To normalne

Data: 2009-12-07 17:23:34
Autor: konserwator
To normalne
ze w wieku maturalnym mlodziez probuje zaistniec, pokazac sie, blysnac szczegolnie przemyslanym "przemysleniem"
Kazdy z nas to mial ale dzis przejmowanie sie wyskokami gowniarstwa moze mnie tylko bawic....

Data: 2009-12-07 17:33:54
Autor: abc
To normalne
Kazdy z nas to mial ale dzis przejmowanie sie wyskokami gowniarstwa moze mnie tylko bawic....

Nie zdziwiłbym się gdyby to gówniarstwo miało prowadzących jak Alicja 1000...

Data: 2009-12-07 17:43:52
Autor: konserwator
To normalne

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfjbe7$kc5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kazdy z nas to mial ale dzis przejmowanie sie wyskokami gowniarstwa moze mnie tylko bawic....

Nie zdziwiłbym się gdyby to gówniarstwo miało prowadzących jak Alicja 1000...

na to jest zwyczajnie zbyt glupie...
co nie oznacza, ze okazji nie wykorzystaja ci prowadzacy...
im nie odmawiam inteligencji...

Data: 2009-12-07 17:48:14
Autor: abc
To normalne
[...]

Ktoś nagłośnił to głupstwo na całą Polskę, nieprawdaż?

Musimy bronić granic, polityka appeasementu jedynie ich rozzuchwala.

To normalne