To nieludzkie

Data: 2011-10-17 07:44:30
Autor: jadrys
To nieludzkie

Żeby to jaśnie panów prokuratorów urabiać na podobieństwo wołów roboczych i próbować zabrać to co im się nalezy jak psu zupa!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html

Qr*a, kim my, przeciętni ludzie jesteśmy w tym kraju że traktuje się nas jak bydło robocze o każe się tyrać w pocie czoła na przywileje świętych krów? Te PRL-owskie sklepy z żółtymi firankami wydaja się być błahostką w porównaniu ze sq**syństwem które teraz się odbywa...

Data: 2011-10-17 15:54:01
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Mon, 17 Oct 2011 07:44:30 +0200, jadrys napisa³(a):

Powinno byæ
"(...)DWAJ-Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html"
Wtedy by³by to rzetelny artyku³, a Twoja krytyka by³aby równie¿ rzetelna.
A tak - có¿, generalizacja i krêty.

--
XL  "Dzisiaj ¿yjemy w czasach, w których najgorsze wystêpki s± wpisane w prawa
cz³owieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-17 16:28:42
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-17 15:54, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 17 Oct 2011 07:44:30 +0200, jadrys napisał(a):

Powinno być
"(...)DWAJ-Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html"
Wtedy byłby to rzetelny artykuł, a Twoja krytyka byłaby również rzetelna.
A tak - cóż, generalizacja i kręty.

Istota problemu z jakim sie boryka Polskie spoÅ‚eczeÅ„stwo.  NapisaÅ‚em dokÅ‚adniej to co chciaÅ‚em, - mi nie chodzi o chciwość jakiegoÅ› pojedynczego ludka, czy nawet dwóch.. MyÅ›lÄ™ że z 90% Polaków także chciaÅ‚aby pobierać poselskie wynagrodzenie mimo posiadania wysokich emerytur.  ChodziÅ‚o mi o to że takie mÅ‚ode byki sÄ… wysyÅ‚ani na emerytury a 60cio letniemu starcowi jeszcze każe siÄ™ gimnastykować na budowach czy innych miejscach przy pracy fizycznej.
Ja nie krytykuje tych dwu strażników systemu, - ja krytykuje cały system świętych krów i bydła roboczego.

Data: 2011-10-17 21:59:39
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Mon, 17 Oct 2011 16:28:42 +0200, jadrys napisa³(a):

My¶lê ¿e z 90% Polaków tak¿e chcia³aby pobieraæ poselskie wynagrodzenie mimo posiadania wysokich emerytur.  Chodzi³o mi o to ¿e takie m³ode byki s± wysy³ani na emerytury

To s± pos³owie i jednocze¶nie prokuratorzy w stanie nieczynnym.
Wymaga siê od nich rezygnacji z jednego z dwóch uposa¿eñ.
Tymczasem oni TERAZ s± pos³ami, ale za jaki¶ czas mog± nimi NIE BYÆ - a
wymaga siê od nich rezygnacji z uposa¿eñ prokuratorskich, które im siê
prawnie nale¿±, podzcas gdy po takiej rezygnacji po ustaniu mandatów
poselskich poozstaliby bez ¶rodków do ¿ycia.
Ca³e to zamieszanie jest sztucznie podsycane przez antypisowskie media, Ty
nie znasz sprawy - a w niej najmniej chodzi o pieni±dze. Zwracam uwagê - póki co bardziej warto zainteresowaæ siê oczywistymi
przekrêtami, czyli panem premierem Tuskiem, który podczas zesz³ej kadencji
pobra³ od pana Palikota honorarium za ksi±¿kê, której nie by³o w
ksiêgarniach. Czyli nikt jej nie kupi³, a pieni±dze SK¡D¦ by³y dla niego.
Bo co prawda Prezes Kaczyñski te¿ napisa³ ksia¿kê, w której mo¿e nawet
pope³ni³ kilka b³êdów, ale j± sam wyda³ i sam za to zap³aci³ - a pan
Premier Tusk wyda³ i wzi±³ pieni±dze za ksi±zkê, której nie napisa³.
Je¶li napisa³, to pytanie: gdzie mogê j± przeczytaæ?

Data: 2011-10-18 15:00:01
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-17 21:59, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 17 Oct 2011 16:28:42 +0200, jadrys napisał(a):

Myślę że z 90% Polaków także
chciałaby pobierać poselskie wynagrodzenie mimo posiadania wysokich
emerytur.  ChodziÅ‚o mi o to że takie mÅ‚ode byki sÄ… wysyÅ‚ani na emerytury
To są posłowie i jednocześnie prokuratorzy w stanie nieczynnym.
Wymaga się od nich rezygnacji z jednego z dwóch uposażeń.
Tymczasem oni TERAZ są posłami, ale za jakiś czas mogą nimi NIE BYĆ - a
wymaga się od nich rezygnacji z uposażeń prokuratorskich, które im się
prawnie należą, podzcas gdy po takiej rezygnacji po ustaniu mandatów
poselskich poozstaliby bez środków do życia.
Całe to zamieszanie jest sztucznie podsycane przez antypisowskie media, Ty
nie znasz sprawy - a w niej najmniej chodzi o pieniÄ…dze.

Też ja nie o pieniądzach. Chodzi mi o to że co chwilę dowiaduje się o nowych grupach uprzywilejowanych, przechodzących stanowczo za wcześnie na utrzymywanie społeczeństwa wołów roboczych. Gdyby nie ta sprawa to nie wiem kiedy bym się dowiedział że do tzw. uprzywilejowanych należą również prokuratorzy..

Zwracam uwagę - póki co bardziej warto zainteresować się oczywistymi
przekrętami, czyli panem premierem Tuskiem, który podczas zeszłej kadencji
pobrał od pana Palikota honorarium za książkę, której nie było w
księgarniach. Czyli nikt jej nie kupił, a pieniądze SKĄDŚ były dla niego.
Bo co prawda Prezes Kaczyński też napisał ksiażkę, w której może nawet
popełnił kilka błędów, ale ją sam wydał i sam za to zapłacił - a pan
Premier Tusk wydał i wziął pieniądze za ksiązkę, której nie napisał.
Jeśli napisał, to pytanie: gdzie mogę ją przeczytać?

W moim odczuciu takie dywagację to wybieranie mniejszego zła. Istotnie p. Kaczyński robi wrażenie troche porządniejszego od p. Tuska. Ale to wrażenie zaraz znika gdy sobie przypomnę to co robił z Lepperem i Giertychem, - swoimi koalicjantami.

Data: 2011-10-18 17:07:17
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Tue, 18 Oct 2011 15:00:01 +0200, jadrys napisa³(a):

W moim odczuciu takie dywagacjê to wybieranie mniejszego z³a. Istotnie p. Kaczyñski robi wra¿enie troche porz±dniejszego od p. Tuska. Ale to wra¿enie zaraz znika gdy sobie przypomnê to co robi³ z Lepperem i Giertychem, - swoimi koalicjantami.

Ale¿ wzajemnie.

Data: 2011-10-19 05:37:18
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 18-10-2011 o 15:00:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Te¿ ja nie o pieni±dzach. Chodzi mi o to ¿e co chwilê dowiaduje siê o  nowych grupach uprzywilejowanych, przechodz±cych stanowczo za wcze¶nie  na utrzymywanie spo³eczeñstwa wo³ów roboczych. Gdyby nie ta sprawa to  nie wiem kiedy bym siê dowiedzia³ ¿e do tzw. uprzywilejowanych nale¿±  równie¿ prokuratorzy..

[...]

A w czym on jest porzadniejszy, w zmianie barw jak kameleon?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-19 09:56:26
Autor: Bogdan Idzikowski
To nieludzkie

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v3kxogpxv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pan Kaczyñski napisa³ ksi±¿kê - zgoda.
Ksi±¿ka zosta³a wydana przez: Drukarnia Akapit Sp. z o.o.
Chyba nie bardzo idzie, bo firma ta przeceni³a ksi±¿kê z 34,99 z³ na 29,24 z³.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-17 17:00:57
Autor: Leprechaun
To nieludzkie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7gfb7$3lb$1news.onet.pl...

[...]

Niedawno J.Kaczyński ubolewał nag głodnymi dziećmi! Czy jego kotek wciąż jest leczony za nasze pieniądze po 150 pln dziennie?

BomBel

Data: 2011-10-17 17:40:01
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-17 17:00, Leprechaun pisze:

[...]

Jak to nasze pieniądze? Przecież Kaczyński pracuje i zarabia..

Data: 2011-10-17 17:41:07
Autor: Leprechaun
To nieludzkie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7hi71$ahe$1news.onet.pl...
[...]

Przepraszam, a gdzie pracuje?

BomBel

Data: 2011-10-18 15:05:03
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-17 17:41, Leprechaun pisze:

Jak to nasze pieniądze? Przecież Kaczyński pracuje i zarabia..

Przepraszam, a gdzie pracuje?

BomBel

Jest posłem na sejm.

Data: 2011-10-18 03:41:17
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 17-10-2011 o 17:40:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-17 17:00, Leprechaun pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j7gfb7$3lb$1news.onet.pl...

¯eby to ja¶nie panów prokuratorów urabiaæ na podobieñstwo wo³ów  roboczych i próbowaæ zabraæ to co im siê nalezy jak psu zupa!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html  Qr*a, kim my, przeciêtni ludzie jeste¶my w tym kraju ¿e traktuje siê  nas jak byd³o robocze o ka¿e siê tyraæ w pocie czo³a na przywileje  ¶wiêtych krów? Te PRL-owskie sklepy z ¿ó³tymi firankami wydaja siê byæ  b³ahostk± w porównaniu ze sq**syñstwem które teraz siê odbywa...

Niedawno J.Kaczyñski ubolewa³ nag g³odnymi dzieæmi! Czy jego kotek  wci±¿ jest leczony za nasze pieni±dze po 150 pln dziennie?

BomBel

Jak to nasze pieni±dze? Przecie¿ Kaczyñski pracuje i zarabia..

A po co ma wydawaæ swoje g³upku?

Data: 2011-10-18 15:04:58
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-18 03:41, stevep pisze:

Jak to nasze pieniądze? Przecież Kaczyński pracuje i zarabia..

A po co ma wydawać swoje głupku?

Twoich nie wydaje, "filozofie".

Data: 2011-10-19 05:46:36
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 18-10-2011 o 15:04:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-18 03:41, stevep pisze:

Jak to nasze pieni±dze? Przecie¿ Kaczyñski pracuje i zarabia..

A po co ma wydawaæ swoje g³upku?

Twoich nie wydaje, "filozofie".

A czyje, pañstwowe to równie¿ twoje i moje g³upku.

Data: 2011-10-17 22:06:15
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Mon, 17 Oct 2011 17:00:57 +0200, Leprechaun napisa³(a):

[...]

Powtarzam Ci - nie za twoje, tylko za moje.

Data: 2011-10-18 03:40:38
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 17-10-2011 o 22:06:15 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Da³a¶ odpis z podatku na jarusiów kiciê?

Data: 2011-10-18 16:47:08
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Tue, 18 Oct 2011 03:40:38 +0200, stevep napisa³(a):

A jasne.

Data: 2011-10-18 03:39:49
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 17-10-2011 o 07:44:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Ciebie to najwy¿ej traktuj± jako przeciêtnego idiotê.

Data: 2011-10-18 15:04:53
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-18 03:39, stevep pisze:
Dnia 17-10-2011 o 07:44:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ciebie to najwyżej traktują jako przeciętnego idiotę.

W odróżnieniu od ciebie, - nie wszyscy mnie tak traktują.

Data: 2011-10-18 15:38:43
Autor: Bogdan Idzikowski
To nieludzkie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7jth4$sia$3news.onet.pl...
[...]

Ale bardzo się starasz, by cię tak traktować.

Data: 2011-10-18 17:03:02
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Tue, 18 Oct 2011 15:38:43 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7jth4$sia$3news.onet.pl...
[...]

W odró¿nieniu od ciebie, - nie wszyscy mnie tak traktuj±.

Ale bardzo siê starasz, by ciê tak traktowaæ.

Szukasz usprawiedliwienia dla w³asnej frustracji?
 :>

Data: 2011-10-19 05:38:21
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 18-10-2011 o 15:04:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Nie trudno to wyt³umaczyæ, zbli¿eni poziomem siê zdarzaj±.