To oni obalili komuizm!

Data: 2016-06-11 16:43:50
Autor: Ciemny Lód
To oni obalili komuizm!
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/die-welt-krytykuje-wystawe-o-relacjach-polsko-niemieckich/qyq7n3

"Tak Polska ośmiesza Niemcy w Bundestagu" - ocenia niemiecki dziennik,
opisując ekspozycję o stosunkach państw sąsiedzkich przygotowaną przez
warszawskie Muzeum Historii Polski. "Die Welt" zwraca uwagę, że na wystawie
zabrakło miejsca dla przywódcy "Solidarności" Lecha Wałęsy, pojawiają się na
niej za to postacie Lecha Kaczyńskiego i premier Beaty Szydło."

CL

Data: 2016-06-11 09:27:58
Autor: Zenek Kapelinder
To oni obalili komuizm!
Kto to jest Lech Walesa?

Data: 2016-06-12 04:26:41
Autor: stevep
To oni obalili komuizm!
W dniu .06.2016 o 18:27 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Kto to jest Lech Walesa?

Hugo debilku.

--
stevep

Data: 2016-06-12 12:52:53
Autor: Pajdak
To oni obalili komuizm!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0dc503a6-67f4-447c-8411-f4c3d7c047dfgooglegroups.com...
Kto to jest Lech Walesa?

Zenuś, wystarczy wpisać w google i masz: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

--
Lepudruk

Data: 2016-06-12 07:57:47
Autor: Zenek Kapelinder
To oni obalili komuizm!
Sugerujesz ze to aktor? Chyba jakis marny bo wyskakuje po reklamie ze blad odtwarzania.

Data: 2016-06-14 10:00:25
Autor: Budzik
To oni obalili komuizm!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Kto to jest Lech Walesa?

Nie osmieszaj sie Zenek bo to co piszesz na co dzien jest conajmniej watpliwej madrości a jak jeszcze do tego dodajesz taki element to wychodzisz na zwykłego sterowanego głupka...
Rozumiem ze mozesz miec ambiwalentne odczucia zwiazane z Wałesą ale chyba umiesz je wyrazic w troche inny sposób?

Tak, wiem, juz kiedys napisałes ze wisi ci bycie wiarygodnym na newsach ale mimo wszystko...

BTW znaleziono juz jakiegos grafologa, co potwierdził zgodnosc charakteru pisma LW na ostatnio znalezionych rewelacjach?

Data: 2016-06-14 03:32:13
Autor: Zenek Kapelinder
To oni obalili komuizm!
Nieladnie sie wyrazac. Nie wiedziales o tym. I nie mam ambiwaletnego stosunku do tego, jak go wolaja, a Walesa. Mam do niego zupelnie inny i jedyny do zaakceptowania stosunek.

Data: 2016-06-14 11:55:09
Autor: Budzik
To oni obalili komuizm!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nieladnie sie wyrazac.

A ktorez to konkretnie wyrażenie ci sie nie spodobało?

Data: 2016-06-12 17:18:03
Autor: Marek Czaplicki
To oni obalili komuizm!
Ciemny Lód pisze na pl.soc.polityka w sobota, 11 czerwca 2016 16:43 :

[...]

To Premier Szydło już przeszła do historii? Krótki ten "eksperyment". :-)

To oni obalili komuizm!