To pewnie z tej czereśni ojciec ...

Data: 2010-06-08 00:34:11
Autor: Tomy M.
To pewnie z tej czereśni ojciec ...
"To pewnie z tej czereśni ojciec zerwał pierwszą garść
owoców i zaniósł mamie tuż po porodzie".

Dobrze że moja mama nie jadła czereśni po porodzie ...
wyglądałbym i myślał tak jak ten idiota.
Przypominam matkom karmiącym że szczególnie w początkowym
okresie karmienia piersią owoce typu czereśnie czy śliwki
są wyjątkowo nie wskazane.

Tomy M.

Data: 2010-06-08 00:53:10
Autor: awe

[...]