To się w pale nie mieści ...

Data: 2011-03-14 16:35:25
Autor: Piotrek
To się w pale nie mieści ...
Click -- > http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_zadaniowy/akty_prawne/uzasadnienie_do_projektu_ustawy_budzetowej_na_2011_rok_w_ukladzie_zadaniowym.zip

Interesuje nas dokument "TOM II OMĂ“WIENIE.pdf"

Strona 58; Zadanie 4.5.; "Przeciwdziałanie zagrożeniom bezpieczeństwa finansowego państwa" i bardzo ciekawy miernik "Liczba wszczętych postępowań karnych skarbowych na 1000 przeprowadzonych kontroli" - założony *plan* na 2011 rok wynosi 374,15 na każde 1000 przeprowadzonych kontroli.

Żeby tylko nie wyszło tak jak u Franca Fiszera ...

Piotrek

Data: 2011-03-14 18:04:48
Autor: tomek
To się w pale nie mie¶ci ...
Dnia 2011-03-14, o godz. 16:35:25
Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał(a):

Click -- > http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_zadaniowy/akty_prawne/uzasadnienie_do_projektu_ustawy_budzetowej_na_2011_rok_w_ukladzie_zadaniowym.zip

Interesuje nas dokument "TOM II OMÓWIENIE.pdf"

[...]

Ale przynajmniej je¶li to wiesz, to możesz wytłumaczyć kontrolerowi
że ty jeste¶ ten nieparzysty ;)

Tomek

Data: 2011-03-16 18:00:50
Autor: Maseł
To się w pale nie mieści ...
W dniu 2011-03-14 16:35, Piotrek pisze:
[...]

A to nie jest przypadkiem tak, ze najpierw maja wytypowac
"podejrzanego", skontrolowac i dopiero wszczynac...
Chodzi o to, zeby typowali tych naprawde podejrzanych, a nie "jak leci".

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-17 11:08:14
Autor: tomek
To się w pale nie mie¶ci ...
Dnia 2011-03-16, o godz. 18:00:50
Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

"podejrzanego", skontrolowac i dopiero wszczynac...
Chodzi o to, zeby typowali tych naprawde podejrzanych, a nie "jak

Zróbmy eksperyment my¶lowy: zabrakło podejrzanych... i co teraz ;) ?

Tomek

Data: 2011-03-17 12:26:52
Autor: Piotrek
To się w pale nie mie¶ci ...
On 2011-03-17 11:08, tomek wrote:
Zróbmy eksperyment my¶lowy: zabrakło podejrzanych... i co teraz ;) ?

Dlatego wła¶nie o tym wspomniałem. Parafrazuj±c Franca Fiszera - jak zabraknie winnych to dobierze się z uczciwych ...

Piotrek

Data: 2011-03-17 13:51:49
Autor: Maseł
To się w pale nie mie¶ci ...
W dniu 2011-03-17 11:08, tomek pisze:
[...]

Wrocmy do zrodla. Czy napisali tam:

1) ma sie odbyc 50000 kontroli ze skutecznoscia 37% procent
2) niezaleznie od ilosci kontroli skutecznosc ma wynosic 37%

W pierwszym przypadku - faktycznie trzeba bedzie dobierac z niewinnych.
W drugim wystarczy w zasadzie 10 kontroli (i juz jakos sie zaokragli do
tych 37%)

IMHO - w cytowanym fragmencie zalozono "skutecznosc" przeprowadzanych
kontroli, a nie ich calkowita liczbe i skutecznosc jednoczesnie.

Pozdro

Maseł

To się w pale nie mieści ...