To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!

Data: 2011-03-11 17:34:53
Autor: Bogdan Idzikowski
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ildi0o$o2t$1node2.news.atman.pl...
Witam

Zastanawiam się, dlaczego pamięć ludzka jest taka krótka.
Od początku istnienia ZUS rząd zabierał (za 1%) wszystkie środki zgromadzone na koncie. Twierdził, że skoro ZUS jest państwowy, to tak naprawdę rząd gwarantuje emerytury i nie ma potrzeby, aby ZUS obracał zgromadzonymi środkami, aby zarabiać ten sposób zarabiając na przyszłe wypłaty - a tak właśnie miało być w założeniach.
Rząd zabierał wszystko i przelewał na konto ZUS co miesiąc tyle, ile było trzeba na bieżące wypłaty.
Tak się działo przez wiele lat.

Dziś bezczelni politycy, licząc na nasza krótką pamięć, chcą na nas przerzucić koszt systemu emerytalnego. Dla pozoru urządzają debaty, jak to zrobić "bezboleśnie".

A to nie nasza sprawa. Rząd gwarantował, to niech się wywiązuje - to jest jego obowiązek.

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu starczy. Masz udar mózgu?

Data: 2011-03-11 17:46:52
Autor: WW
To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu
starczy. Masz udar mózgu?

Nich gospodaruje tym co ma. Po to ich wybraliśmy a nie po to by przed kamerami obrzucali się na wzajem g...

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-11 20:30:26
Autor: pluton
> [...]
> jego obowiązek.

Rząd ma tajną własną kasę i z tej kasy wyciągnie tyle, że każdemu starczy.

Ja powiem tak: a uj mnie to obchodzi. Jak nie ma kasy, to trzeba to
pierdolone
panstwo i jego gospodarke calkowicie przeorganizowac tak, zeby kasa na
przyzwoite
zycie dla emerytow byla.

Nullification

Data: 2011-03-11 20:41:12
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 20:30, pluton pisze:
[...]

Za 40 lat to nikt już nie będzie pamiętał, że pieniądze dla emerytów
ukradli pełobandyci.

Data: 2011-03-11 21:46:32
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-11 20:41, u2 pisze:
Za 40 lat to nikt już nie będzie pamiętał, że pieniądze dla emerytów
ukradli pełobandyci.

ukradli ale dali innym. To sie nazywa soldarnosc spoleczna. Zabieramy biednym bo im wszytko juz jedno i dajemy tym bogatszym by ich poziom zycia nie spadl ;)
System podatkowy i redystrybucyjny w POlsce zaklada, ze glodny czlowiek mala bulka i tak sie nie naje wiec lepiej mu ja zabrac i dac tym ktorzy sie juz przyzwyczaili do obżarstwa
Inni powiedza ze daja wedke zamiast ryby. A przy okazji koncesjonuja produkcje wedek. Biedny wiec nie ma ani wedki ani ryby...

--
the_foe

Data: 2011-03-11 22:22:28
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 21:46, the_foe pisze:
[...]

Jaki k..wa poziom ? Jak patrzę na tych piłkarzyków kopiących gałę to nie
wiem czy śmiać się czy płakać. Nie pomogą im ukradzione miliony.

To rząd ma nam zagwarantować emerytury !!!