"To przypomina "NOCNĄ ZMIANĘ" tylko, że to była "DZIENNA ZMIANA"

Data: 2011-03-05 13:09:33
Autor: JanKo
"To przypomina "NOCNĄ ZMIANĘ" tylko, że to była "DZIENNA ZMIANA"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Tak o katastrofie (?) smoleńskiej mówił red. Stanisław Michalkiewicz.
Sugestia jest jednoznaczna - to był precyzyjnie przygotowany zamach.
Jeszcze dzisiaj  dźwięczą mi w uszach słowa, które usłyszałam z jego
ust tuż po tym "dziwnym wydarzeniu historycznym" : "zrobili ci, którym
to przyniosło największą korzyść".

Największą korzyść z katastrofy odniósł Jarosław Kaczyński. Stanął przed
szansą jedyną w zyciu - zostania prezydentem IV RP.  Doprawdy, dziwne to
wydarzenie historyczne. Będący na liście pasażerów Jarosław Kaczyński
wymiguje się od lotu i rzekomo zajmuje się chorą matką.

JanKo

"To przypomina "NOCNĄ ZMIANĘ" tylko, że to była "DZIENNA ZMIANA"