To po chuj sie bierzesz za politykę, jak nie wiesz, co z tego będzie

Data: 2012-06-20 17:38:38
Autor: boukun
To po chuj sie bierzesz za politykę, jak nie wiesz, co z tego będzie
Premier Tusk odnosi się także do przeprowadzonej niedawno przez jego gabinet reformy emerytalnej, zwracając uwagę na ryzyko polityczne, jakie ponosi on i Platforma Obywatelska. "Nie wiem, czy będę żył w 2040 r., kiedy przekonamy się o skutkach reformy emerytalnej - mówi. - Na pewno nie będę już czynny politycznie. Zrobiłem to jednak - w sensie politycznym - radykalnie bezinteresownie, ze świadomością, że mogę nawet utonąć z powodu tej reformy".

Trudno rządzi się w kraju, który jest tak przepołowiony tak negatywnymi emocjami, niszczącymi wspólnotę polityczną.

I abyś utonął i na pewno utoniesz, skoro nie wiesz, co z tego kurewskiego radykalizmu będzie...

boukun

To po chuj sie bierzesz za politykę, jak nie wiesz, co z tego będzie