To nie mo?liwe.

Data: 2011-02-06 14:39:12
Autor: mcgregorius
To nie mo?liwe.
Zapewniam nie będę robił jaj z młodych adeptów nurkowania, ogłaszam
moratorium
na miesiąc. Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie.

Nadal utrzymam styl rozmów o niczym, z wiadomą ekipą, od instruktora wypada

wymagać czegoś więcej, niż tylko tego że jest głąbem.

pozdrawiam rc

--

Ricardo, ty nasz Boże Wszechmogący! idziesz na operację prostaty?już nigdy nie będzie tak jak wcześniej!
ps. nie pisze się nie_mozliwe tylko niemozliwe.Jak nie wiesz jak się pisze razem czy osobno to przeczytaj to co napisałeś spiewająć, wyjdzie niezły hip-

Data: 2011-02-09 07:19:29
Autor:
To nie mo?liwe.
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

Grzesiu Reder złe życzenia wracają do autora.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 10:19:23
Autor: to.ja
To nie mo?liwe.
Rysio....miałeś się nie odzywać przez miesiąc....?
znów kłamiesz..:(

Data: 2011-02-09 16:47:16
Autor:
To nie mo?liwe.
to.ja <to.ja@op.pl> napisał(a):
Rysio....miałeś się nie odzywać przez miesiąc....?
znów kłamiesz..:(

Taki jest mój wpis. "Zapewniam nie będę robił jaj z młodych adeptów nurkowania, ogłaszam moratorium na miesiąc. Macie wolną wolę mówienia o czym zapragniecie."

Kłamiesz anonimie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 19:42:02
Autor: mcgregorius
To nie mo?liwe.

http://www.gazeta.pl/usenet/

> [...]

> hop.

> Obyś nie wrócił!

Grzesiu Reder złe życzenia wracają do autora.

g.prawda, gdyby tak było juz smażyłbyś się w piekle.

Data: 2011-02-09 19:08:54
Autor:
To nie mo?liwe.
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
g.prawda, gdyby tak było juz smażyłbyś się w piekle.

http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Paćki zapytaj o nazwiska i inne funkcje osób ze zdjęć.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 22:42:58
Autor: Rasmi
To nie mo?liwe.
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:08:54 +0000 (UTC), demolant@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Paćki zapytaj o nazwiska i inne funkcje osób ze zdjęć.

pozdrawiam rc

Czym te zdjęcia były robione? Smieną czy Zuchem?
To jakieś artystyczne fotki chyba?

Data: 2011-02-10 05:35:31
Autor:
To nie mo?liwe.
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
Czym te zdjęcia były robione? Smieną czy Zuchem?
To jakieś artystyczne fotki chyba?

Aparatu Zuch nie znam, Aparat Druch owszem istniał.
Aparat ma optykę firmy Zeiss, to ta sama co robiła obiektywy do Roleiflexa czy Hasselblada. Matryca ma analizę 3 świateł podstawowych i jednego które jest negatywem światła czerwonego.
Akurat to do czego się czepiasz to podgląd robiony przez przeglądarkę forum, mogłeś zdjęcie zciągnąć i zobaczyć w poprawnej kolorystyce. pozdrawiam rc --

To nie mo?liwe.