To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!

Data: 2011-03-11 17:18:23
Autor: WW
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!
Witam

Zastanawiam się, dlaczego pamięć ludzka jest taka krótka.
Od początku istnienia ZUS rząd zabierał (za 1%) wszystkie środki zgromadzone na koncie. Twierdził, że skoro ZUS jest państwowy, to tak naprawdę rząd gwarantuje emerytury i nie ma potrzeby, aby ZUS obracał zgromadzonymi środkami, aby zarabiać ten sposób zarabiając na przyszłe wypłaty - a tak właśnie miało być w założeniach.
Rząd zabierał wszystko i przelewał na konto ZUS co miesiąc tyle, ile było trzeba na bieżące wypłaty.
Tak się działo przez wiele lat.

Dziś bezczelni politycy, licząc na nasza krótką pamięć, chcą na nas przerzucić koszt systemu emerytalnego. Dla pozoru urządzają debaty, jak to zrobić "bezboleśnie".

A to nie nasza sprawa. Rząd gwarantował, to niech się wywiązuje - to jest jego obowiązek.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-11 17:22:54
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 17:18, WW pisze:
A to nie nasza sprawa. Rząd gwarantował, to niech się wywiązuje - to
jest jego obowiązek.

Ja tam od rządu nic nie chcę oprócz tego, aby nie zmuszał do płacenia
składek emerytalnych do ZUS. Powinien być wolny wybór, a nie przymus.

Data: 2011-03-11 17:44:34
Autor: WW
W dniu 2011-03-11 17:22, u2 pisze:
[...]

Zgoda, ale dotyczy to nowych pracowników. Starych wiąże umowa która rząd musi dotrzymać.

Data: 2011-03-11 17:21:02
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> musi dotrzymać.

Musi to na Rusi.

taka wlasnie dokladnie jest logika tych ktrzy rzadza Polska od rzekomej
tranformacji ustrojowej. Ja mialem pelny wklad na czteropokojowe mieszkanie
wlasnosciowe(ok. milion starych zlotych). Sciulalem,czekalem i sie nie doczekalem.
Jak mi pozniej ten wklad Balcerowicz przeliczyl na obecne zlotowki, to moglem
sobie kupic pokoj o powierzchni 12 m2 w jakims zrujonowanym lokalu komunalnym.

Przeciez w tej chwili rzadza ci sami specjalisci od ekonomii, ktorzy
najchetniej kradna z cudzej kieszeni, bo nic innego wymyslec nie potrafia.

Data: 2011-03-11 19:21:18
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 18:21,  obserwator pisze:
> [...]

Przeciez w tej chwili rzadza ci sami specjalisci od ekonomii, ktorzy
najchetniej kradna z cudzej kieszeni, bo nic innego wymyslec nie potrafia.

Mój brat wziął pożyczkę na miliard, a musiał spłacać 4 miliardy, dzięki
cudom Balcera. Z kolei koleżanka szybciutko spłaciła milion pożyczki,
ktory zaciągnęła w PRL-u. W PRL-u znajomi pukali się w czoło kiedy
słyszeli, że zaciągnęła taki kredyt.

Data: 2011-03-11 21:30:35
Autor: cytryna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Przeciez w tej chwili rzadza ci sami specjalisci od ekonomii, ktorzy
najchetniej kradna z cudzej kieszeni, bo nic innego wymyslec nie potrafia.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Szanowni Panowie, zważcie że w aktualnej sytuacji politycznej rząd to banda podwórkowych oprychów, opiekunów ponad 400 afer. Skoro są afery, skoro jest lewa kasa to ktoś musi tracić. Piękne postacie niczym z bajki: Rycho, Zbycho,
Mirunia, Grzesiek, Cielebąk z d.Kot oto ferajna rabująca co się da i gdzie
się da. Pewien UBek zacyznał z jedną parą onuc a dziś legitymuje się majątkiem
ponad 7 miliardów zł. A takich jest legion, ba nawet stanowią salon zadający szyku lemingom. W końcu po to organizowali "okrągły stół" aby w majestacie mafijnego prawa okraść całe społeczeństwo z dorobku wielu pokoleń. W nagrodę
chrumkają przy unijnym korycie miast gnić w więziennych kazamatach.

Data: 2011-03-11 22:22:12
Autor: WW
W dniu 2011-03-11 21:30, cytryna pisze:

Szanowni Panowie, zważcie że w aktualnej sytuacji politycznej rząd to banda
podwórkowych oprychów, opiekunów ponad 400 afer.

Niedługo będziemy mieli okazję to zmienić .

Data: 2011-03-11 18:05:50
Autor: WW
W dniu 2011-03-11 17:56, u2 pisze:
[...]

To nie tak.
To była umowa zawarta miedzy pracownikiem a państwem.
Pracownik miła co miesiąc wpłacać na ZUS określony procent zarobków, w zamian państwo gwarantowało, że po 65 roku życia będzie do śmierci otrzymywał emeryturę.
Pracownicy składki płacili wywiadując się ze swojej części umowy, a jak przyszło kolej na państwo, to ono zaczyna się wykręcać od spełnienia swojej części umowy.

Data: 2011-03-11 21:39:44
Autor: the_foe
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!
W dniu 2011-03-11 17:44, WW pisze:
Zgoda, ale dotyczy to nowych pracowników. Starych wiąże umowa która rząd
musi dotrzymać.

ale musisz miec 35 lat skladkowych. Jakby nie liczyc suma sumarum sie to nie oplaca. Wszytkich tylko paralizuje strach pt "co sie stanie jak dozyje 100 lat".

--
the_foe

Data: 2011-03-11 21:42:21
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 21:39, the_foe pisze:
ale musisz miec 35 lat skladkowych. Jakby nie liczyc suma sumarum sie to
nie oplaca. Wszytkich tylko paralizuje strach pt "co sie stanie jak
dozyje 100 lat".

Wszystkich u koryta, bo za dużo emki dostanie taki dziadek.

Data: 2011-03-11 22:24:14
Autor: WW
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!
W dniu 2011-03-11 21:39, the_foe pisze:

ale musisz miec 35 lat skladkowych. Jakby nie liczyc suma sumarum sie to
nie oplaca.

To prawda, ale umowa to umowa.
Starsi jej dotrzymali teraz rząd też musi dotrzymać.

Młodzi powinni mieć wolny wybór.

Data: 2011-03-11 22:41:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-11 22:24, WW pisze:

Młodzi powinni mieć wolny wybór.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Tak, i na starość na utrzymanie społeczeństwa.

Data: 2011-03-11 22:43:16
Autor: WW
W dniu 2011-03-11 22:41, jadrys pisze:
[...]

Nie.
Czas skończyć z socjalizmem.
Każdy musi żyć na własny rachunek

Data: 2011-03-11 22:46:06
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 22:43, WW pisze:
Czas skończyć z socjalizmem.
Każdy musi żyć na własny rachunek

Ale ty nadal pasożytujesz na innych. Zacznij od siebie buraku.

Data: 2011-03-11 22:56:27
Autor: WW
W dniu 2011-03-11 22:46, u2 pisze:
W dniu 2011-03-11 22:43, WW pisze:
Czas skończyć z socjalizmem.
Każdy musi żyć na własny rachunek

Ale ty nadal pasożytujesz na innych. Zacznij od siebie buraku.

Jesteś niekulturalny. :-(

Data: 2011-03-11 22:56:58
Autor: jadrys
[...]

Ĺťycie w społeczeństwie nie pozwala na coś takiego.  Czasy gdy nikt sie nie przejmował trupami w rynsztoku na szczęście dawno juĹź minęły.

Data: 2011-03-11 17:34:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ildi0o$o2t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu starczy. Masz udar mózgu?

Data: 2011-03-11 17:46:52
Autor: WW
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu
starczy. Masz udar mózgu?

Nich gospodaruje tym co ma. Po to ich wybraliśmy a nie po to by przed kamerami obrzucali się na wzajem g...

Data: 2011-03-11 20:30:26
Autor: pluton
> [...]
> jego obowiązek.

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu starczy.

Ja powiem tak: a uj mnie to obchodzi. Jak nie ma kasy, to trzeba to
pierdolone
panstwo i jego gospodarke calkowicie przeorganizowac tak, zeby kasa na
przyzwoite
zycie dla emerytow byla.

Nullification

Data: 2011-03-11 20:41:12
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 20:30, pluton pisze:
[...]

Za 40 lat to nikt już nie będzie pamiętał, że pieniądze dla emerytów
ukradli pełobandyci.

Data: 2011-03-11 21:46:32
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-11 20:41, u2 pisze:
Za 40 lat to nikt już nie będzie pamiętał, że pieniądze dla emerytów
ukradli pełobandyci.

ukradli ale dali innym. To sie nazywa soldarnosc spoleczna. Zabieramy biednym bo im wszytko juz jedno i dajemy tym bogatszym by ich poziom zycia nie spadl ;)
System podatkowy i redystrybucyjny w POlsce zaklada, ze glodny czlowiek mala bulka i tak sie nie naje wiec lepiej mu ja zabrac i dac tym ktorzy sie juz przyzwyczaili do obżarstwa
Inni powiedza ze daja wedke zamiast ryby. A przy okazji koncesjonuja produkcje wedek. Biedny wiec nie ma ani wedki ani ryby...

--
the_foe

Data: 2011-03-11 22:22:28
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 21:46, the_foe pisze:
[...]

Jaki k..wa poziom ? Jak patrzę na tych piłkarzyków kopiących gałę to nie
wiem czy śmiać się czy płakać. Nie pomogą im ukradzione miliony.

Data: 2011-03-11 22:40:00
Autor: jadrys
[...]

No i się wywiązuje,-  wypłaca emerytury .

Data: 2011-03-11 22:59:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-11 22:44, WW pisze:
[...]

I nic się w tej materii nie zmieni w przyszłości. Ja zwyczajnie w to nie wierzę że 8 mln Polaków będzie zmuszonych iść pod kościoły z czapkami. .

To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!