To on zdemaskował mechanizmy działania władzy

Data: 2012-09-15 12:03:41
Autor: u2
To on zdemaskował mechanizmy działania władzy
.... w czeciej peloskiej :

http://www.fakt.pl/To-Pawel-Miter-rozmawial-z-sedzia-od-Amber-Gold-Prowokator-wkrecil-sedziego,artykuly,177554,1.html

- To ja nagrałem sędziego Milewskiego - mówi dziennikarzom "Wprost"
Paweł Miter. Skandalista i prowokator znany z wkręcania znanych ludzi i
instytucji w "niezręczne sytuacje". To właśnie on dostał lukratywny
kontrakt w TVP powołując się na bliskie znajomości z szefem kancelarii
prezydenta. To także Miter wysłał Marcinowi P. fałszywą notatkę ABW,
którą potem szef Amber Gold z dumą pokazywał dziennikarzom jako dowód na
to, że państwo chce zniszczyć jego firmę.

Jego ostatnie dzieło, rozmowę z sędzią Ryszardem Milewskim wydrukował
dziennik "Gazeta Polska Codziennie". W czasie tej rozmowy Miter udawał
asystenta ministra Tomasza Arabskiego. Sędzia Milewski, prezes Sądu
Okręgowego w Gdańsku, był w czasie tej rozmowy "bardzo plastyczny". Ma
za to stracić stołek prezesa, chociaż nikt nie wierzy, że straci też
prawo do wykonywania zawodu.

W rozmowie z Sylwestrem Latkowskim i Michałem Majewskim, dziennikarzami
Wprost, Paweł Miter tłumaczy: - 6 września upubliczniona została
informacja, że minister Jarosław Gowin zlecił kontrolę pracy sędziego
Milewskiego z Gdańska. Wiedziałem o tym dzień wcześniej. Postanowiłem
wykonać telefon testowy, by sprawdzić jak na tę wiadomość zareaguje
Milewski...

I wkręcił go. Sędzia uległ czarowi fałszywego urzędnika.

Prowokator dodaje, że nie spodziewał się, że jego materiał aż "tak
zatrybi". Dziennikarze "GPC" nie ujawnili, że to on jest autorem
prowokacji. Z drugiej strony, cały czas podkreślali, że to nie oni ją
przeprowadzili. Miter może mieć teraz spore problemy. Gdańska
prokuratura wszczęła już śledztwo w sprawie jego prowokacji. Chodzi o
powoływanie się na wpływy w instytucji państwowej.

Data: 2012-09-15 13:03:55
Autor: Przemysław M.
To on zdemaskował mechanizmy działania władzy
Dnia Sat, 15 Sep 2012 12:03:41 +0200, u2 napisaů(a):

... w czeciej peloskiej :

http://www.fakt.pl/To-Pawel-Miter-rozmawial-z-sedzia-od-Amber-Gold-Prowokator-wkrecil-sedziego,artykuly,177554,1.html

- To ja nagraůem sćdziego Milewskiego - mówi dziennikarzom "Wprost"
Paweů Miter. Skandalista i prowokator znany z wkrćcania znanych ludzi i
instytucji w "niezrćczne sytuacje".

Przyjedzie czas, ýe ktoú mu teý wkrćci w tyůek úrubć kolejowŕ. Bćdzie miaů
orgazm za orgazmem.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

To on zdemaskował mechanizmy działania władzy