To początek końca Donalda Tuska?!

Data: 2010-02-19 18:30:19
Autor: awe
To początek końca Donalda Tuska?!
Data: 2010-02-19 18:27:03
Autor: u2
To poczħtek koùca Donalda Tuska?!
W dniu 2010-02-19 18:30, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-poczatek-konca-Donalda-Tuska%21,wid,11998887,wiadomosc.html

"Plusk zaczął się kończyć już jak objął urząd premiera, tylko o tym nie
wiedział."

Data: 2010-02-20 09:16:20
Autor: cirrus
To poczhtek konca Donalda Tuska?!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlmhq4$gea$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty też nie wiesz o tym, że jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2010-02-20 09:20:51
Autor: u2
To poczhtek konca Donalda Tuska?!
W dniu 2010-02-20 09:16, cirrus pisze:

Ty teĹź nie wiesz o tym, Ĺźe jesteÄĽ kretynem.

Ty cyrus nawet po polsku nie umiesz pisać :)

Data: 2010-02-20 14:14:23
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlo661$9ao$5atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-20 09:16, cirrus pisze:
Ty też nie wiesz o tym, że jesteh kretynem.
Ty cyrus nawet po polsku nie umiesz pisać :)

Nie znam twojego kretyniego jezyka.

--
stevep

Data: 2010-02-20 14:27:55
Autor: u2
To poczhtek konca Donalda Tuska?!
W dniu 2010-02-20 14:14, cirrus pisze:

Ty teĹź nie wiesz o tym, Ĺźe jesteh kretynem.

Ty cyrus nawet po polsku nie umiesz pisaĉ :)

Nie znam twojego kretyniego jezyka.

Mi wychodzą z twoich niusów krzaczki, więc pewnie jesteś z peło, bo
kolesie lubieją się ukrywać przed obywatelami :]

Data: 2010-02-20 18:09:05
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hloo5o$hou$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-20 14:14, cirrus pisze:
Ty też nie wiesz o tym, że jesteh kretynem.
Ty cyrus nawet po polsku nie umiesz pisac :)
Nie znam twojego kretyniego jezyka.
Mi wychodzą z twoich niusów krzaczki, więc pewnie jesteś z peło, bo
kolesie lubieją się ukrywać przed obywatelami :]

I nic dziwnego bo zamiast glowy masz kapustę i to jedyne zwoje jakie posiadasz.

--
stevep

Data: 2010-02-20 18:11:15
Autor: u2
To poczhtek konca Donalda Tuska?!
W dniu 2010-02-20 18:09, cirrus pisze:

Mi wychodzħ z twoich niusów krzaczki, wiêc pewnie jesteļ z pe³o, bo
kolesie lubiejħ siê ukrywaĉ przed obywatelami :]

I nic dziwnego bo zamiast glowy masz kapustĂŞ i to jedyne zwoje jakie posiadasz.

Pewnie zwoje z Morza Martwego, kolesiu z peło :]

Data: 2010-02-21 11:48:24
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlp5p3$8q4$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-20 18:09, cirrus pisze:
Mi wychodzh z twoich niusów krzaczki, wiec pewnie jesteh z pe3o, bo
kolesie lubiejh sie ukrywac przed obywatelami :]
I nic dziwnego bo zamiast glowy masz kapuste i to jedyne zwoje jakie
posiadasz.
Pewnie zwoje z Morza Martwego, kolesiu z peło :]

W kapuście, nie słyszałem.

--
stevep

Data: 2010-02-20 13:34:30
Autor: -heÂŽsk-
To pocz?tek ko?ca Donalda Tuska?!
On Fri, 19 Feb 2010 18:27:03 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-19 18:30, awe pisze:
> [...]

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:44:43
Autor: u2
W dniu 2010-02-20 13:34, -heÂŽsk- pisze:

[...]

POgrzebowa karawana mać karavana :]

To początek końca Donalda Tuska?!