To prawda?

Data: 2009-04-01 15:49:47
Autor: mi
To prawda?
Słyszałem, że dzi¶ nasi kochani i niezawi¶li sędziowie w ramach protestu
orzekali wył±cznie sprawiedliwie. To prawda?

pzdr
mi

Data: 2009-04-01 15:55:29
Autor: szerszen
To prawda?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e8f.000001bd.49d370fbnewsgate.onet.pl...

Słyszałem, że dzi¶ nasi kochani i niezawi¶li sędziowie w ramach protestu
orzekali wył±cznie sprawiedliwie. To prawda?

niestety, to rpimaaprilis, orzekali jak zwykle tak samo :)

Data: 2009-04-01 16:13:32
Autor: mi
To prawda?
> Słyszałem, że dzi¶ nasi kochani i niezawi¶li sędziowie w ramach protestu
> orzekali wył±cznie sprawiedliwie. To prawda?
niestety, to rpimaaprilis, orzekali jak zwykle tak samo :)

Kolega twierdził, że dzi¶ sędziowie będ± sprawiedliwi, lekarze - bezinteresowni
a politycy - uczciwi. Za¶ Tusk zrobi drug± Irlandię. No i jak tu wierzyć znajomym?

pzdr
mi

Data: 2009-04-01 07:46:37
Autor: BK
To prawda?
On Apr 1, 4:13 pm, "mi" <mariano.italianoWYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]

a politycy - uczciwi. Za¶ Tusk zrobi drug± Irlandię. No i jak tu wierzyć znajomym?

NTG ?

Data: 2009-04-01 18:44:00
Autor: mi
To prawda?
NTG ?

BPH*?

*) Brak Poczucia Humoru

pzdr
mi

Data: 2009-04-01 21:30:19
Autor: Zbynek Ltd.
To prawda?
mi napisał(a) :

Kolega twierdził, że dzi¶ sędziowie będ± sprawiedliwi, lekarze - bezinteresowni
a politycy - uczciwi.

Zrobił Ci okrutny żart. Na szczę¶cie od razu widać, że to wierutna bujda :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

To prawda?