"To niepraweda , ze ...."

Data: 2010-06-07 14:01:16
Autor: cyc
"To niepraweda , ze ...."
"To nie prawda , ze za zwiedzanie krypty na Wawelu ( gdzie bezprawnie pochowano L.Kaczynskiego i gdzie lezy Pilsudski ) beda pobierane pieniadze " .. Tak mowili przedstawiciele kosciola , kiedy odezwaly sie glosy w ten sposob odnoszace sie do pochowku tam prezydenta .
Jak sie okazalo , kolejny raz kler klamie w zywe oczy narod . Za  mozliwosc obcowania z niezyjacym prezydentem ( w biegu ) , narod musi klerowi placic co wydaje sie nie tyle nieprzywoite ile  obuzajace !!.
Malo tego , wladca Wawelu rzadzi sie na nim tak, jakby byl jego wlascicielem i rezydentem .
Nie wierzycie ? poczytajcie .
http://wiadomosci.onet.pl/2681,2180900,nowy_spor_wokol_krypty_na_wawelu,wydarzenie_lokalne.html

cyc

Data: 2010-06-07 14:08:32
Autor: Pikolo
"To niepraweda , ze ...."
Ale o co ci chodzi cycku, rozumiem, ze to JK wprowadzil te oplaty a sredki zasila konto PiS? :)

Data: 2010-06-07 07:09:06
Autor: zbig
"To niepraweda , ze ...."
On 7 Cze, 14:08, "Pikolo" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
Ale o co ci chodzi cycku, rozumiem, ze to JK wprowadzil te oplaty a sredki
zasila konto PiS? :)

Gówno rozumiecie, tow. Pindolo

Data: 2010-06-07 16:55:03
Autor: Piotr
"To niepraweda , ze ...."
Dnia Mon, 7 Jun 2010 07:09:06 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Gówno rozumiecie, tow. Pindolo

Hm, ostro grasz zbigu... Argumentacja gównami zawsze ma swoją moc, ale moze
byś dojaśnił jej sens? To znaczy jak należy rozumieć, zeby gównianie nie
było?
Piotr
- Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-06-07 07:59:48
Autor: zbig
"To niepraweda , ze ...."
On 7 Cze, 16:55, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

byś dojaśnił jej sens? To znaczy jak należy rozumieć, zeby gównianie nie
Nie przesadzajmy. Mamy tu ostrzejszych zawodników. A ten Pikuś niczego
nie zrozumiał, bo zaczął bredzić coć o JK i Pisie o czym cyc nawet się
nie zająknął. W przypadkach takich zawodników jak Pikuś, nic znaczy
gówno.

Data: 2010-06-07 14:20:36
Autor: precz z gnomem
"To niepraweda , ze ...."
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

To nieprawdopodobne do czego posuwa się pedofilski kościół:

"Proboszcz katedry wawelskiej, ks. Zdzisław Sochacki, zabronił przewodnikom opowiadać o Józefie Piłsudskim, pochowanym w tej samej krypcie."

 Nieudacznik pochowany w przedsionku nagle zrobił się ważniejszy niż marszałek Piłsudzki! Marszałek niestety już nie może byc obiektem zainteresowania kleru, bo kler nie może liczyc na pomoc finansową z Jego strony. Na brata lokatora przedsionka jak najbardziej!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-07 05:46:01
Autor: HaMMeR
"To niepraweda , ze ...."
On 7 Cze, 14:20, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał

> [...]

zainteresowania kleru, bo kler nie może liczyc na pomoc finansową z Jego
strony. Na brata lokatora przedsionka jak najbardziej!

Tobie juz kalecki, zupelnie odje...o! Otoz, tak ci wsrali w te pusta
mozgownice
wyraz 'Marszalek', ze bezmyslnie 'stajesz w obronie' innego Marszalka
(PILSUDSKIEGO!),
ktory jak na ironie, takich jak ty, sprzedajnych polaczkow nazywal
koorwami!
Brawo durniu, brawo!!:))
Pluja ci w rylo, a ty ze deszcz.., co za determinacja, godna ruskiego
politruka!!:)

Data: 2010-06-07 15:29:56
Autor: precz z gnomem
"To niepraweda , ze ...."
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

[...]

Nie możesz wyrobic pojebie, że twój idol zamieszkał w przedsionku?  Tak się dzieje z goścmi, którzy na chama się wciskają tam gdzie nie jest ich miejsce i nie ich towarzystwo. Zapamiętaj raz na zawsze moherowo - pisuarowa mendo, że Wawel jest dla wybitnych!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-07 16:58:15
Autor: Piotr
"To niepraweda , ze ...."
Dnia Mon, 7 Jun 2010 15:29:56 +0200, precz z gnomem napisał(a):

[...]

Nie weksluj Kałecki, nie weksluj sprzedajna gnido. Wyrażnie ci napisał
Hammer, żeś sprzedajna dziewka. A nazwisko wybitnego Polaka to Piłsudski,
zasrańcu.
Piotr

Data: 2010-06-07 18:09:12
Autor: 'heÂŽsk'
"To niepraweda , ze ...."
On Mon, 7 Jun 2010 14:20:36 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

"Proboszcz katedry wawelskiej, ks. Zdzisław Sochacki, zabronił przewodnikom opowiadać o Józefie Piłsudskim, pochowanym w tej samej krypcie."

 pilsudski to komunista! ;o)

 Nieudacznik pochowany w przedsionku nagle zrobił się waĹźniejszy niĹź marszałek Piłsudzki! Marszałek niestety juĹź nie moĹźe byc obiektem zainteresowania kleru, bo kler nie moĹźe liczyc na pomoc finansowÂą z Jego strony. Na brata lokatora przedsionka jak najbardziej!

 kiedy ostatnio "brat lokatora przedsionka" odwiedzil "przedsionek"?
 nie bylo mnie troche w PL. macie informacje, moze jakis link?

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 14:37:47
Autor: CeSaR
"To niepraweda , ze ...."
"To nie prawda ,

To nieprawda, że dach przeciekał, szczególnie że prawie nie padało...

Data: 2010-06-07 16:20:59
Autor: awe
"To niepraweda , ze ...."

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:huin2v$sjm$2news.onet.pl...
[...]

ty brudasie okresowo zawieszono pobieranie oplaty
awe

"To niepraweda , ze ...."