To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Data: 2011-11-01 21:18:53
Autor: boukun
To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!
~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Polacy to straszni bezbożnicy chyba są...

boukun

Data: 2011-11-01 21:21:04
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Polacy to straszni bezbożnicy chyba są...

boukun

Sam minister Jarmuziewicz to potwierdza:
"Myślę i mówię o tym z podniesioną głową, że bez wstawiennictwa pana Boga się nie obyło. Bo dziś mogliśmy mieć 230 grobów więcej."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10571532,Jarmuziewicz_o_Boeingu_767__moglismy_miec_230_grobow.html --
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:26:58
Autor: boukun

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8pkbe$5b2$2news.onet.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Ale Kaczora i świtę to ten bóg chyba nienawidził...

boukun

Data: 2011-11-01 21:45:40
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Niom - też się zastanawiam co mu taki Karpiniuk, Szmajdziński, Bochenek, Płażyński, Jaruga Nowacka zrobili.
Wiesz co boukun - zauważyłem, że podśmiechujki i głupkowate komentarze na temat śmierci tych ludzi to domena debili lewicowych i elektoratu PO. Wytłumacz mi co was tak śmieszy w śmierci tych ludzi, co jest w tym takiego zabawnego? Jesteście gorsi od szczyli gimnazjalnych - tych jeszcze dobrym pedagogicznym słowem można czegoś nauczyć, ale wy, stare pierdziochy jesteście nienaprawialnymi tumanami, prymitywami nie wartymi splunięcia. Pozostaje mieć nadzieję, że będac już świadomymi  swojego końca, każdy znajdzie swojego pajaca, który wam obieca "strzygąc zajączki za uszami" i wywalając głupkowato jęzor, że zrobi sobie na waszych mogiłach lunapark i tancbudę z darmowym pisuarem - może wtedy wam wróci do tych pustych pał jakaś zapomniana, zakurzona reszta rozumu (jak zajadłemu ateuszowi nieboszczykowi Małachowskiemu) i zrobi wam się co najmniej przykro.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:00:05
Autor: Marek Czaplicki
oyster pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 01 listopad 2011 21:45:

Wiesz co boukun - zauważyłem, że podśmiechujki i głupkowate komentarze
na temat śmierci tych ludzi to domena debili lewicowych i elektoratu PO.

Ale słowa o "helu", "bombie termo-izo" tworzą atmosferę "poszukiwania prawdy"? Sam się zastanawiam, dlaczego ludzie którzy chcą "prawdy", nie ogłoszą jej z podniesioną przyłbicą? Czy ktoś im zabrania?

Data: 2011-11-01 22:08:53
Autor: oyster
Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
[...]

Nie rozumiesz czegoś - nie mam nic przeciwko ośmieszaniu "wynalazców" przyczyn, jeżeli opowiadają ewidentne bzdury, ani ośmieszaniu kogokolwiek z żywych, ale ofiarom dajcie spokój. Tylko tyle.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:26:53
Autor: Marek Czaplicki
oyster pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 01 listopad 2011 22:08:

[...]

Katastrofa zwykle jest związana z ofiarami. Mówienie o zupełnie egzotycznych przyczynach katastrofy sugeruje, że żywi chcą wykorzystywać ofiary w swoich wiadomych celach.

Data: 2011-11-01 22:04:19
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

O których ludziach mówisz? O reżimowcach? Możesz ubolewać, ja z innej klasy jestem, po drugiej stronie...

boukun

Data: 2011-11-02 09:08:17
Autor: Rivanol
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Użytkownik - boukun napisał:

> [...]

Wiesz co boukun - zauważyłem, że podśmiechujki i głupkowate komentarze na temat śmierci tych ludzi to domena debili lewicowych i elektoratu PO. Wytłumacz mi co was tak śmieszy w śmierci tych ludzi, co jest w tym takiego zabawnego? Jesteście gorsi od szczyli gimnazjalnych - tych jeszcze dobrym pedagogicznym słowem można czegoś nauczyć, ale wy, stare pierdziochy jesteście nienaprawialnymi tumanami, prymitywami nie wartymi splunięcia. Pozostaje mieć nadzieję, że będac już świadomymi  swojego końca, każdy znajdzie swojego pajaca, który wam obieca "strzygąc zajączki za uszami" i wywalając głupkowato jęzor, że zrobi sobie na waszych mogiłach lunapark i tancbudę z darmowym pisuarem - może wtedy wam wróci do tych pustych pał jakaś zapomniana, zakurzona reszta rozumu (jak zajadłemu ateuszowi nieboszczykowi Małachowskiemu) i zrobi wam się co najmniej przykro.

Zamknij się stary durniu!

Data: 2011-11-02 09:21:29
Autor: Bambaryła

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-02 09:07:32
Autor: Rivanol
Użytkownik - boukun napisał:
> [...]

"Myślę i mówię o tym z podniesioną głową, że bez wstawiennictwa pana Boga się nie obyło. Bo dziś mogliśmy mieć 230 grobów więcej."

Zamknij się durniu!

Data: 2011-11-01 21:21:38
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Polacy to straszni bezbożnicy chyba są...

boukun

Bóg żydowski, warto podkreślić. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-11-01 21:46:34
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
boukun napisał:

[...]

Nooo, wreszcie macie z boukunem wspólny temat.
Ty naziolu!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:28:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 21:18, boukun pisze:
~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Polacy to straszni bezbożnicy chyba są...

Dawaj mi tu linka... Już ja sobie porozmawiam z tym księżulkiem :>

Data: 2011-11-01 22:32:29
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j8po9d$mvh$2news.onet.pl...
[...]

Tak trudno znaleźć?

http://www.google.pl/search?q=~ks.+Adam+z+%C5%81om%C5%BCy+%5B2+godziny+temu%5D+%3E+%3E+To+nie+pilot!!!!+to+B%C3%B3g+ich+uratowa%C5%82+!!!&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Pierwszy mój, drugi kolesia...

boukun

Data: 2011-11-01 22:38:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 22:32, boukun pisze:

[...]

Spokojnie... Podajesz news, to wklej linka... Czego się pienisz...

Data: 2011-11-01 22:42:33
Autor: oyster
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Jarmuziewiczowi też dokop.
Nie bój się. ;-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 23:18:37
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 22:42, oyster pisze:
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Petz mi uciekł... heh

Data: 2011-11-01 22:35:23
Autor: boukun
[...]

Jest tutaj, na drugiej stronie komentarzy http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,opage,2,title,Pilot-Boeinga-ma-juz-ponad-3000-fanow-na-Facebooku,wid,13949158,wiadomosc.html#opOpinie

Już ma -163 minusy...

boukun

Data: 2011-11-01 22:45:56
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Razem z moim - 165.

Data: 2011-11-01 22:51:01
Autor: oyster
boukun napisał:

[...]

Twój się nie liczy, bo jesteś nieobiektywny i na dodatek kłamcą.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:57:04
Autor: Grzegorz Z.

boukun napisał:

[...]

Ciekawe kiedy Skalimowski na grupie się odezwie? :)

Data: 2011-11-01 23:38:22
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Ciekawy jezem, zacotak nasych politykieruw żondowych w Smoleńcku pokoroł...?

- nopseca mug ich tes uratować...!

Data: 2011-11-01 23:43:49
Autor: oyster
Użytkownik - Polok_Prawdziwy napisał:
boukun wrote:

~ks. Adam z Łomży [2 godziny temu]

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!

Za tę wypowiedź koleś dostał na wp -132 [278] głosy...

Ciekawy jezem, zacotak nasych politykieruw żondowych w Smoleńcku pokoroł...?

Miał na oku Szmajdzińskiego, Jarugę, Karpiniuka...
Ćwole!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 00:07:08
Autor: Polok_Prawdziwy

boukun wrote:

[...]

Acha...!!!

- ate inkse, to zaco...?

Data: 2011-11-02 07:38:28
Autor: Przemysław W

boukun wrote:

[...]

Inksych nie beło, łocywiście wg. Azora. Te co znoł to napisoł, bo siem na nich wzorowoł telko mu nie wychodziło.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-02 12:49:30
Autor: raff

boukun wrote:

[...]

Kawecki, powiedz cos jeszcze po goralsku, hehe.

R.

Data: 2011-11-02 00:40:57
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 23:38, Polok_Prawdziwy pisze:
boukun wrote:

[...]

Wystarczy popatrzeć na taką Kurtykę, która bredzi o społeczeństwie  i narodzie... Ich wybrał naród, resztę wybrało społeczeństwo hehe. Omg. Co to ćpa? :> Może była za długo w SPA...

Data: 2011-11-02 10:16:22
Autor: wolim
boukun wrote:

[...]

Ja Ci powiem jak to u tego katolickiego boga działa - jak umrze złodziej, to go ręka pańska dosięgła, a jak umrze dobry człowiek, to bóg go wziął do siebie.

Jakoś sobie te maluczkie ludzie muszą tłumaczyć bieg historii...

Data: 2011-11-02 10:17:03
Autor: wolim
[...]

Ciekawe, czy w kabinie pilota wisiał krzyż...

To nie pilot!!!! to Bóg ich uratował !!!