To nie panika, tylko korekta hossy!

Data: 2010-05-25 21:47:36
Autor: Jan Werbiński
To nie panika, tylko korekta hossy!
Mheheher... :-)

A nie mówiłem, sell in may and go away? Co prawda w maju 2009, ale ogólnie co do zasady miałem rację. ;-)

No dobra, a teraz na poważnie.
Czy to nie błąd, że na moich wykresach wszelkie możliwe wsparcia trendu wzrostowego od 2009 zostały już przełamane? Proszę o potwierdzenie.

Stopy mi popuszczały na wszystkim za wyjątkiem TP, którą jestem zapakowany po szyję i sobie sukcesywnie dokupuję na wsparciach.

Jeśli to kontynuacja bessy, to jaki scenariusz na TP i dywidendzie? Co myślicie o Tauronie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-25 22:03:48
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4bfc295e$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Korekta sie zacznie IMO dopiero czerwiec-sierpień i nie bedzie to kontynuacja bessy tylko (2) trwająca do lutego 2011.
Teraz było: GLOBALNE ODLESZCZANIE

Data: 2010-05-25 22:54:01
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hthc99$vgr$1news.onet.pl...

Korekta sie zacznie IMO dopiero czerwiec-sierpień i nie bedzie to kontynuacja bessy tylko (2) trwająca do lutego 2011.

Czerwiec tuż tuż. Wychodzi że teraz trochę odbije w górę, a potem znowu zjazd. Terminy wyliczasz z Fibonacciego?

Teraz było: GLOBALNE ODLESZCZANIE

Zostałem odleszczony z akcji, czy jestem leszczem z akcjami?

Data: 2010-05-26 07:35:12
Autor: XXL
To nie panika, tylko korekta hossy!
skippy <atu@nie.ma> napisał(a): Korekta sie zacznie IMO dopiero czerwiec-sierpień i nie bedzie to kontynuacja bessy tylko (2) trwająca do lutego 2011.
Teraz było: GLOBALNE ODLESZCZANIE
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

skippy: Twoja prognoza jest w zasadnie zgodna z prognozą S.Dębowskiego (link
poniżej).
Jakie docelowe poziomy korekty (fali B) do lutego 2011r. zakładasz dla WIG i
WIG20 ?
Jeżeli taka prognoza się sprawdzi to po fali B, która rozpoczęła się w
kwietniu 2010r. i potrwa co najmniej kilka miesięcy zobaczymy falę C, która
powinna być najdłuższa.
Cały czas zakładamy, że odbicie trwające od lutego 2009r. jest nową hossą.

p.s. Jeżeli wkrótce rozpocznie się korekcyjne odbicie ostatniej fali spadkowej
to ciekawe ile osób odetchnie z ulgą i rzuci się do kupowania akcji pod nową
falę hossy.

http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/1184-WIG20+dzis+mocno+w+gore

Data: 2010-05-26 10:09:19
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htiivg$aa1$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

Od pewnego czasu nie zmieniam prognozy bo idzie wg przewidywań
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=view

Do rysunku należy dodać zejście w dół i test wsparcia (najniższej paraboli), co się właśnie stało.
Jesli dalej pójda zgodnie z planem, to idzie odbicie o zasięgu 2550-2700 czasowo czerwiec - sierpień.
W tym samym czasie es,f powinien powrócić chwilowo pod 1200
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7934

Po tym wszystkim na W20 ostra korekta pi razy drzwi 1700 do lutego 2011.

Negacją tej koncepcji byłoby pokonanie ostatniej miny, wtedy oczekuję pogłębienia aktualnej korekty do okolic 2000.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-26 10:22:08
Autor: skippy
To nie panika, tylko korekta hossy!
Stan aktualny:
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7942&mode=view

I teraz z grubsza powrót do górnej grubej żółtej paraboli.
Czyli w zakres pomiedzy dwiema żółtymi przerywanymi parabolami pomidzy którymi idzie gruba żółta.

Data: 2010-05-26 13:06:14
Autor: XXL
To nie panika, tylko korekta hossy!
skippy <atu@nie.ma> napisał(a): Od pewnego czasu nie zmieniam prognozy bo idzie wg przewidywań
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z powyższej prognozy widać, że jesteś bardziej optymistycznie nastawiony do
zasięgu odbicia wzrostowego niż S.Dębowski bo on zakłada, że odbicie dojdzie
do 2400-2450 pkt na WIG20 po czym rynek wróci do silnych spadków trwających do
jesieni do poziomu 1800-1940 pkt.

Ja trzymam kciuki za Twoją prognozą ale ostrożność jest bardzo wskazana.

Pozdrawiam,
Sławek

Data: 2010-05-26 02:54:33
Autor: Delfino Delphis
Jan Werbiński wrote:

Stopy mi popuszczały na wszystkim za wyjątkiem TP, którą jestem zapakowany
po szyję i sobie sukcesywnie dokupuję na wsparciach.

Ja już tracę cierpliwość ;) Ale na EURUSD robi się małe podwójne denko, S&P trochę odbija. Na razie trzymam dopóki definitywnie nie przebije poziomów z lutego.

Data: 2010-05-26 07:50:21
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:hthrg6$19q$1news.onet.pl...
Ja już tracę cierpliwość ;) Ale na EURUSD robi się małe podwójne denko, S&P
trochę odbija. Na razie trzymam dopóki definitywnie nie przebije poziomów z
lutego.

Zach. indeksy przebiły, więc...

Data: 2010-05-26 18:16:04
Autor: george

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4bfc295e$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tepsa zachowuje sie dziwnie powiem szczerze... jest jak zakotwiczona na te 10% dywidendy.
Nic jej nie rusza ani w góre ani w dół. Dość to podejrzane...Niestety nie jestem w stanie podać scenariusza oprócz tego że 15.06 bedzie 1.5 pln tansza niż 14.06.

pozdrawiam serdecznie :)
george

Data: 2010-05-26 19:33:28
Autor: Zbyszek
To nie panika, tylko korekta hossy!
powazne spadki przewidział Wojtek Białek. Przynajmniej ich ryzyko.

--
Pozdrawiam,
Z.

To nie panika, tylko korekta hossy!