To nie powinno ujść Grabarczykowi na sucho! Gdzie jest pic?

Data: 2010-12-25 11:26:16
Autor: rAzor
To nie powinno ujść Grabarczykowi na sucho! Gdzie jest pic?
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

http://fakty.interia.pl/swiat/news/tysiace-osob-spedzily-wigilie-na-lotniskach,1575655

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej
rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego.

Od kiedy to Grabarczyk odpowiada za warunki pogodowe, idioto?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:32:20
Autor: Azor jest pedałem
To nie powinno ujść Grabarczykowi na sucho! Gdzie jest pic?

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w

Od kiedy ....

O, znowu jakieś podwałbrzyskie gówno przykleiło się do mojej podeszwy. No wypad do kanału, spłyń z kolegami, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 11:43:42
Autor: rAzor
[...]

Czyli nie znasz odpowiedzi, głupku. :-D
--
Sátoraljaújhely

To nie powinno ujść Grabarczykowi na sucho! Gdzie jest pic?