To nie mo?liwe.

Data: 2011-02-05 17:26:27
Autor:
To nie mo?liwe.
Zapewniam nie będę robił jaj z młodych adeptów nurkowania, ogłaszam moratorium na miesiąc. Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie.

Nadal utrzymam styl rozmów o niczym, z wiadomą ekipą, od instruktora wypada wymagać czegoś więcej, niż tylko tego że jest głąbem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 23:53:53
Autor: jacekplacek
To nie mo?liwe.

Rysiu, nie odchodź!:( Nie zostawiaj nas, bez Twoich "pe"!:( http://www.youtube.com/watch?v=1GVKbhYrcGM --

Data: 2011-02-06 09:37:08
Autor: R.R.
To nie mo?liwe.
Ryszard powiedział :
"Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie....."

Rysiu:

To jest nie moderowana grupa dykusyjna. Gdyby była mozliowść jej
cenzurowania już by dawno Ciebie tutaj nie było.

Pozdrawiam

Rafał

Data: 2011-02-06 14:31:41
Autor:
To nie mo?liwe.
R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
Ryszard powiedział :
"Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie....."

Rysiu:

To jest nie moderowana grupa dykusyjna. Gdyby była mozliowść jej
cenzurowania już by dawno Ciebie tutaj nie było.

Ponieważ jest to przestrzeń dyskusyjna nie moderowana, to przynajmiej moderatorzy nie mogą czytać PW (napisanie tego na sekcie otwartym tekstem zafundowało wylot z FN, żeby było weselej PW ze skrzynki zniknęły i została zablokowana możliwość pisania postów, w temacie w którym miałem 2 zgłoszenia w SCR. Dzięki tym zgłoszeniom byłem stroną do poważnych rozmów we Francji). Co jest do zrobienia na forach.php. Żaden moderator nie dpopisze się do postu lub nie zmodyfikuje treści.
Jestem na 2 forach moderowanych, w tym jedno na którym jest 4 administratorów i żadnego moderatora nie ma. Też na trzecim, które wogóle nie jest moderowane takie jest założenie administratora.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 16:06:15
Autor: R.R.
To nie mo?liwe.

To jest nie moderowana grupa dykusyjna. Gdyby była mozliowść jej
cenzurowania już by dawno Ciebie tutaj nie było.

Rysiu ,

Spróbuje wyjasnić Ci to inaczej:

Jak zapraszam gości do domu na imprezę to narzucam im o czym mają rozmawiać ( nie "moderuje" ).
Ale jak jeden gośc zacznie obrażać drugiego to jako gospodarz będe musiał intereniować i taki delikwent zostanie  usuniety z towarzystwa....

Pozdrawiam

Rafał

Data: 2011-02-07 15:51:27
Autor:
To nie mo?liwe.

Jak zapraszam gości do domu na imprezę to narzucam im o czym mają rozmawiać

Zamordyzm.

( nie "moderuje" ).

Udajesz że nie zamordyzm uskuteczniasz ?
Lesz za nim tęsknisz.
Ale jak jeden gośc zacznie obrażać drugiego to jako gospodarz będe musiał intereniować i taki delikwent zostanie  usuniety z towarzystwa....

Twój przykład nie przystaje do otwartego nie moderowanego forum.
To proste, nie możesz nikomu niczego zakazywać, narzucać itp.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 17:10:19
Autor: R.R.
To nie mo?liwe.

Jeszcze raz bo w czasie pisania zjadło :

Powinno byc : nie narzucam, czyli nie moderuje. Dbam o swoich gości aby dobrze się czuli. Jak którys na przykład obraza po pijaku innych  to sie go pakuje do taxi i do domu.

Zgodzisz sie że tak to działa? Rozumiesz pewna analogię?

Pozdro

Rafał

Data: 2011-02-07 16:53:15
Autor:
[...]

Zaprosiłeś siebie do roli gospodarza ?
Nazywasz się Gazeta.pl Usenet ?

Nie jesteś gospodarzem, jesteś gościem jak znakomita większość.
Nie masz środków i prawa wywalania kogokolwiek.

Data: 2011-02-08 23:06:31
Autor: R.R.
To nie mo?liwe.
Nic nie zrozumiałeś . Wszystko intepretujesz tak dosłownie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Analogia

Popatrz wyżej co sam piszesz:

"ogłaszam moratorium
na miesiąc. Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie"

Zostałeś zaakceptowany w społeczności / grupie . Ktos zaprosił Ciebie do
dyskusji .  . Ale wszędzie są zasady. Choćby tak oczywiste jak " nie obrażaj
rozmówcy" " nie rób drugiemu co Tobie nie miłe " Co sie dzieje kiedy notorycznie przekracza sie normy ?

Dla mnie EOT , nie chcę tego ciągnąć.

Pozdrawiam

Rafał

Data: 2011-02-09 07:10:26
Autor:
[...]

To otwarte forum bez osób wprowadzających, mianujesz się społecznym moderatorem cenzorem i co jeszcze. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 16:14:01
Autor: jacekplacek
To nie mo?liwe.
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a): > Nic nie zrozumiałeś . Wszystko intepretujesz tak dosłownie.
> [...]

To otwarte forum bez osób wprowadzających, mianujesz się społecznym moderatorem cenzorem i co jeszcze.

Niestety jesteś w błędzie. "Otwartość" tego forum ma pewne, bardzo jasno wyznaczone granice:
http://groups.google.com/intl/pl/googlegroups/terms_of_service3.html
http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html --

Data: 2011-02-09 16:43:25
Autor:
To nie mo?liwe.
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Niestety jesteś w błędzie. "Otwartość" tego forum ma pewne, bardzo jasno wyznaczone granice:
http://groups.google.com/intl/pl/googlegroups/terms_of_service3.html
http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

"
6. Właściwe zachowanie Użytkownik oświadcza, że jest odpowiedzialny za własne zachowanie i komunikację podczas korzystania z Usługi, a także za wszelkie wynikające z nich konsekwencje. Użytkownik zgadza się na korzystanie z Usługi wyłącznie w celu wysyłania i odbierania wiadomości i materiałów, które są legalne, odpowiednie i związane tematycznie z daną Grupą. Użytkownik zgadza się między innymi, że podczas korzystania z Usługi nie będzie:

zniesławiać, nadużywać, molestować, dręczyć, grozić lub w inny sposób naruszać praw (takich jak prawa do prywatności i prawa publiczne) innych użytkowników;"

Dlatego Jacku Biernacki kłamiesz bluzgasz i oszczerstwa zasuwasz.
A Twój IT jest oburzony jak jego porównuję do Ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 17:30:25
Autor: jacekplacek
To nie mo?liwe.
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > Niestety jesteś w błędzie. "Otwartość" tego forum ma pewne, bardzo jasno > wyznaczone granice:
> [...]

Dlatego Jacku Biernacki kłamiesz bluzgasz i oszczerstwa zasuwasz.
A Twój IT jest oburzony jak jego porównuję do Ciebie.

Jedyną mozliwą formą Twoich obelg, jest odległość i skrywanie się za monitorem komputera. Powiedzenie tego w twarz, wymagałoby odwagi, której taka mała zaśliniona gnida nie posiada. Wiele osób zapraszało Cię tez na nurkowanie - bałeś się, tylko nie wiem czy wejścia do wody, czy spojrzenia w twarz ludziom, którym nagminnie ubliżasz. Sądząc po zaproszeniu Włodka Kołacza i Twoim wyborze naubliżania mu w zamian za uprzejmość - boisz się jednego i drugiego. Podła mała kanalia z Ciebie. Pozdrawiam i nie sil się na odpowiedź - bo jedyne czego można się po Tobie spodziewać, to kolejne bluzgi i trollenie. Jacek.

Data: 2011-02-09 18:08:02
Autor:
> [...]
> Jedyną mozliwą formą Twoich obelg, jest odległość i skrywanie się za monitorem komputera. Powiedzenie tego w twarz, wymagałoby odwagi, której

Jacku Biernacki, nie dorastasz do poziomu dyskusji osob kultruralnych, brakuje argumentów bluzgasz.
Przypomnij sobie jak uciekałeś od zaproszeń "Zbója" na udeptaną ziemię.

Wiele osób zapraszało Cię tez na nurkowanie - bałeś się, tylko nie wiem czy wejścia do wody, czy spojrzenia w twarz ludziom, którym nagminnie ubliżasz.

Nie wchodź między wódkę a zakąskę. Sekundant jest ustanowiony.
Nie jesteś żadną ze stron.

Sądząc po zaproszeniu Włodka Kołacza i Twoim wyborze naubliżania mu w zamian za uprzejmość - boisz się jednego i drugiego.

Jacku Biernacki gdzie mnie Włodek zapraszał, do Carros Cedex ?
Może ma do pokazania cokolwiek co zrobił na polu 1 stopni AO.

Podła mała kanalia z Ciebie. Pozdrawiam i nie sil się na odpowiedź - bo jedyne czego można się po Tobie spodziewać, to kolejne bluzgi i trollenie. Jacek.

Jacku Biernacki nawet z wrogiem wypada rozmawiać kulturalnie, inaczej doskonale wywracasz swój przekaz, co właśnie uczyniłeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 19:51:58
Autor:
R.R. rafal-rutkowski@wp.pl to Twój standard ?
> [...]
> 6. Właściwe zachowanie > > Użytkownik oświadcza, że jest odpowiedzialny za własne zachowanie i > komunikację podczas korzystania z Usługi, a także za wszelkie wynikające z > nich konsekwencje. Użytkownik zgadza się na korzystanie z Usługi wyłącznie w > celu wysyłania i odbierania wiadomości i materiałów, które są legalne, > odpowiednie i związane tematycznie z daną Grupą. Użytkownik zgadza się między > innymi, że podczas korzystania z Usługi nie będzie:

http://tnij.org/kcv3

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 03-11-2010, 19:23:51
+ pokaż cały nagłówek
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a): ...
A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. Gdzie ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek."

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 03-11-2010, 21:42:27
+ pokaż cały nagłówek
pawel pawel <papcio56@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): ...
A jak się miało zrobić, skoro jakiś lokalny, wsiowy filozof wpierdziela mi się w market ze swoimi zboczonymi pseudo teoriami? Jak gdzie, kiedy z kim, na jakich automatach i po co nurkuję, gówno wnosi w treść ogłoszenia i jest komuś potrzebne co najwyżej do jego sektowej masturbacji. A już pytanie "dlaczego sprzedaję", jest tak infantylne jak cała ta nieszczęsna zakompleksiona postać. Ale jak już musi być powód, to czy fakt, że wqrwia mnie jego pedaslki, durny, niedorobiony niebieski kolor jest wystarczającym powodem? Na głupie pytanie taka sama odpowiedź."

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 05-11-2010, 20:50:16
+ pokaż cały nagłówek
> [...]
> czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie
> wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez

Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz?
A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.
...powiedziało gówno, czepiając się buta."

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 06-11-2010, 13:00:17
+ pokaż cały nagłówek
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
Na żywo też jesteś taki gadatliwy mendo?
Z takimi pajacami jak ty? Żeby się pajacowatością zarazić? Niestety, tu, jak wpierniczasz się w mój market, ze swoja tępą chłopską filozofią nie umiałem się powstrzymać. Chwaliłeś tępaku ten automat - chwaliłeś. Powołałem się na twoja ksywkę, głupku? Nie powołałem. Filozofuj se z pszemolem, ode mnie spierdalaj, bo co byś nie napisał, mam cię za tępego chłopskiego filozofa, bez krzty pojęcia o czym gada. Idź, chłopie i kombinuj, jak tu nie mieć barotraumy na wydechu, czy z rękawicami do suchacza - na każdą tępotę znajdą się i słuchacze i klaskacze."

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: jacekiala jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 06-11-2010, 21:50:55
+ pokaż cały nagłówek
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
Powtórzę cierpliwie, pewnie nie zrozumiesz, ale może Ci zaszkodzi próba pojęcia prostego pytania:

Na żywo też jesteś taki gadatliwy? Czy tylko zza monitora plujesz, bo na żywo odwagi nie staje gnojku?

Gnojków, to sobie w rodzinie szukaj, pajacu. I mogę ci to w twarz powtórzyć. Przyczepiło się gówno do buta i strzepnąć się nie da..."

"Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Autor: Zboj zboj_at_@mnc.dot.pl
Data: 08-11-2010, 06:56:54
+ pokaż cały nagłówek
Masz jednak drewniany orzeszku problem z kojarzeniem przyczynowo skutkowym. Ale przy istocie drewnianej we łbie to nie dziwi. Kto najgłośniej krzyczy "łapać złodzieja"? Pojechałeś pośrednio po mnie i moim totemie, jak to ładnie wskazał 666, ale drzesz mordę w niebogłosy, bo but, do którego przywarłeś wulgarnie rzucając (cytat) "gównem", Cię nadepnął. Pisałem - trzeba było grzecznie wpisać "Market", powiesić swoje ogłoszonko bez odniesień i nie byłoby sprawy. A tak piszczysz kastracie cienkim altem. "

Jacku Biernacki instruktorze SDI/TDI jesteś prymitywnym jegomościem, ograniczonym do powierzchownego zrozumienia.
Zebrałem kilka Twoich popisów też Twoje uciekanie od odpowiedzialności.
Wpis zadedykowałem osobie bez znajomości sekty z pytaniem dlaczego siedział cicho ?
Tomek Siennicki się nie bał. Dlaczego Rafale się bałeś odezwać ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 21:26:22
Autor: R.R.
R.R. r to Twój standard ?
Nie miałem zamiaru i niema zamiaru wchodzić w jakiekolwiek przepychanki.

Zwróciłem Ci uwagę na to fakt że "zawładnałes" miejscem swobodnej i bardzo przyjemnej wymiany opinii a teraz  robisz innym łaskę i zewalasz na swobodne dyskusje i tyle .... Wróciłem do czytania sekty po dwóch latach a Tu nie ma (teraz ) nic poza trolowaniem , jałową dyskusją o obrażaniem się nawzajem.

Zgadzam się z Włodkiem.
 Bardzo mi brakuje wielu bardzo fajnych ludzi , którzy mieli "coś do powiedzenia.

EOT

Rafal

Data: 2011-02-10 05:58:53
Autor:
R.R. r to Twój standard ?
R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
Nie miałem zamiaru i niema zamiaru wchodzić w jakiekolwiek przepychanki.

Niewchodzę w przepychanki, pokazuję że masz bardzo wybiórcze stanowisko.
Dlatego Twoje moralizatorstwo jest lipą, bez pokrycia w czynach.
Taką mocną legitymację ma Tomek Siennicki.

[...]

Nie mogłem "zawładnąć" otwartym forum, to po pierwsze.
Po drugie bluzgi tu latały od dawna, królowali przedstawiciele jednej jedynie słusznej organizacji technicznej.

Włodek, ciekawa sytuacja już niedawno pożegnał się z sektą. Wtedy nie byłem głównym powodem. Ostatnio się stałem. Tylko to pozory, sam Włodek woli przestrzeń z parasolem. Mimo deklaracji że jego to brzydzi.
Podobnie Paweł Poręba wybrał forum z parasolem ochronnym, np DiW. Nurkowanie jest szeroką dyscypliną i nie ma już specjalistów  którzy znają cały temat. Osoby słabe psychicznie nie cierpią jak pokazuje się im błędy.
Ekipa przydupasów pokazanie błędu traktuje jak totalny atak na wszystko, co jest niewłaściwe, to wskazanie jedynie jakegoś cząstkowego błędu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-06 14:39:12
Autor: mcgregorius
To nie mo?liwe.
[...]

Ricardo, ty nasz Boże Wszechmogący! idziesz na operację prostaty?już nigdy nie będzie tak jak wcześniej!
ps. nie pisze się nie_mozliwe tylko niemozliwe.Jak nie wiesz jak się pisze razem czy osobno to przeczytaj to co napisałeś spiewająć, wyjdzie niezły hip-
hop.
Obyś nie wrócił!

Data: 2011-02-09 07:19:29
Autor:
To nie mo?liwe.
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

Grzesiu Reder złe życzenia wracają do autora.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 10:19:23
Autor: to.ja
To nie mo?liwe.
Rysio....miałeś się nie odzywać przez miesiąc....?
znów kłamiesz..:(

Data: 2011-02-09 16:47:16
Autor:
To nie mo?liwe.
to.ja <to.ja@op.pl> napisał(a):
Rysio....miałeś się nie odzywać przez miesiąc....?
znów kłamiesz..:(

Taki jest mój wpis. "Zapewniam nie będę robił jaj z młodych adeptów nurkowania, ogłaszam moratorium na miesiąc. Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie."

Kłamiesz anonimie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 19:42:02
Autor: mcgregorius
To nie mo?liwe.

http://www.gazeta.pl/usenet/

> [...]

> hop.

> Obyś nie wrócił!

Grzesiu Reder złe życzenia wracają do autora.

g.prawda, gdyby tak było juz smażyłbyś się w piekle.

Data: 2011-02-09 19:08:54
Autor:
To nie mo?liwe.
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
g.prawda, gdyby tak było juz smażyłbyś się w piekle.

http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Paćki zapytaj o nazwiska i inne funkcje osób ze zdjęć.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 22:42:58
Autor: Rasmi
To nie mo?liwe.
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:08:54 +0000 (UTC), demolant@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Paćki zapytaj o nazwiska i inne funkcje osób ze zdjęć.

pozdrawiam rc

Czym te zdjęcia były robione? Smieną czy Zuchem?
To jakieś artystyczne fotki chyba?

Data: 2011-02-10 05:35:31
Autor:
To nie mo?liwe.
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
Czym te zdjęcia były robione? Smieną czy Zuchem?
To jakieś artystyczne fotki chyba?

Aparatu Zuch nie znam, Aparat Druch owszem istniał.
Aparat ma optykę firmy Zeiss, to ta sama co robiła obiektywy do Roleiflexa czy Hasselblada. Matryca ma analizę 3 świateł podstawowych i jednego które jest negatywem światła czerwonego.
Akurat to do czego się czepiasz to podgląd robiony przez przeglądarkę forum, mogłeś zdjęcie zciągnąć i zobaczyć w poprawnej kolorystyce. pozdrawiam rc --

To nie mo?liwe.