To prawie jak boukunowi by się przyśniło, że wyrosły mu pejsy.

Data: 2014-11-02 08:13:44
Autor: Patriota
To prawie jak boukunowi by się przyśniło, że wyrosły mu pejsy.
W dniu 2014-10-31 o 07:54, stevep pisze:
# Czy Szatan może być bardziej ludzki od człowieka?

Od polityka PPSLDPiSPSL na pewno. Oczywiście jeżeli przyjmiemy że takie coś to w ogóle człowiek.

Data: 2014-11-02 14:12:41
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Patriota" <real@wp.pl> napisał w wiadomości news:m34lir$ru0$3speranza.aioe.org...
W dniu 2014-10-31 o 07:54, stevep pisze:
# Czy Szatan może być bardziej ludzki od człowieka?

Od polityka PPSLDPiSPSL na pewno. Oczywiście jeżeli przyjmiemy że takie coś to w ogóle człowiek.

Powiedz coÅ› jeszcze o sobie sowiecki patrioto.

MW

Data: 2014-11-05 15:50:54
Autor: Patriota
W dniu 2014-11-02 o 14:12, MarkWoydak pisze:

[...]

Jedyne o co mi chodzi to dobro Polski i Polaków. Jesteś w stanie to zrozumieć parobku sprzedający się za trzy grosze?

Data: 2014-11-05 17:12:28
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Patriota" <real@wp.pl> napisał w wiadomości news:m3ddg8$ien$1speranza.aioe.org...
[...]

Buuuuhahahahhahahahaaaa. Tobie chodzi o dobro Polski i Polaków? Takie frazesy to możesz wciskać swoim kumplom menelom. Parobków to ty leśny dziadku szukaj sobie w rodzinie. Moje zarobki są na poziomie europejskim i nie musze dziadować tak jak ty.

MW

Data: 2014-11-06 04:50:16
Autor: stevep
To prawie jak boukunowi by siê przy¶ni³o, ¿e wyros³y mu pejsy.

U¿ytkownik "Patriota" <real@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2014-10-31 o 07:54, stevep pisze:
# Czy Szatan mo¿e byæ bardziej ludzki od cz³owieka?

Od polityka PPSLDPiSPSL na pewno. Oczywi¶cie je¿eli przyjmiemy ¿e
takie co¶ to w ogóle cz³owiek.

Powiedz co¶ jeszcze o sobie sowiecki patrioto.

MW

Jedyne o co mi chodzi to dobro Polski i Polaków. Jeste¶ w stanie to  zrozumieæ parobku sprzedaj±cy siê za trzy grosze?

Ma³czaj t³uku bo ciê kijami obiæ ka¿ê.
--
stevep
-- -- -

To prawie jak boukunowi by się przyśniło, że wyrosły mu pejsy.