomysłami "zróbmy tam masę kretyńską". No chyba, że to jakaś filozofia - wpierdolę się wszędzie, bo wszędzie mnie chcą. Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami wTfoja stara za to pali te opony na balkonie. Twoja stara czyści węgiel, ale nie czułem ci do tej pory o tym mówić. |
|
Data: 2011-12-02 11:35:15 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
[fun] To nie jest wieÅ› aby... | |
Rafał "SP" Gil pisze:
W dniu 2011-12-01 14:18, Wojtas pisze: Masz rację, ale ująłeś to w słowach, hymmm, jakbym normalnie kierowcę Żuka słyszał jak się drze przez okienko z szoferki ;-> Oczywiście wymysł zarządcy budynku jest dziwny, jakby 10 lat wstecz w stosunku do otoczenia. No ale mają prawo. A też dziwne mi się wydaje robienie MK pod tym budynkiem. Pamiętając zachowanie niektórych uczestników jestem przekonany, że zarządca upewni się w swej decyzji. Większy ma sens umówiona wizyta porządnie ubranych pań i panów, którzy przyjechali na rowerach. A tacy po Warszawie też jeżdżą. A to raczej klasa i "Europa", niż "wioska". A swoją drogą, ci co będą chcieli do tego budynku przybyć na rowerze, i tak przyjadą. Ale zaparkują obok. Seco -- Szukam pracy: http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki |
|
Data: 2011-12-02 15:45:33 | |
Autor: Robert Ostrowski | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisa³(a):
Masz racjÄ�, ale ujÄ�Å�eÅ� to w sÅ�owach, hymmm, jakbym normalnie kierowcÄ� Å»uka sÅ�yszaÅ� jak siÄ� drze przez okienko z szoferki ;-> Seko, nie ublizaj kierowcom Zuka bo ja przez kilka lat mia³em zaszczyt jezdzic tym polskim wynalazkiem i takiego jezyka nie uzywalem. A swojÄ� drogÄ�, ci co bÄ�dÄ� chcieli do tego budynku przybyÄ� na rowerze, i tak przyjadÄ�. Ale zaparkujÄ� obok. A ja bym poszedl dalej i zwrucil sie z prosba o postawienie dodatkowych miejsc do parkowania rowerow, prysznica, szatni etc. -- |
|
Data: 2011-12-02 20:49:00 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
Robert Ostrowski pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisa³(a): No to sie zrobi³ problem :-( Rafa³ kupi³ ¯uka jaki¶ czas temu w celach rozrywkowych. I dlatego tak napisa³em dla humoru. Oczywi¶cie nie mam nic do by³ych i obecnych kierowców ¯uków. Spotka³em dwóch, jeden uprzejmie mnie podwióz³ ze 2 razy pod Warszaw±, drugi w polu zjecha³ na bok abym móg³ przerowerowaæ z przeciwka.
S³usznie Seco |
|
Data: 2011-12-02 21:06:37 | |
Autor: Robert Ostrowski | |
[fun] To nie jest wie¶ aby... | |
Ju¿ tak to jest, ze przypisujac czlowieka do samochodu lub samochod do
czlowieka mozna sie mocno pomylic. -- |
|
Data: 2011-12-04 02:46:46 | |
Autor: Wilk | |
To nie jest wie¶ aby... | |
On 2 Gru, 22:06, "Robert Ostrowski" <robertrobert1.SKA...@gazeta.pl>
wrote: Ju¿ tak to jest, ze przypisujac czlowieka do samochodu lub samochod do Podobnie jak przypisuj±c cz³owieka do roweru :)) A w³a¶nie to zrobili autorzy tego "inteligentnego" zarz±dzenia - w skrócie mówi±c uznali, ¿e wszyscy rowerzy¶ci to wie¶niaki, którzy bêd± robiæ wiochê w tym "ekskluzywnym" budynku -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|