To propicowskie bydło podpali Polskę!

Data: 2011-03-18 08:14:14
Autor: Przemysław W
To propicowskie bydło podpali Polskę!
Tłum z rykiem: "Koniec Szechtera! Koniec Michnika!" wdziera się na salę 219 S±du Okręgowego w Warszawie. Sędzia nie reaguje. W końcu cicho prosi Jarosława Rymkiewicza, poetę, pozwanego za zniesławienie przez Agorę: - Niech pan co¶ zrobi

Rymkiewicz prosi, ale tłum nie ustępuje. Sędzia Małgorzata Sobkowicz-Suwińska odracza sprawę. - I znowu będ± te same cyrki! - kto¶ krzyczy.

Podniecony mężczyzna z w±sem w wojskowej kurtce (bywalec procesu, który naczelnym kilku gazet wytoczył antysemita Jan Kobylański) wrzeszczy bez ładu i składu: "Rzecznik Małecki niech załatwi większ± salę!". I ubliża - nie wiedzieć czemu - sędzi Piwnik.

Tłum - 200, może 300 osób spoconych, ¶ci¶niętych do granicy bólu - panuje nad s±dem, nad procesem. O co naprawdę chodzi, wie w¶ród nich może kilku dziennikarzy. Inni przyszli zamanifestować. Przeciwko Michnikowi.

Redaktora naczelnego "Gazety" nie ma i nie będzie na procesie. To nie jego sprawa. Z wokandy odczytać można, że chodzi o spór Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej", z Jarosławem Markiem Rymkiewiczem - poet±, literatem, ostatnio publicyst± w służbie prezesa PiS.

Rymkiewicz to autor gło¶nego wiersza "Do Jarosława Kaczyńskiego" po katastrofie smoleńskiej. Wiersza o "dwóch Polskach": tej, "która chce się podobać na ¶wiecie" i tej, "któr± wioz± na lawecie". Wzywaj±cego: "Nie można oddać Polski w ręce jej złodziei, Którzy chc± j± nam ukra¶ć i odsprzedać ¶wiatu, Jarosławie! Pan jeszcze co¶ jest winien Bratu!". Rymkiewicz był w komitecie poparcia prezesa PiS w wyborach prezydenckich.

W sierpniu 2010 r. przy okazji przeniesienia krzyża ustawionego przed Kancelari± Prezydenta po katastrofie smoleńskiej Rymkiewicz pisze na łamach "Gazety Polskiej": "Pamięć jak krzyż - nie zniknie". W tek¶cie atakuje redaktorów "Gazety". Stwierdza, że "s± duchowymi spadkobiercami Komunistycznej Partii Polski", że "wychowano ich tak, że musz± żyć w nienawi¶ci do polskiego krzyża". W końcu, że redaktorzy "Gazety" chc±, żeby "Polacy wreszcie przestali być Polakami".

W "Gazecie" pracuje ponad 400 dziennikarzy i redaktorów. Tekst Rymkiewicza wszystkich ich obraża. Agora wzywa więc autora do przeprosin za absurdalne insynuacje. Poeta nie odpowiada. Raz, drugi. Spółka w obronie swojej renomy, dobrego imienia jej pracowników kieruje więc do s±du pozew. Domaga się, by Rymkiewicz przeprosił na łamach "Gazety Polskiej" "za nieprawdziwe, zniesławiaj±ce, obraĽliwe zarzuty i sugestie".

Warszawski s±d wyznacza termin procesu na 17 marca. Im bliżej tej daty, tym czę¶ciej na łamach prawicowych portali i "Gazety Polskiej" zapowiedzi: "Poeta zaprasza na proces". Sam Rymkiewicz na pocz±tku marca wydaje o¶wiadczenie: "To będzie proces, który pokaże, na czym polega i jak wygl±da wolno¶ć słowa w państwie, w którym teraz żyjemy, a które miało być - Niepodległa Polsk±" .

Jego pełnomocnik radca Sławomir Sawicki (zwi±zany z "GP") wysyła do s±du odpowiedĽ na pozew. - Sze¶ciostronicowy dokument będ±cy zbiorem wypisów z Wikipedii i charakterystyk osobowych - mówi pełnomocnik Agory mec. Piotr Rogowski.

Charakterystyki dotycz± "ekspertów od Michnika", których chce wezwać na ¶wiadków: Rafała Ziemkiewicza ("nikt nie ma lepszej wiedzy" o Michniku), Jana Żaryna z IPN ("podzieli się swoj± wiedz± na temat wpływu pogl±dów komunistycznych na bież±c± publicystykę >Gazety <"), Leszka Żebrowskiego ("zbadał życiorysy osób z redakcji >Gazety Wyborczej <").

Sawicki chce też przesłuchania Adama Michnika i Seweryna Blumsztajna, redaktorów "Gazety". - Stanowisko strony pozwanej odwołuj±ce się do rodzin tych osób pobrzmiewa antysemityzmem i klisz± "żydokomuny" - komentuje Rogowski.

Co do meritum sporu, prawnik Rymkiewicza to, co miało być prawd± o "Gazecie", dzi¶ nazywa "ocen± polityczn±". Rogowski: - To wygl±da na nerwowe ratowanie się w procesie, który dotyczy kłamstw, a nie opinii.

Tomasz Sakiewicz, naczelny "Gazety Polskiej", stoi z boku i u¶miecha się. Zmobilizował tłum. Czę¶ć osób przyszła na proces z wycinkami z jego "GP" - "Poeta zaprasza na proces" - w dłoni.

Już kilka dni temu sprawozdawca s±dowy PAP informował zespół prasowy s±du, że na ten proces może być potrzebna większa sala (219 ma może dziesięć miejsc dla publiczno¶ci). - Zdaje się, że w wydziale nie docenili sytuacji - potwierdza nam wczoraj rzecznik s±du Wojciech Małek.

Protokolantka wzywa strony na rozprawę. Przed Rymkiewiczem ludzie się rozstępuj±. Prawnik Agory z trudem przeciska się do drzwi. I nagle trzask. Drzwi się zamykaj±. Starsza pani zasłania ciałem klamkę i informuje: "Zamknięte na klucz, s±d nie wpuszcza". Tłum wrzeszczy: "To nie Białoru¶!", "Jawno¶ć rozprawy!". Okrzykami komenderuje 60-latek: "Michnik na Sybir!".

Mijaj± minuty. Napięcie ro¶nie. Tłum napiera. Żony Rymkiewicza nikt do drzwi przepu¶cić nie chce. Tłum w±tpi: "A może przy drzwiach stoi agentura?".

W końcu jaka¶ kobieta naciska na klamkę. I drzwi ustępuj±. Jak tsunami ciżba ludzka wlewa się do ¶rodka, spychaj±c wszystko, co po drodze. Katedra dla ¶wiadków uderza w sędziowski stół. Ludzie wchodz± na ławkę. Prawnikowi Agory trzy osoby leż± na plecach. Wrzask.

S±d, zaskoczony, nie wzywa straży. Na pro¶bę sędzi Rymkiewicz próbuje apelować: "Bardzo proszę, pozwólcie zakończyć rozprawę". Czę¶ć osób wychodzi. Ale "mundurowy z w±sem" bełkoce: - To jest koniec tych czasów, że zamykano za emocje!

Dwaj policjanci nadchodz± dopiero wtedy, gdy już po rozprawie tłum z bocznego korytarza rozlewa się po hallu na II piętrze. Rymkiewicz udziela wywiadu Niezależnej.pl: - Walczę dla was. Nie byłbym taki odważny bez państwa.

Przed wtargnięciem gapiów sędzia Sobkowicz-Suwińska zachęcała do ugody, ale Rymkiewicz postawił warunek: przeprosiny za rzekome nazwanie go "oszołomem, faszyst±, ideologiem skinów" w "Gazecie" (próżno tego szukać). Ci±g dalszy 7 lipca.

Rzecznik Małek: - Obejrzę filmy i może zwrócę uwagę prezesowi na tę sprawę.

Według poety Jarosława Marka Rymkiewicza jestem więc "duchowym spadkobierc± Komunistycznej Partii Polski", "wychowanym w nienawi¶ci do polskiego krzyża". Podobno pragnę, by "Polacy wreszcie przestali być Polakami" - pisze Jarosław Kurski w swoim komentarzu

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9276209,Poeta_zaprasza_na_proces.html#ixzz1GvssfxGy

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępc±, którego ułaskawił nieżyj±cy prezydent".

Data: 2011-03-18 15:58:06
Autor: jadrys
To propicowskie bydło podpali Polskę!
W dniu 2011-03-18 08:14, Przemysław W pisze:
Tłum z rykiem: "Koniec Szechtera! Koniec Michnika!" wdziera się na salę 219 Sądu Okręgowego w Warszawie. Sędzia nie reaguje.

Przemek

--

ZastanawiajÄ…ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ… naczelnego "Gazety"?

Data: 2011-03-18 15:00:59
Autor: obserwator
To propicowskie bydło podpali Polskę!
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
ZastanawiajÄ&#65533;ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ&#65533; naczelnego "Gazety"?

 bo to Polacy, zydokomuchu.

Data: 2011-03-18 20:36:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-18 16:00,  obserwator pisze:
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
ZastanawiajÄ&#65533;ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ&#65533; naczelnego "Gazety"?

 bo to Polacy, zydokomuchu.

Ja GWna nie lubię za nagminne manipulacje i obronę zbrodniarzy, nie
tylko stalinowskich, z żydokomuny.

Data: 2011-03-19 09:51:55
Autor: cirrus
To propicowskie bydło podpali Polskę!
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilvs3b$d8n$1inews.gazeta.pl...
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
ZastanawiajÄ&#65533;ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ&#65533;
naczelnego "Gazety"?
bo to Polacy, zydokomuchu.

Bydło najczę¶ciej nie lubi wykształciuchów.

--
stevep

Data: 2011-03-19 11:01:50
Autor: u2
W dniu 2011-03-19 09:51, cirrus pisze:
[...]

Z tym, że młodzi, wyksztalceni i z wielkich miast również nie lubi±
propagandy GWna :)

Data: 2011-03-18 19:20:30
Autor: Przemysław W
To propicowskie bydĹ?o podpali PolskÄ?!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

ZastanawiajÄ…ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ… naczelnego "Gazety"?

Nie Polacy, tylko antypolskie pisuarowe ¶rodowisko, Dlatego, że pisze prawdę. Michnik więcej przesiedział w więzieniu niż Kaczyński pod kieck± matki, gdy inni się narażali.

Przemek

Data: 2011-03-18 19:32:30
Autor: Panslavista

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:im07pi$p66$1inews.gazeta.pl...
[...]

He..he, i jeĽdził po Europie, gdy inni nadziei na paszport nie mieli.
Sztuczna legenda dla image...

Data: 2011-03-18 12:13:50
Autor: Antenka
To propicowskie bydĹ?o podpali PolskÄ?!
On 18 Mar, 19:32, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

He..he, i je dzi po Europie, gdy inni nadziei na paszport nie mieli.
 Sztuczna legenda dla image...<

I Panie Slavie,  co ci powiem to ci powiem, ale ci powiem, że ten
kapu¶ciany gł±b stworzył szechterowsk± legendę, w któr± wierzy tylko
jedna osoba na ¶wiecie - on sam! :DDD

Antenka

P.s. Prawdziwy Polak nie znosi czosnkowych pejsów. Feeee   :D

Data: 2011-03-18 22:46:02
Autor: jadrys
To propicowskie bydĹ?o podpali PolskÄ?!
W dniu 2011-03-18 19:20, Przemysław W pisze:

Nie Polacy, tylko antypolskie pisuarowe środowisko, Dlatego, że pisze prawdę. Michnik więcej przesiedział w więzieniu niż Kaczyński pod kiecką matki, gdy inni się narażali.

Przemek

No chyba trochę przesadzasz Jacku. W czasie ataku NATO na Jugosławię Adam M. mijał się z prawdą o lata świetlne opisując ten konflikt piórem Dawida W. Od tego czasu stracił we mnie czytelnika swojej gazety i zarazem klienta.
W moich oczach siedzenie w wiezieniu nie jest nobilitacjÄ….

Data: 2011-03-19 08:00:44
Autor: Przemysław W
To propicowskie bydÄą?o podpali PolskĂ??!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:im0jph$5gp$2news.onet.pl...
[...]

Nie znam artykułu. o którym piszesz. Mówimy o Adame Michniku, a nie Dawidzie W.

W moich oczach siedzenie w wiezieniu nie jest nobilitacjÄ….

A przypadkowa ¶mierć w katastrofie jest?

Przemek

Data: 2011-03-21 21:45:59
Autor: jadrys
To propicowskie bydÄš?o podpali PolskĂ? ?!
W dniu 2011-03-19 08:00, Przemysław W pisze:

Nie znam artykułu. o którym piszesz. Mówimy o Adame Michniku, a nie Dawidzie W.

To był cały cykl artykułów. Adam M. odpowiada za całość. Gdyby te kłamstwa były niezgodne z jego wolą to nigdy nie zostałyby wydrukowane.

W moich oczach siedzenie w wiezieniu nie jest nobilitacjÄ….

A przypadkowa śmierć w katastrofie jest?

Przemek

TeĹĽ nie jest.

Data: 2011-03-18 20:27:55
Autor: pluton
To propicowskie bydło podpali Polskę!
Zastanawiaj±ce, dlaczego Polacy tak nie lubi± naczelnego "Gazety"?

Pewnie dlatego, ze musza codziennie kupowac milion egzemplarzy jego gazety.

Nullification

Data: 2011-03-18 12:39:20
Autor: HaMMeR
On 18 Mar, 20:27, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Zastanawiaj±ce, dlaczego Polacy tak nie lubi± naczelnego "Gazety"?

Pewnie dlatego, ze musza codziennie kupowac milion egzemplarzy jego gazety.

Nullification

Na ten 'milion', a tak naprawde, niewiele ponad 400tys. skladaja sie
OBLIGATORYJNE
zamowienia codzienne  wszelkiej masci bior administracji panstwowej,
oraz
zawlaszczonych przez popierajace  PO spolki Skarbu Panstwa i rzadzace
lokalne
wladze z platfusianego nadania, a nawet 'samorzady' wspierajace te
mafie
Probujesz zrozumiec zaPLUTY matole, skad te tysiace!

Data: 2011-03-18 22:45:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-18 20:27, pluton pisze:
ZastanawiajÄ…ce, dlaczego Polacy tak nie lubiÄ… naczelnego "Gazety"?

Pewnie dlatego, ze musza codziennie kupowac milion egzemplarzy jego gazety.

Ale to byłby tylko jeden milion naszych rodaków. A można domniemać że grono osób mu niechętnych jest znacznie liczniejsze..

Data: 2011-03-19 12:18:21
Autor: pluton
> [...]
Ale to byłby tylko jeden milion naszych rodaków. A można domniemać że
grono osób mu niechętnych jest znacznie liczniejsze..

Domniemywac mozna rozne rzeczym np. to, ze ktos w tym kraju lubi wariata.
Ale dowodow nie ma zadnych...

Nullification

Data: 2011-03-21 21:45:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-19 12:18, pluton pisze:
[...]

Ale i nie trzeba domniemywać że ów mityczny milion Polaków kupuje "Gazetę" ponieważ lubi Michnika. - Tak na pewno nie jest.

Data: 2011-03-21 21:50:13
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

Ale i nie trzeba domniemywać że ów mityczny milion Polaków kupuje "Gazetę" ponieważ lubi Michnika. - Tak na pewno nie jest.

Ja lubię Michnika a mimo to jego gazety nie kupiłem jakie¶ 5 lat już.

Data: 2011-03-21 22:02:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-21 21:50, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Ale i nie trzeba domniemywać że ów mityczny milion Polaków kupuje
"GazetÄ™" poniewaĹĽ lubi Michnika. - Tak na pewno nie jest.
Ja lubię Michnika a mimo to jego gazety nie kupiłem jakieś 5 lat już.

Ciebie Grzechu to akurat rozumiem - przystojny facet z tego Adasia..

Data: 2011-03-19 09:03:58
Autor: Hans Kloss
To proplatfonskie bydło podpaliło Polskę!
On 18 Mar, 08:14, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[stek bzdur]

... wybieraj±c stado tuskondońskich skurwysynów i złodziei do sejmu a
idiotę komoruskiego na urz±d Prezydenta RP.
A teraz porz±dni, uczciwi ludzie będ± to musieli odkręcać w czasie
jesiennych wyborów parlamentarnych. Niestety szkody poczynione przez
platfonsk± swołocz będ± naprawiane przez długie lata . Niestety
obyczaje polityczne  popsute przez proplatfonskich kiboli i
palikociarsk± dzicz zostały zostały popsute chyba już nieodwracalnie.
Niestety dureń i cham na prezydenckim urzędzie będzie go okupował
jeszcze przez ponad cztery lata. Niestety.....
J-23

Data: 2011-03-21 14:37:36
Autor: Antenka
On 19 Mar, 17:03, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Niestety dureń i cham na prezydenckim urzędzie będzie go okupował
jeszcze przez ponad cztery lata. Niestety.....

Kompletna załamka... Maj± to co chcieli, ale dlaczego inni musz± przez
takie kretyńskie wybory cierpieć? : - /

Antenka

Antenka

To propicowskie bydło podpali Polskę!