To nie panika, tylko korekta hossy!

Data: 2010-05-26 18:16:04
Autor: george
To nie panika, tylko korekta hossy!

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4bfc295e$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
Mheheher... :-)

A nie mówiłem, sell in may and go away? Co prawda w maju 2009, ale ogólnie co do zasady miałem rację. ;-)

No dobra, a teraz na poważnie.
Czy to nie błąd, że na moich wykresach wszelkie możliwe wsparcia trendu wzrostowego od 2009 zostały już przełamane? Proszę o potwierdzenie.

Stopy mi popuszczały na wszystkim za wyjątkiem TP, którą jestem zapakowany po szyję i sobie sukcesywnie dokupuję na wsparciach.

Jeśli to kontynuacja bessy, to jaki scenariusz na TP i dywidendzie? Co myślicie o Tauronie?

tepsa zachowuje sie dziwnie powiem szczerze... jest jak zakotwiczona na te 10% dywidendy.
Nic jej nie rusza ani w góre ani w dół. Dość to podejrzane...Niestety nie jestem w stanie podać scenariusza oprócz tego że 15.06 bedzie 1.5 pln tansza niż 14.06.

pozdrawiam serdecznie :)
george

To nie panika, tylko korekta hossy!