To nie jest żadne tam s.f.! To się dzieje na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!

Data: 2011-06-24 13:44:34
Autor: Antenka
To nie jest żadne tam s.f.! To się dzieje na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji
======================================

http://wolnemedia.net/spoleczenstwo/eugenika-plany-elit-o-globalnej-eksterminacji/

Porażaj±ce...

Antenka

Data: 2011-06-24 23:02:00
Autor: Lorn
Co¶ si e trans tak rozgreĽdała? :>
W dniu 2011-06-24 22:44, Antenka pisze:
Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji

Czuj się zagrożona... :>

Data: 2011-06-25 00:49:09
Autor: Antenka
On 24 Cze, 23:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-06-24 22:44, Antenka pisze:

> Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji

Czuj si zagro ona... :>

O niem le¶ne Ľdziry, bezmózgowe zreszt±,  maj± pierwszeństwo! :-o)

Antenka

Data: 2011-06-25 00:15:07
Autor: u2
[...]

To normalne odruchy, ze ktos chce zabic wszystkich dookola. Tylko dac im
bron do reki jak dla Ryszarda C., bylego czlonka PO :)

Data: 2011-06-26 10:17:46
Autor: pluton
[...]

albo ziobrystom, co poszli po Blide.

Nullification

Data: 2011-06-26 10:23:14
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 10:17, pluton pisze:
To normalne odruchy, ze ktos chce zabic wszystkich dookola. Tylko dac im
bron do reki jak dla Ryszarda C., bylego czlonka PO :)

albo ziobrystom, co poszli po Blide.

ABW nie strzelalo do tej lewuski, sama siebie wykonczyla, oby wiecej
takich smialkow wsrod was kacapskie pomioty :)

Data: 2011-06-25 07:39:10
Autor: jadrys
To nie jest ĹĽadne tam s.f.! To siÄ™ dzie je na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
W dniu 2011-06-24 22:44, Antenka pisze:
Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji
======================================

http://wolnemedia.net/spoleczenstwo/eugenika-plany-elit-o-globalnej-eksterminacji/

PoraĹĽajÄ…ce...

Antenka

Jakiś sens w tym jest. W formie takiego rabunkowego kapitalizmu ludzkość sama się skazuje na zagładę. Np. producent nasionek warzyw wklada do torebki 8 sztuk kalafiora a resztę wyrzuca na śmietnik byleby tylko utrzymać wysoka cenę. Tak więc są dwa wyjścia - albo skończyć z kapitalizmem, albo drastycznie ograniczyć populację ludzką.

Data: 2011-06-25 00:49:34
Autor: Antenka
On 25 Cze, 07:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-06-24 22:44, Antenka pisze:

> Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji
> [...]

Jaki¶ sens w tym jest. W formie takiego rabunkowego kapitalizmu ludzko¶ć
sama się skazuje na zagładę. Np. producent nasionek warzyw wklada do
torebki 8 sztuk kalafiora a resztę wyrzuca na ¶mietnik byleby tylko
utrzymać wysoka cenę. Tak więc s± dwa wyj¶cia - albo skończyć z
kapitalizmem, albo drastycznie ograniczyć populację ludzk±.

Bzdura! :-E

Antenka :-P

Data: 2011-06-28 18:27:43
Autor: jadrys
To nie jest ĹĽadne tam s.f.! To siÄ™ dzie je na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
W dniu 2011-06-25 09:49, Antenka pisze

Prawda! :-P

Data: 2011-06-26 10:18:56
Autor: pluton
To nie jest żadne tam s.f.! To się dzieje na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
 Tak więc s± dwa wyj¶cia - albo skończyć z
kapitalizmem, albo drastycznie ograniczyć populację ludzk±.

Albo zrobic socjalizm i rozmnazac sie do woli.

Nullification

Data: 2011-06-28 18:27:38
Autor: jadrys
To nie jest ĹĽadne tam s.f.! To siÄ™ dzie je na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
W dniu 2011-06-26 10:18, pluton pisze:
  Tak wiÄ™c sÄ… dwa wyjĹ›cia - albo skoĹ„czyć z
kapitalizmem, albo drastycznie ograniczyć populację ludzką.

Albo zrobic socjalizm i rozmnazac sie do woli.

Przy mądrym, pozbawionym rabunkowego gospodarowania systemie (komunizmie) nasza ziemia nawet przy wielokrotnym zwiększeniu populacji ludzkiej jest w stanie wszystkim zapewnić godne życie jeszcze przez tysiące lat. Ale trzeba by bylo jakoś pozbyć się tych pasożytów którzy nie moga spać gdy nie nie mają więcej od innych.

Data: 2011-06-28 19:07:30
Autor: K.S.
????????? idioci ???

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:iucvch$vjp$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-26 10:18, pluton pisze:
  Tak więc s± dwa wyj¶cia - albo skończyć z
kapitalizmem, albo drastycznie ograniczyć populację ludzk±.

Albo zrobic socjalizm i rozmnazac sie do woli.

Przy m±drym, pozbawionym rabunkowego gospodarowania systemie (komunizmie) nasza ziemia nawet przy wielokrotnym zwiększeniu populacji ludzkiej jest w stanie wszystkim zapewnić godne życie jeszcze przez tysi±ce lat. Ale trzeba by bylo jako¶ pozbyć się tych pasożytów którzy nie moga spać gdy nie nie maj± więcej od innych.

[pomijam głupty które wypisał Pluton]
Jadrysie,
Oprzytomnij:
1) ilu jest tych "pasożytów"?
2) ile razy więcej zjadaj± od zwykłego człowieka?
3) "więcej od innych" - na ile razy więcej by¶ zezwolił?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-06-28 23:29:07
Autor: jadrys
????????? idioci ???
W dniu 2011-06-28 19:07, K.S. pisze:

Przy mÄ…drym, pozbawionym rabunkowego gospodarowania systemie (komunizmie)
[...]
1) ilu jest tych "pasoĹĽytĂłw"?
2) ile razy więcej zjadają od zwykłego człowieka?
3) "więcej od innych" - na ile razy więcej byś zezwolił?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

1) Tych prawdziwych, kreujacych rzaczywistość i Ĺ›wiadomość ludzi nie jest wielu. Ale propaganda jaka siejÄ… sprawia ĹĽe znajdujÄ… wielu naĹ›ladowcĂłw. I to tych kreatorĂłw przede wszystkim nakazaĹ‚oby sprowadzić na dobra drogÄ™ - na poczÄ…tek obozy pracy.  PrzykĹ‚ad - za nie tak dawno temu nachalne, wielodniowe  informowanie ludzkoĹ›ci o cenie kreacji Ĺ›lubnej Lady Middleton - 2 lata ciężkich robĂłt. Bo tak siÄ™ propaguje  kapitalizm.

2) jedyne co przychodzi na myśl to określenie - wiecznie nienażarte świńskie ryje. bez obrazy dla świń, - ten sympatyczny skądinąd zwierzak czasem się sie nażre do syta, - oni nigdy. będą spać na forsie ale nigdy nie zaprzestaną wydzierać innym.

3) Nie w tych kategoriach ja to widzÄ™, - tu trzeba nie zakazĂłw ale uĹ›wiadamiania, na rĂłzne sposoby uĹ›wiadamiania ĹĽe czasy ludzi pierwotnych juĹĽ minęły i niepotrzebne jest gromadzenie zapasĂłw ponad miarÄ™.  Proste jak swiĹ„ski ogon - na ziemi jest ograniczona iliść zasobĂłw - wiecznie nienaĹĽarty ryj gromadzÄ…c w gruncie rzeczy niepotrzebne mu zapasy jednoczeĹ›nie pozbawia Ĺ›rodkĂłw do egzystencji  innych przedstawicieli swojego gatunku.

Data: 2011-06-28 23:39:44
Autor: K.S.
????????? idioci ???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:iudh27$bj0$2news.onet.pl...
[...]

1) Tych prawdziwych, kreujacych rzaczywisto¶ć i ¶wiadomo¶ć ludzi nie jest wielu. Ale propaganda jaka siej± sprawia że znajduj± wielu na¶ladowców. I to tych kreatorów przede wszystkim nakazałoby sprowadzić na dobra drogę - na pocz±tek obozy pracy.  Przykład - za nie tak dawno temu nachalne, wielodniowe  informowanie ludzko¶ci o cenie kreacji ¶lubnej Lady Middleton - 2 lata ciężkich robót. Bo tak się propaguje  kapitalizm.

2) jedyne co przychodzi na my¶l to okre¶lenie - wiecznie nienażarte ¶wińskie ryje. bez obrazy dla ¶wiń, - ten sympatyczny sk±din±d zwierzak czasem się sie nażre do syta, - oni nigdy. będ± spać na forsie ale nigdy nie zaprzestan± wydzierać innym.

3) Nie w tych kategoriach ja to widzę, - tu trzeba nie zakazów ale u¶wiadamiania, na rózne sposoby u¶wiadamiania że czasy ludzi pierwotnych już minęły i niepotrzebne jest gromadzenie zapasów ponad miarę.  Proste jak swiński ogon - na ziemi jest ograniczona ili¶ć zasobów - wiecznie nienażarty ryj gromadz±c w gruncie rzeczy niepotrzebne mu zapasy jednocze¶nie pozbawia ¶rodków do egzystencji  innych przedstawicieli swojego gatunku.
Jadrys, opamiętaj się!
Ilu ludzi pozbawiła Lady Middleton ¶rodków do egzystencji?
- ile kobiet pozbawiła kreacji ¶łubnych?
- ile zmagazynowała masła?
- ile zjadła ryżu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-06-29 03:21:29
Autor: cirrus
????????? idioci ???
Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iudhmp$e60$1news.onet.pl...
[...]

Nie oprzytomnieje, jak zostal zaprogramowany za Stalina tak my¶li.

--
stevep

Data: 2011-06-25 09:13:06
Autor: WW
[...]

To trzeĽwe my¶lenie o przyszło¶ci.
Można do¶ć dokładnie wyliczyć, ilu ludzi wykarmi dany obszar terenu, bez jego nieodwracalnej dewastacji. Dla Polski ta liczba wynosi ok. 20 mln ludzi.
My¶lenie kategoriami historycznymi, gdzie więcej prostych robotników przekładało się wprost na większe bogactwo, obecnie zawodzi. Dla przykładu jeden wykształcony specjalista od koparek zast±pi armie niewykwalifikowanych kopaczy. Z czasem będzie on tylko nadzorował prace wielu robotów kopi±cych zastępuj±cych tysi±ce kopaczy - jeden człowiek !.
Ograniczanie populacji i powstrzymanie produkcji prymitywnych jednostek jest nakazem chwili. Inaczej nasz globusik po prostu nie wytrzyma.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-06-25 00:47:37
Autor: Antenka
On 25 Cze, 09:13, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

Powielasz brednie niejakiego Maltusa - kompletna bzdura!
To może redukcję ludzko¶ci zaczniemy od ciebie? Przemy¶l to. Dla dobra
ludzkiego gatunku i  wdrażania antyludzkich haseł  NWO zaczniemy od
ciebie!

Antenka

Data: 2011-06-28 07:40:10
Autor: WW
W dniu 2011-06-25 09:47, Antenka pisze:

Powielasz brednie niejakiego Maltusa - kompletna bzdura!

Może jaki¶ argumencik ?

Data: 2011-06-25 10:26:04
Autor: Krzysiek
To nie jest żadne tam s.f.! To się dzieje na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!
Hallo,

"WW"  schrieb im Newsbeitrag news:iu41qc$lqo$1node2.news.atman.pl...

[...]

juz dawno temu Pan Panslavista pisal o tym, ze potomkow Chazarow powinno
sie wypierdolic z Polski i byl za to wysmiewany, a tu okazuje sie, ze dosyc trzezwo
myslal o przyszlosci.

[...]

Napisal Pan o "prymitywnych jednostkach", ale z kontekstu wynika, ze chodzi Panu
o nieprodukcyjne i stanowiace obciazenie dla wspolnoty - skad u Pana takie problemy
ze zbornym zebraniem mysli?? To sa zupelnie odmienne i odmiennymi kategoriami
oceniane grupy.
Patrzac sie na ryje w TV czy w gazetach rzeczywiscie widac, ze prymitywnych jednostek
u nas nie brakuje i dobrze byloby ich sie pozbyc, ale z nieprodukcyjnymi sprawa ma sie
zupelnie inaczej, bo "produkowani" sa glownie poprzez regulacje prawne - poprzez
koncesje, licencje, zezwolenia czy inne ograniczenia uniemozliwiajace wykonywanie
wyuczonego zawodu. Ich wina - jezeli juz o jakiejs ich "winie" mozna mowic, jest tylko
wtorna, bo glownym i podstawowym mankamentem jest zle stanowione prawo
i ci, ktorzy je stanowia. Nie jest wcale powiedziane, ze dzisiejszy bezrobotny
w gospodarce pelnej ograniczen dlatego jest nieprodukcyjny bo jest leniem
i glupcem, bardzo mozliwe, ze na wolnym rynku bylby pelnym sukcesu
przedsiebiorca jako handlarz narkotykow czy lowca skalpow - na dzisiejsze czasy
raczej lowca narzadow na przeszczepy czy w wielu innych zawodach.

Jezeli jednak wspolnota, kierowana szczytnymi ideami humanizmu jest zdania, ze
moze decydowac co jest dobrem czy sprawiedliwoscia, a co jest zabronione,
to bedzie ponosic tego konsekwence i utrzymywanie nieprodukcyjnych jednostek
jest jedna z tych konsekwencji.

Tak prosto sprawy wygladaja. A moze dla Pana jednak zbyt skomplikowanie??

Pozdrawiam
 WW

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-28 07:45:09
Autor: WW
W dniu 2011-06-25 10:26, Krzysiek pisze:

[...]

Tu się z Panem zgodzę.
Nadzwyczaj trudno jest na forum takiej grupy pisać o sprawach w s[sposób zrozumiały dla wielu.
Sił± rzeczy pewne sprawy trzeba upraszczać czasem, być może nawet za bardzo.
Tych kilku, którzy te sprawy rozumiej±, z pewno¶ci± zrozumiało.
Pozostali , przykro mi , ale tego nigdy nie pojma a ja już pro¶ciej tego wytłumaczyć nie potrafię.
Może znajdzie się kto¶ inny, z większym niż ja talentem dydaktycznym.

Data: 2011-06-28 12:04:15
Autor: Canucki
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Można do¶ć dokładnie wyliczyć, ilu ludzi wykarmi dany obszar terenu, bez jego nieodwracalnej dewastacji. Dla Polski ta liczba wynosi ok. 20 mln ludzi.

Na obszarze Polski mozna pomiescic polowe obecnej ludzkosci, calosc w Polsce i Niemczech. I to nie stloczonych jak sledzie w beczce ale pozostawiajac dla kazdej osoby 100m2.  Czy nie sadzi Pan, ze reszta ladow i morz wystarczy do wyzywienia tych 6+ miliardow ludzi?
Problem polega raczej na niskich kwalifikacjach moralnych i "zawodowych"
decydentow.  A takze rzeczywistej overpopulacji. Roznych "trzeĽwo my¶lacych".  Tak jak chociazby Pan.

Krzysztof Canucki

--

To nie jest żadne tam s.f.! To się dzieje na naszych oczach! Eugenika - plany elit ws. globalnej eksterminacji!!!