To nieludzkie

Data: 2011-10-18 03:39:49
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 17-10-2011 o 07:44:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Żeby to ja¶nie panów prokuratorów urabiać na podobieństwo wołów  roboczych i próbować zabrać to co im się nalezy jak psu zupa!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html

Qr*a, kim my, przeciętni ludzie jeste¶my w tym kraju że traktuje się nas  jak bydło robocze o każe się tyrać w pocie czoła na przywileje ¶więtych  krów? Te PRL-owskie sklepy z żółtymi firankami wydaja się być błahostk±  w porównaniu ze sq**syństwem które teraz się odbywa...

Ciebie to najwyżej traktuj± jako przeciętnego idiotę.

--
stevep

Data: 2011-10-18 15:04:53
Autor: jadrys
To nieludzkie
W dniu 2011-10-18 03:39, stevep pisze:
Dnia 17-10-2011 o 07:44:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Żeby to jaśnie panów prokuratorów urabiać na podobieństwo wołów roboczych i próbować zabrać to co im się nalezy jak psu zupa!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-PiS-chca-pobierac-podwojne-wynagrodzenie,wid,13899610,wiadomosc_prasa.html Qr*a, kim my, przeciętni ludzie jesteśmy w tym kraju że traktuje się nas jak bydło robocze o każe się tyrać w pocie czoła na przywileje świętych krów? Te PRL-owskie sklepy z żółtymi firankami wydaja się być błahostką w porównaniu ze sq**syństwem które teraz się odbywa...

Ciebie to najwyżej traktują jako przeciętnego idiotę.

W odróżnieniu od ciebie, - nie wszyscy mnie tak traktują.

Data: 2011-10-18 15:38:43
Autor: Bogdan Idzikowski
To nieludzkie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7jth4$sia$3news.onet.pl...
[...]

Ale bardzo się starasz, by cię tak traktować.

Data: 2011-10-18 17:03:02
Autor: Ikselka
To nieludzkie
Dnia Tue, 18 Oct 2011 15:38:43 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7jth4$sia$3news.onet.pl...
[...]

Szukasz usprawiedliwienia dla własnej frustracji?
 :>
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki s± wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-19 05:38:21
Autor: stevep
To nieludzkie
Dnia 18-10-2011 o 15:04:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie trudno to wytłumaczyć, zbliżeni poziomem się zdarzaj±.

--
stevep

To nieludzkie