[fun] To nie jest wieÅ› aby...

Data: 2011-12-01 13:20:02
Autor: KiloSierra
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 11/11/30 20:29, Wojtas pisze:
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,647809_Do-biura-rowerem-- Nie-- -- .html

"Pracownicy, którzy dojeżdżają na dwóch kółkach do Warsaw Financial
Center, biurowca przy ul. Emilii Plater, przeżyli wczoraj niemiłą
niespodziankę. – Zarząd wieżowca zakazał w oficjalnym piśmie przyjazdu
rowerem do pracy. Dlaczego? WFC to budynek klasy A, do którego nie
przystoi jeździć rowerem. To jest śmiechu warte – poinformowała nas
prawniczka, która regularnie korzysta z bicykla.
Warsaw Financial Center to budynek klasy AAA.
autor: Jakub Ostałowski
źródło: Fotorzepa
Warsaw Financial Center to budynek klasy AAA.

chyba trzeba im flashmoba zrobic na rowerach...
tak z 50~100 rowerkow jezdzacych przez godzinke dookola budynku z naciskiem na chyba ich wyleczy z durnych pomyslow

Data: 2011-12-01 14:18:59
Autor: Wojtas
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 13:20, KiloSierra pisze:

chyba trzeba im flashmoba zrobic na rowerach...
tak z 50~100 rowerkow jezdzacych przez godzinke dookola budynku z
naciskiem na chyba ich wyleczy z durnych pomyslow

Proponowałbym przystanek masy krytycznej :) Może warto do organizatorów napisać.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-12-01 19:46:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 14:18, Wojtas pisze:

[...]

O ile się sam śmieję z pomysłu włodarzy budynku, jako trącającego prlem - tak z waszej dwójki wyłazi megaidiotyzm.

IMHO huj wam do tego jak z kretyńskim pomysłem *swojego pracodawcy* będą walczyć wolni ludzie ... ale nie ... pedalarz musi jebnąć dżihada ... nigdy nie potrzebował tam postawić roweru, ale w imię zasad skurwysynu w nie swojej sprawie przyjadę i narobię obory komuś pod oknami.

Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami w Warszawie.

Data: 2011-12-01 19:20:54
Autor: Robert Ostrowski
[fun] To nie jest wie¶ aby...
Rafa³ \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa³(a):
 huj
 jebnÄ&#65533;Ä&#65533; dżihada ..
 skurwysynu  kurwa  Biedny Rafa³ek zalicza siê do szerokiej grupy osób zwanych piêcios³ówkowcami.

Data: 2011-12-01 20:30:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 20:20, Robert Ostrowski pisze:

  Biedny RafaÅ‚ek zalicza siÄ™ do szerokiej grupy osób zwanych piÄ™ciosłówkowcami.

Jakbyś się skupił, to doliczyłbyś się 71 słów, z czego za powszechnie obraźliwe uznawane są 4. Stanowi to durniu 5 % całej wypowiedzi.

Ty raczyłeś pierdoląc kodowanie spłodzić *nie w temacie* 10 słów, co z hujowo zacytowaną moją wiadomością stanowi 71 % wiadomości nie na temat.

Zazdraszczam ci, padam na kolana i wielbię o wielki ... Jako, że zachowałem się jak gówniarz - proszę o zgodę na samoukaranie i opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem.

Data: 2011-12-01 20:35:20
Autor: Marcin Hyła
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
On 2011-12-01 20:30, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Zazdraszczam ci, padam na kolana i wielbię o wielki ... Jako, że
zachowałem się jak gówniarz - proszę o zgodę na samoukaranie i
opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem.

I zamknij drzwi z tamtej strony.

mh
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-12-01 12:25:04
Autor: Wilk
To nie jest wie¶ aby...
On 1 Gru, 20:35, Marcin Hy³a <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:

I zamknij drzwi z tamtej strony.

Nie warto facetowi w ogóle odpowiadaæ, ma tylko radochê z tego jak siê
inni jego wypowied¼ komentuj±, klasyczny prymitywny typek jakich w
sieci wielu. Jedyna metoda - ignorowaæ.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-12-01 20:38:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 20:35, Marcin Hyła pisze:

opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem.
I zamknij drzwi z tamtej strony.

Pojechałeś mi po rajtuzach. Chlip,chlip...

Data: 2011-12-01 21:11:43
Autor: KiloSierra
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 11/12/01 20:38, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-12-01 20:35, Marcin Hyła pisze:

opuszczenie pomieszczenia w którym tak nieprzyzwoicie pierdłem.
I zamknij drzwi z tamtej strony.

Pojechałeś mi po rajtuzach. Chlip,chlip...

Kolejny analfabeta, kibordworior odważny za swoim 14calowym ekranikiem
przez ktory musi sie dowartosciowac ;)
Jestes baranku za krotki umysłowo zeby zrozumiec przekaz i myśl w nim zawartą
spadaj do kibelka....

plum.

Data: 2011-12-01 23:10:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 21:11, KiloSierra pisze:

Kolejny analfabeta,

Ty mi nie przedstawiaj rodzicieli.

kibordworior odważny za swoim 14calowym
ekranikiem przez ktory musi sie dowartosciowac ;)

taaa ...

Jestes baranku za krotki umysłowo zeby zrozumiec przekaz i myśl
w nim zawartÄ…

Jakby była - bym się przynajmniej postarał zrozumieć.

spadaj do kibelka....
plum.

WszczÄ…s.

Data: 2011-12-01 20:27:51
Autor: Titus Atomicus
[fun] To nie jest wie¶ aby...
In article <jb8i31$o6$1@node2.news.atman.pl>,
 "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> wrote:

IMHO huj wam do tego jak z kretyñskim pomys³em *swojego pracodawcy* bêd± walczyæ wolni ludzie ... ale nie ... pedalarz musi jebn±æ d¿ihada ... nigdy nie potrzebowa³ tam postawiæ roweru, ale w imiê zasad skurwysynu w nie swojej sprawie przyjadê i narobiê obory komu¶ pod oknami.

Jeste¶cie kurwa gorsi mentalnie od zwi±zkowców z oponami w Warszawie.

Wiesz, Rafalku, na tej grupie to nawet najwieksze chamy jakos bardziej elegancko sie wyrazaja.
Twoj sposob wyrazania wskazuje na jakies dresiarsko-kibolska proweniencje. Zwlaszcza 'chuj' przez 'h' jest dla tego wlasnie srodowiska typowy.

TA

Data: 2011-12-01 21:59:16
Autor: Wojtas
[fun] To nie jest wieÅ› aby...

IMHO huj wam do tego jak z kretyńskim pomysłem *swojego pracodawcy* będą
walczyć wolni ludzie ... ale nie ... pedalarz musi jebnąć dżihada ...

Chuj siÄ™ pisze przez "ch", tak jak kiedyÅ› nazwÄ™ pewnej partii.

nigdy nie potrzebował tam postawić roweru, ale w imię zasad skurwysynu w
nie swojej sprawie przyjadÄ™ i narobiÄ™ obory komuÅ› pod oknami.

A może wystarczy że wrócisz do siebie na wieś, i tam zostawisz swoje obyczaje (apel także do zarządcy budynku)?

Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami w Warszawie.

Tfoja stara za to pali te opony na balkonie.

EOT.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-12-01 23:13:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
W dniu 2011-12-01 21:59, Wojtas pisze:

[...]

Masz rację - osoby potrzebujące sobie wydłużyć nawet w piśmie piszą dodając C (święta woja z zamieszaną RJP) ...

[...]

A może wystarczy, że osoby, dla których bezpośrednim problemem nie jest brak miejsc parkowania w obcym im miejscu pracy nie będą się wpierdalać z pomysłami "zróbmy tam masę kretyńską".

No chyba, że to jakaś filozofia - wpierdolę się wszędzie, bo wszędzie mnie chcą.

Jesteście kurwa gorsi mentalnie od związkowców z oponami w
Warszawie.
Tfoja stara za to pali te opony na balkonie.

Twoja stara czyści węgiel, ale nie czułem ci do tej pory o tym mówić.

Data: 2011-12-02 11:35:15
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[fun] To nie jest wieÅ› aby...
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Masz rację, ale ująłeś to w słowach, hymmm, jakbym normalnie kierowcę Żuka słyszał jak się drze przez okienko z szoferki ;->

Oczywiście wymysł zarządcy budynku jest dziwny, jakby 10 lat wstecz w stosunku do otoczenia. No ale mają prawo.

A też dziwne mi się wydaje robienie MK pod tym budynkiem. Pamiętając zachowanie niektórych uczestników jestem przekonany, że zarządca upewni się w swej decyzji. Większy ma sens umówiona wizyta porządnie ubranych pań i panów, którzy przyjechali na rowerach. A tacy po Warszawie też jeżdżą.
A to raczej klasa i "Europa", niż "wioska".

A swoją drogą, ci co będą chcieli do tego budynku przybyć na rowerze, i tak przyjadą. Ale zaparkują obok.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-12-02 15:45:33
Autor: Robert Ostrowski
[fun] To nie jest wie¶ aby...
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisa³(a):
Masz racjÄ&#65533;, ale ujÄ&#65533;Å&#65533;eÅ&#65533; to w sÅ&#65533;owach, hymmm, jakbym normalnie kierowcÄ&#65533; Å»uka sÅ&#65533;yszaÅ&#65533; jak siÄ&#65533; drze przez okienko z szoferki ;->

Seko, nie ublizaj kierowcom Zuka bo ja przez kilka lat mia³em zaszczyt jezdzic
tym polskim wynalazkiem i takiego jezyka nie uzywalem.
A swojÄ&#65533; drogÄ&#65533;, ci co bÄ&#65533;dÄ&#65533; chcieli do tego budynku przybyÄ&#65533; na rowerze, i tak przyjadÄ&#65533;. Ale zaparkujÄ&#65533; obok.

A ja bym poszedl dalej i zwrucil sie z prosba o postawienie dodatkowych miejsc
do parkowania rowerow, prysznica, szatni etc.

Data: 2011-12-02 20:49:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[fun] To nie jest wie¶ aby...
Robert Ostrowski pisze:
[...]

No to sie zrobi³ problem :-( Rafa³ kupi³ ¯uka jaki¶ czas temu w celach rozrywkowych. I dlatego tak napisa³em dla humoru.

Oczywi¶cie nie mam nic do by³ych i obecnych kierowców ¯uków. Spotka³em dwóch, jeden uprzejmie mnie podwióz³ ze 2 razy pod Warszaw±, drugi w polu zjecha³ na bok abym móg³ przerowerowaæ z przeciwka.

> [...]

> A ja bym poszedl dalej i zwrucil sie z prosba o postawienie dodatkowych miejsc
do parkowania rowerow, prysznica, szatni etc.

S³usznie

Seco

Data: 2011-12-02 21:06:37
Autor: Robert Ostrowski
[fun] To nie jest wie¶ aby...
Ju¿ tak to jest, ze przypisujac czlowieka do samochodu lub samochod do
czlowieka mozna sie mocno pomylic. --

Data: 2011-12-04 02:46:46
Autor: Wilk
To nie jest wie¶ aby...
On 2 Gru, 22:06, "Robert Ostrowski" <robertrobert1.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Ju¿ tak to jest, ze przypisujac czlowieka do samochodu lub samochod do
czlowieka mozna sie mocno pomylic.

Podobnie jak przypisuj±c cz³owieka do roweru :))
A w³a¶nie to zrobili autorzy tego "inteligentnego" zarz±dzenia - w
skrócie mówi±c uznali, ¿e wszyscy rowerzy¶ci to wie¶niaki, którzy bêd±
robiæ wiochê w tym "ekskluzywnym" budynku