To se polski zboczek posiedzi

Data: 2009-03-03 19:11:54
Autor: Grzegorz Z.
To se polski zboczek posiedzi
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-Najwyzszy-dozywocie-dla-Tomczaka-tak-jak-chcial-angielski-sad,wid,10902484,wiadomosc.html

Ale to dobrze. Może dzięki temu jeden z drugim się zastanowi i zreflektuje,
zanim wieczorem "ruszy w miasto".

Data: 2009-03-03 22:36:49
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1nwx8c1jttbp0.1btzx26l2qtz5.dlg40tude.net...
[...]

To dla  w a s  HETERY to juz... z b o c z k i ?

Kol

Data: 2009-03-04 07:16:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 3 Mar 2009 22:36:49 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

To dla  w a s  HETERY to juz... z b o c z k i ?

:-)
Bidny zgrześ... On tu odgrywa hetero singla, he, he, a co się mu ktoś
przyjrzy, to wniosek jest jeden, że źle odgrywa.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-04 08:48:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 4 Mar 2009 07:16:44 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 3 Mar 2009 22:36:49 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

To dla  w a s  HETERY to juz... z b o c z k i ?

:-)
Bidny zgrześ... On tu odgrywa hetero singla, he, he

Tamten najwidoczniej był mocno wyposzczonym hetero singlem, dlatego tak mu
wyszło jak wyszło.

Data: 2009-03-04 04:42:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Niepotrzebnie sie Pan tak goraczkuje. "Jeden z drugim" wczesniej na to wpadli
(a moze sa po prostu porzadnymi ludzmi a nawet, co dla Pana niezrozumiale dobrymi katolikami) i dlatego gwalty i rozboje nie sa norma.
Pan chyba nie zabardzo orientuje sie co sie dzieje "w miescie" ale skad Pan moze o tym wiedziec jesli przez caly dzien stuka w klawisze i trzepie?

AK

"Ach jakże mi jest szkoda Ern'sta Hemingway'a
Hej, czyścił dubeltówkę, przestrzelił se

główkę"

Data: 2009-03-04 08:48:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 4 Mar 2009 04:42:43 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Nie są w normie? A to ciekawe! W jakim świecie Pan żyje? W niektórych
dzielnicach polskich miast (np. w Łodzi, w samym centrum) wystarczy nocą
wyjrzeć przez okno na ulicę, by zobaczyć co jest w Polsce normą.

Pan chyba nie zabardzo orientuje sie co sie dzieje "w miescie" ale skad Pan

Wg Pana porządni ludzie są na bieżąco z tym co się "dzieje w mieście"?
moze o tym wiedziec jesli przez caly dzien stuka w klawisze i trzepie?

I pije wódkę! I pije wódkę! (pezet)

Data: 2009-03-04 09:21:08
Autor: Piotr
Dnia Wed, 4 Mar 2009 08:48:14 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

moze o tym wiedziec jesli przez caly dzien stuka w klawisze i trzepie?

I pije wódkę! I pije wódkę! (pezet)

Trzepiesz zgrzesiu?
A pod co?
pz
Piotr

Data: 2009-03-04 13:00:46
Autor: Andrzej Kokakolski
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

Trzepiesz zgrzesiu?
A pod co?

Panie Piotrze, mnie chodzilo o to, ze Grzes przez caly dzien stuka w klawisze i trzepie "myszę" ale zadzialal tu chochlik  ;)

Pozdrawiam

AK

Data: 2009-03-04 12:42:27
Autor: Andrzej Kokakolski
[...]

No wlasnie. Ilu jest tych, ktorzy noca wygladaja przez okno albo po prostu spia  a ilu jest tych napadajacych? Sam Pan tez pisze o "NIEKTORYCH dzielnicach polskich miast" a wiec dostrzega Pan rzeczywistosc, tylko nie umie Pan przetworzyc w swoim bialkowym komputerze tych danych ale na poczatek dobre i to. Proporcje Grzesiu, proporcje!

> Pan chyba nie zabardzo orientuje sie co sie dzieje "w miescie" ale skad
Pan

Wg Pana porządni ludzie są na bieżąco z tym co się "dzieje w mieście"?

Przeciez sam Pan pisze, ze te wiedze mozna posiasc w wystarczajacym stopniu
wygladajac przez okno (sic!)    :)

> moze o tym wiedziec jesli przez caly dzien stuka w klawisze i trzepie?

I pije wódkę! I pije wódkę! (pezet)

Tak tez przypuszczalem. AK

Data: 2009-03-04 12:55:58
Autor: Andrzej Kokakolski
Grzesiu nie pij tyle!
Albo przynajmniej rob sobie drinki jak na zachodzie zamiast pic czysta jak na wschodzie.

Inaczej nie bedziesz pewnym czy widzisz napad na ulicy wygladajac przez okno czy to tylko video clip na monitorze komputera albo film w telewizji  :)

AK

--

To se polski zboczek posiedzi