Data: 2015-04-21 17:28:47 | |
Autor: Tom N | |
To się coniovalino zmartwi | |
<http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>
link jest samokomentujący, a ustawa jest tu: <http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/541/1> -- 'Tom N' |
|
Data: 2015-04-21 20:22:18 | |
Autor: megrims | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-21 17:28, (Tom N) wrote:
<http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>i już nie będzie jeżdżenia poznań-warszawa w godzinę i 15 minut :( |
|
Data: 2015-04-21 20:52:15 | |
Autor: Tom N | |
To się coniovalino zmartwi | |
megrims w <news:mh64gs$cns$1usenet.news.interia.pl>:
On 2015-04-21 17:28, (Tom N) wrote: 1.25 w jedna stronę? Maluchem chyba ;P -- 'Tom N' |
|
Data: 2015-04-21 21:04:07 | |
Autor: J.F. | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mh64gs$cns$1@usenet.news.interia.pl...
On 2015-04-21 17:28, (Tom N) wrote: <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html> Na autostradzie mozna, chyba ze liczysz z czasem przejazdu przez miasto. Ale martwcie sie wszyscy - to nie tylko ci, co po po miescie szaleja 100, ale takze np ci, co jada sobie droga w polu 101, a we wsi zaraz za tablica stali. Albo tira wyprzedzali i im zaslonil tablice. Albo jechali w polu 91, a tu tablica z dodatkowym 40 ... A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez 50 obowiazuje ? Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-) J. |
|
Data: 2015-04-21 23:36:25 | |
Autor: megrims | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-21 21:04, J.F. wrote:
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grupOd Konotopy, to zjazdu w Poznaniu. Nocą. |
|
Data: 2015-04-22 00:29:51 | |
Autor: LordBluzgÂŽ | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
"megrims" wydumaĹ(a) w wiadomoĹci ID news:mh6fsq$51g$1usenet.news.interia.pl
Od Konotopy, to zjazdu w Poznaniu. NocÄ . Uff, juĹź siÄ martwiĹem o Ciebie, znaczy zaĹatwiam wÄ tek o "drzewach" :) aktualizacja: PiÄ tek, 17 kwietnia 2015 roku, godzina 21:12 http://epoznan.pl/news-news-57134-2_ofiary_smiertelne_w_Dopiewie_Porsche_wyladowalo_na_drzewie -- Michael________ ______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)âŹÂŽâ˘ |
|
Data: 2015-04-22 07:41:56 | |
Autor: megrims | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-22 00:29, LordBluzgÂŽ wrote:
"megrims" wydumaĹ(a) w wiadomoĹci ID Ale to byĹa Carrera, a ja mam Turbo. Szkoda ludzi. |
|
Data: 2015-04-22 00:04:38 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
To się coniovalino zmartwi | |
-- Ale martwcie sie wszyscy - przesada dla 90% kierowcow jest to bez znaczenia a reszta posteka i sie dopasuje
-- Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-) golenie bedzie na bank i nie tylko za predkosc, 800 pln za parkowanie na kopercie to juz konkretna suma dla Kowalskiego wiec sadze ze nauka bedzie krotka i bolesna ... skonczy sie tak jak w Niemczech czyli na lekcewazenie przepisow bedzie mogla sobie pozwolic tzw "elyta" czyli ludzie, ktorzy sa w stanie zaplacic kazdy mandat a dobra papuga ochroni ich PJ ... natomiast dla zapierdalaczy o cienkim portfelu nadchodza ciezkie czasy ... P. |
|
Data: 2015-04-22 14:25:50 | |
Autor: J.F. | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
UĹźytkownik napisaĹ w wiadomoĹci
-- Ale martwcie sie wszyscy -przesada dla 90% kierowcow jest to bez znaczenia a reszta posteka i sie dopasuje Akurat to co podawalem to moze sie kazdemu przydarzyc. 100 w terenie to zadna predkosc, a za tablica stali ... -- Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-)golenie bedzie na bank i nie tylko za predkosc, 800 pln za parkowanie na kopercie to juz konkretna suma dla Kowalskiego wiec sadze ze nauka bedzie krotka i bolesna ... akurat za koperte do tej pory bylo 500zl, wiec tez sporo. Plus laweta, parking itp. skonczy sie tak jak w Niemczech czyli na lekcewazenie przepisow bedzie mogla sobie pozwolic tzw "elyta" czyli ludzie, ktorzy sa w stanie zaplacic kazdy mandat a dobra papuga ochroni ich PJ ... natomiast dla zapierdalaczy o cienkim portfelu nadchodza ciezkie czasy ... Akurat w Niemczech mandaty za drobne wykroczenia nie sa duze, czesto mniejsze niz nasze. Ich spowalniaja punkty, no i zabieranie PJ za przekroczenia juz o 30km/h. Ale ze mandat za 20 km nie jest duzy a punktow nie ma, to sie nie zdziw ze nie szanuja. W dodatku tam duzo Polakow, Turkow i Rosjan, wiec i tych przekraczajacych wiecej sporo, bo zawsze da sie na kogos zrzucic :-) J. |
|
Data: 2015-04-22 06:14:18 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
To się coniovalino zmartwi | |
-- Akurat to co podawalem to moze sie kazdemu przydarzyc. 100 w terenie to zadna predkosc, a za tablica stali ...
a tablice to z jakiej odleglosci widzisz ? 1 metra ? zolta tablica miejscowosci to 50 km/h a jak ktos niewidomy czy z reflexem szachisty to niech rowerem jezdzi :-) -- akurat za koperte do tej pory bylo 500zl, wiec tez sporo. Plus laweta, parking itp. u nas capneli cwaniaczka co uzywal karty niepelnosprawnego tylko bez wlasciciela wiec beknal na 800 pln -- Akurat w Niemczech mandaty za drobne wykroczenia nie sa duze, czesto mniejsze niz nasze. bo liczy sie skutecznosc, mojego sasiada konsekwentnie leczono z parkowania na zakazie, policjant na moto sie na niego uparl i chyba z 8 mandatow wystawil zanim manolo zrozumial przekaz :-) a prywatni w ogole jada po bandzie ostatnio babke spod sklepu odholowali, dozwolone 1h a ta poszla w tango na zakupy 300 ojro zaplacila zeby auto oddali -- Ich spowalniaja punkty, no i zabieranie PJ za przekroczenia juz o 30km/h. w zabudowanym 30 km/h, poza 40 km/h i nie zapominajmy o jackpocie: Achtung, ein Fahrverbot wird auch verhängt, wenn innerhalb eines Jahres 2 Geschwindigkeitsüberschreitungen von mehr als 25 km/h festgestellt wurden ! -- Ale ze mandat za 20 km nie jest duzy a punktow nie ma, to sie nie zdziw ze nie szanuja. do 20 km/h dramatu nie ma ale pow. robi sie juz nieciekawie: 21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt i upierdliwosc nie polega na kasie tylko na tym ze te kontrole zdarzaja sie stosukowo czesto -- W dodatku tam duzo Polakow, Turkow i Rosjan, wiec i tych przekraczajacych wiecej sporo, bo zawsze da sie na kogos zrzucic :-) Polacy jezdza na polskich blachach wiec teoretycznie musza nam wysylac mandaty do PL, Rosjanie i Turcy jezdza na niemieckich blachach wiec placa solidnie, nowoscia sa auta z BG/RO tu nie widac jeszcze spojnej taktyki ale co sprytniejsi policmajstrzy w przypadku sztrucli daja alternatywe albo kasa na miejscu albo sprawdzamy stan techniczny auta ... IMHO bolesniejsze sa tez konsekwencje utraty (nawet czasowej) PJ, dla jakiegos pryszczatego smarka nie ma problemu, zbiorkomem miesiac pojezdzi, dla kogos kto dojezdza spod miasta juz bedzie drozej/wiecej czasu trzeba poswiecic, a dla kierowcy zawodowego to juz chyba seppuku, wyleci z roboty a jak szef msciwy albo jakies straty poniosl to i przed sadem sie moze skonczyc .... powtarzam to zabawa dla bogatych ludzi albo takich co ucza sie powoli :-) P. |
|
Data: 2015-04-22 16:00:12 | |
Autor: Budzik | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik przemek.jedrzejczak@gmail.com ...
Zdarza sie ze i z jednego (jak stoi za krzakami) a zdarza sie ze wcale (bo np. stoi błędnie po lewej stronie drogi - podawałem kiedys zdjecia z google takiego miejsca) |
|
Data: 2015-04-23 00:30:25 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
To się coniovalino zmartwi | |
-- Zdarza sie ze i z jednego (jak stoi za krzakami) a zdarza sie ze wcale (bo np. stoi błędnie po lewej stronie drogi - podawałem kiedys zdjecia z google takiego miejsca)
wtedy klepie sie baranow pismami az przestawia ... palowanie sie z durnymi/leniwymi urzednikami to nie jest tylko polska domena biurokracja jest wszedzie taka sama czyli trzeba obrzydzic im zycie az pekna ... PS jestes pewnien ze nie ma jakiegos wyjatku od tej reguly ? cos mi sie wydaje ze widzialem cos takiego w okolicach Schmölln (A11/A20) ale Street View tam nie siega |
|
Data: 2015-04-23 16:11:15 | |
Autor: Budzik | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik przemek.jedrzejczak@gmail.com ...
wtedy klepie sie baranow pismami az przestawia ... Co z tego, jak juz nie masz prawka? |
|
Data: 2015-04-22 18:09:54 | |
Autor: Tom N | |
To się coniovalino zmartwi | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com w <news:dbeb29b0-631a-4b89-86a4-f2a95d461b27googlegroups.com>:
Akurat to co podawalem to moze sie kazdemu przydarzyc. 100 w terenie to zadna predkosc, a za tablica stali ...a tablice to z jakiej odleglosci widzisz ? 1 metra ? zolta tablica miejscowosci to 50 km/h Jaka żółta? akurat za koperte do tej pory bylo 500zl, wiec tez sporo. Plus laweta, parking itp.u nas capneli cwaniaczka co uzywal karty niepelnosprawnego tylko bez wlasciciela wiec beknal na 800 pln Gdzie u was? W jakim innym kraju oprócz PL obowiązuje waluta PLN? -- 'Tom N' |
|
Data: 2015-04-23 00:46:03 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
To się coniovalino zmartwi | |
-- Jaka żółta?
zolta jest w DE -- Gdzie u was? W jakim innym kraju oprócz PL obowiązuje waluta PLN? http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20150421/SZCZECIN/150429941 ps swoja droga niepotrzebnie z nimi rozmawial, gdyby oddalil sie milczaco pewnie w koncu by zglodnieli i odpuscili sobie zasadzke :-) P. |
|
Data: 2015-04-23 16:09:27 | |
Autor: Tom N | |
To się coniovalino zmartwi | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com w <news:05a2f55b-4bf7-4bd5-86cd-891811935763googlegroups.com>:
Jaka żółta?zolta jest w DE Po pierwsze, czy mógłbyś używać normalny znaków cytowania? Po drugie jak się ma żółta tablica z DE do Szczecina i ogólnie do PL? -- 'Tom N' |
|
Data: 2015-04-23 22:09:40 | |
Autor: Alf/red/ | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
W dniu 22.04.2015 o 15:14, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
u nas capneli cwaniaczka co uzywal karty niepelnosprawnego tylko bez wlasciciela wiec beknal na 800 pln - Panie majster, ruskie w kosmos polecieli! - Wszystkie? - Nie, jeden! - To co mi gĹowÄ zawracasz... -- Alf/red/ |
|
Data: 2015-04-29 03:02:49 | |
Autor: J.F. | |
To się coniovalino zmartwi | |
Dnia Wed, 22 Apr 2015 06:14:18 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a): -- Akurat to co podawalem to moze sie kazdemu przydarzyc. 100 w terenie to zadna predkosc, a za tablica stali ... bywa ze wcale, albo cos zasloni, np wyprzedzana ciezarowka. zolta tablica miejscowosci to 50 km/h a jak ktos niewidomy czy z I blyskawicznie naciskac hamulec ? -- Ich spowalniaja punkty, no i zabieranie PJ za przekroczenia juz o 30km/h. To przy okazji 6 pkt, a wolno miec ich tylko 7 ... i nie kasuja sie po roku, tylko po roku bez punktow -) -- Ale ze mandat za 20 km nie jest duzy a punktow nie ma, to sie nie No wlasnie -przy niemieckich zarobkach 80 eur nie jest uciazliwe. tym ze te kontrole zdarzaja sie stosukowo czesto Chyba nie - wlasnie przejechalem spory kawal, blitza nie zauwazylem (ale moze byl dobrze schowany) i jakiegos szwajcarskiego szacunku dla przepisow tez nie zauwazylem. Ale z autostrady nie zjezdzalem. Za to radio mowilo ze wlasnie sie skonczyl Blitzmaraton - rekordzista zaplacil cos 1200 euro, czyli niecala jedna minimalna pensja. 208/100 motorem. Plus inne kary. -- W dodatku tam duzo Polakow, Turkow i Rosjan, wiec i tych Mam na mysli tych zadomowionych. Blachy niemieckie, ale zawsze sie znajdzie jakis kuzyn czy znajomy, ktoremu sie pozyczylo samochod, i on potwierdzi w razie potrzeby. :-) IMHO bolesniejsze sa tez konsekwencje utraty (nawet czasowej) PJ, Ale sie nauczy. drozej/wiecej czasu trzeba poswiecic, a dla kierowcy zawodowego to Jeden taki wolal patrol zastrzelic. powtarzam to No to albo tam sporo bogatych albo sporo uczacych sie powoli, bo takich co przekraczaja o wiecej niz 20 widac sporo. No chyba ze kluczowe ze na autostradzie to sie PJ traci dopiero powyzej +40 ... P.S. O, tak przestrzegaja przepisow https://www.polizei.nrw.de/aachen/artikel__10992.html A to tylko jeden okreg i akcja naglosniona przez radio i telewizje. Ha - to byla akcja europejska, u nas tez cos bylo 16 kwietnia ? J. |
|
Data: 2015-04-22 06:10:23 | |
Autor: Shrek | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-21 21:04, J.F. wrote:
Na autostradzie mozna, chyba ze liczysz z czasem przejazdu przez miasto. Podniesiona na Prymasa Tysiąclecia, 80 Trasie Siekierkowskiej, 80 Wisłostradzie 80/70 z wyjątkiem tunelu (tam jest 50, bo na oznakowaniu dynamicznym za dwie duże bańki da się wyświetlić tylko 30/50, więc nie dało się podnieść. Za to kierowcy notorycznie przekraczali, więc ustawiono fotoradar) Na pozostałych odcinkach nawet jak podniesione, to do 60. Być może coś pominąłem. Generalnie jeżdzi się 70-90@50-60. Shrek |
|
Data: 2015-04-22 09:55:20 | |
Autor: Maciek | |
To się coniovalino zmartwi | |
W dniu 2015-04-22 o 06:10, Shrek pisze:
Wisłostradzie 80/70 z wyjątkiem tunelu (tam jest 50, bo na oznakowaniu dynamicznym za dwie duże bańki da się wyświetlić tylko 30/50, więc nie dało się podnieść. Za to kierowcy notorycznie przekraczali, więc ustawiono fotoradar)Foto jest przed wjazdem/wyjazdem (zależnie z której strony patrzeć), więc, w zależności od kierunku jazdy, ognia daje się przed lub za fotoradarem. Reasumując: jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tunel pokonywał 50-tką :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2015-04-22 10:25:09 | |
Autor: Shrek | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-22 09:55, Maciek wrote:
Foto jest przed wjazdem/wyjazdem (zależnie z której strony patrzeć), Ja widziałem - autobus, ale dojezdzał do przystanku;) Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć nie mam pojecia czemu (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują - też będzie 50?) albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to nie idzie zahamować na okoliczność korka za górką. Poprzednio mówili, że samo skrzyżowanie, ale obecnie z tego skrzyżowania zostało "skrzyżowanie" i jedyny przebieg kolizyjny to zielona strzałka z Karowej. Nawet przejscie dla pieszych zlikwidowali na Wisłostradzie. A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50. Shrek. |
|
Data: 2015-04-22 10:42:53 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
To się coniovalino zmartwi | |
Dnia 2015-04-22, o godz. 10:25:09
Shrek <1@wp.pl> napisał(a): Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć Tam będzie ciekawie. Już projekt zmieniali bo okazał o się że zgodnie z jakimiś przepisami nie może być zjazdów pod ziemią. Wiec już raz przerabiali dokumentację skracając tunel by na Ursynowie nie były w tunelach. Poprzednio mówili, że samo skrzyżowanie, ale obecnie z tego Bo docelowo przejście dla pieszych ma być na wysokości Bednarskiej pod trasą. Element nowych bulwarów nad Wisłą. A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50. Na Siekierkowskiej sobie poradzili. Taka sama tablica i chyba z tego samego systemu kierowana. Tylko że od czasu podniesienia prędkości nie wyświetla znaków tylko komunikaty tekstowe. Zdrówko |
|
Data: 2015-04-22 14:12:24 | |
Autor: J.F. | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik "Shrek" napisał
On 2015-04-22 09:55, Maciek wrote: Austryjacy to przerabiali - jak w tunelu wybuchnie pozar, to szanse ucieczki male. Lepiej jechac z predkoscia, ktora zakonczy sie mala stluczka a nie pozarem. uzycie ciezkiego sprzetu do uwolnienia ludzi i usuniecia pojazdow tez jest utrudnione, wiec lepiej zwolnic. (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują - też będzie 50?) Bardzo mozliwe albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to nie idzie zahamować na okoliczność korka za górką. To tez jest jakis powod ... ale mozna ustawic znak tylko przed gorka :-) Tuneli malo i krotkie, jak tam sie zwolni, to strata nie bedzie zbyt duza. J. |
|
Data: 2015-04-22 15:27:51 | |
Autor: Shrek | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-22 14:12, J.F. wrote:
Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć A w którym konkretnie tunelu? Bo nie przypominam sobie jakiejś spektakularne katastrofy w tunelu o długości 900m. Zresztą może nie zauważyłeś, ale jest tam wentylacja pożarowa i kilka przejść do drugiego tunelu, jest wyjście w połowie. Więc ucieka się z niego mniej więcej tak jak z autostrady z ekranami. Lepiej jechac z predkoscia, ktora zakonczy sie mala stluczka a nie pozarem. Bez tunelu też. uzycie ciezkiego sprzetu do uwolnienia ludzi i usuniecia pojazdow tez Głównie helikoptera. (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują - też będzie 50?) No to poczekamy, zobaczymy. A czym to się różni od szklanych tuneli na Bródnie? Albo dobra nie było pytania, bo jeszcze ktoś nieodpowiedni przeczyta. albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to nie idzie Niby tak, ale fotoradary podobno stawia się w miejscach niebezpiecznych. Ja na tym skrzyżowaniu takiego nie widzę - zwłaszcza w stronę południową. Shrek |
|
Data: 2015-04-22 10:34:23 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
To się coniovalino zmartwi | |
Dnia 2015-04-22, o godz. 09:55:20
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a): Foto jest przed wjazdem/wyjazdem (zależnie z której strony patrzeć), Po czym może spotkać Cię zdziwienie w postaci fotoradaru SM na wylocie albo na przystanku w tunelu w kierunku Wilanowa. Teraz rzadziej ale zdarza się. Zdrówko |
|
Data: 2015-04-22 11:26:00 | |
Autor: Shrek | |
To się coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-22 10:34, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Foto jest przed wjazdem/wyjazdem (zależnie z której strony patrzeć), No pewnie może. Shrek. |
|
Data: 2015-04-22 09:17:00 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
To się coniovalino zmartwi | |
Dnia 2015-04-21, o godz. 21:04:07
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a): A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez Nieodmiennie przykład Puławskiej w Warszawie. Jak jest w granicach miasta to jest ograniczenie do 50. Jak się moja tablicę z napisem "Warszawa" nie zmienia się nic poza tym że prędkość dozwolona jest podniesiona znakiem do 70. Zdrówko |
|
Data: 2015-04-22 12:44:05 | |
Autor: szerszen | |
To się coniovalino zmartwi | |
On Wed, 22 Apr 2015 09:17:00 +0200
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote: Jak się moja tablicę z napisem Choć w ogólnym wydźwięku zgadzam się z Tobą, to absolutnie nie zgadzam się z tym, że nic się nie zmienia. Od tego momentu zaczynają się bariery energochłonne pomiędzy jezdniami, których jest absolutny deficyt na odcinku z ograniczeniem do 50 km/h. Zatem choć niechętnie, zgadzam się z tym, że jakiś powód tego ograniczenia jednak jest, niestety. -- pozdrawiam szerszen |
|
Data: 2015-04-23 20:41:56 | |
Autor: Przyjazny | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
On 2015-04-21 19:04, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez 50 obowiazuje ? Na Puławskiej nawet obniżona znakami do 50, żeby po nocy nikomu nie przyszło do głowy pędzić 60-tką... |
|
Data: 2015-04-21 23:54:15 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
To się coniovalino zmartwi | |
Powitanko,
<http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html> Well, dotychczas za brak CB grozil mandat, teraz to i PJ mozna stracic. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2015-04-22 02:11:55 | |
Autor: re | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html> Well, dotychczas za brak CB grozil mandat, teraz to i PJ mozna stracic. -- - Mówisz, że jak sobie kupisz CB to samochód sam pojedzie ??? |
|
Data: 2015-04-22 03:23:59 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
To się coniovalino zmartwi | |
Dnia Tue, 21 Apr 2015 17:28:47 +0200, Tom N napisał(a):
<http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html> Smutne tam jest to, że w sytuacji kiedy w terenie zabudowanym będziesz jechał 50km/h, a maszyna losująca Iskra-1 pokaże 103km/h to na miejscu tracisz prawo jazdy. W sądzie chyba też nie warto szukać sprawiedliwości (nawet mając dowody własnej niewinności - np. nagranie z kamery), bo jak grzecznie przyznasz się do niepopełnionego wykroczenia, to prawo jazdy oddadzą już po 3 miesiącach, bo gdybyś nie przyjął mandatu to sąd pewnie zbierze się za rok i coś postanowi. A do tego czasu PKSem możesz jeździć. |
|
Data: 2015-04-22 06:40:58 | |
Autor: Budzik | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...
<http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-predkosc-nowe-przep Jeżeli to rzeczywiście bedzie tak działać, że nie bedzie prawa do odmowy przyjęcia to pomimo tego ze nie przekraczam predkosci +50 to i tk podziekuję ustawodawcy za kolejny dowód na to jak łatwo wylać dziecko z kapielą pozorując działania i zagłosuję odpowiednio w tegorocnych wyborach. :) |
|
Data: 2015-04-22 10:08:02 | |
Autor: Maciek | |
To się coniovalino zmartwi | |
W dniu 2015-04-22 o 08:40, Budzik pisze:
podziekuję ustawodawcy za kolejny dowód na to jak łatwo wylać dziecko z kapielą pozorując działania i zagłosuję odpowiednio w tegorocnych wyborach. :)A tak z ciekawości zapytam: która frakcja nie planuje poprawiać naszego bezpieczeństwa? Lewicowa prawica? Lewicowi liberałowie? Lewicowa lewica? :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2015-04-22 09:00:14 | |
Autor: Budzik | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...
Trudno powiedziec.podziekuję ustawodawcy za kolejny dowód na to jak łatwo wylać dzieckoA tak z ciekawości zapytam: która frakcja nie planuje poprawiać Ale o tych zmianach decydowąła jedna konkretna. Zeby była jasnosc - nie mam nic przeciwko poprawianiu bezpieczenstwa na drogach, nie lubie natomiast łupich przepisów i hipokryzji. Po tym co juz wiemy o iskrach - nie zamkniecie tego tematu i jednoczesne dawanie policji kolejnych uprawnien brzmi conajmniej przerazająco. Teraz to chociaz sad moze policjantowi wytłumaczyc ze głupio robi. Po zmianach nie bedzie o czym gadac bo policjant czy ma racje czy nie - bedzie miał moje prawko w reku... |
|
Data: 2015-04-22 16:57:39 | |
Autor: Cavallino | |
To się coniovalino zmartwi | |
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mh7kt5$qd6$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-04-22 o 08:40, Budzik pisze: W Polsce wszystkie są prawicowe, które dzień rozpoczynają od czołgania się przed klerem, więc pytanie baz sensu. |
|
Data: 2015-04-22 21:53:37 | |
Autor: MadMan | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
Dnia Wed, 22 Apr 2015 16:57:39 +0200, Cavallino napisaĹ(a):
A tak z ciekawoĹci zapytam: ktĂłra frakcja nie planuje poprawiaÄ naszego W Polsce prawie wszystkie sÄ socjalistyczne... -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2015-04-23 08:10:25 | |
Autor: Maciek | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
W dniu 2015-04-22 o 21:53, MadMan pisze:
DokĹadnie. Nawet te co siÄ przed klerem czoĹgajÄ . Od jakiegoĹ czasu nieW Polsce wszystkie sÄ prawicoweW Polsce prawie wszystkie sÄ socjalistyczne... jest to juĹź Ĺźaden wyznacznik prawicowoĹci. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2015-04-23 17:18:00 | |
Autor: Cavallino | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
UĹźytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:mha2cn$9vi$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-04-22 o 21:53, MadMan pisze: Nic nie dokĹadnie, tylko bzdura. Nie tylko okradanie obywateli przez paĹstwo decyduje czy coĹ jest prawicowe czy lewicowe, a raczej gĹĂłwnie nie to. ĹwiatopoglÄ d rĂłwnieĹź, a moĹźe nawet bardziej. A socjalizm to jest, ale nie u nas, a np. w Szwecji. U nas to jest krwioĹźerczy kapitalizm, gdzie sĹabsi ginÄ . Taki prawdziwy socjaĹ, to w dupie majÄ wszystkie partie, od prawa do centra (innych nie ma, przynajmniej nie przy wĹadzy). Czyli Ĺźadni z nich socjaliĹci. To tylko public relation, Ĺźeby gawiedĹş daĹa siÄ nabraÄ i gĹosowaĹa na dobrych wujkĂłw przy nastÄpnych wyborach do koryta. |
|
Data: 2015-04-22 09:00:44 | |
Autor: dddddddd | |
To siÄ coniovalino zmartwi | |
W dniu 2015-04-22 o 03:23, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Tue, 21 Apr 2015 17:28:47 +0200, Tom N napisaĹ(a): â3. JeĹźeli sprawa o naruszenie, o ktĂłrym mowa w ust. 1 pkt 4 lub 5, zostaĹa skierowana do rozpoznania przez sÄ d lub organ orzekajÄ cy o sprawie w postÄpowaniu dyscyplinarnym i nie zakoĹczyĹa siÄ prawomocnym rozstrzygniÄciem w okresie 3 miesiÄcy od dnia zatrzymania dokumentu, a w przypadku, o ktĂłrym mowa w ust. 1d â w okresie 6 miesiÄcy, podlega on zwrotowi.â; -- Pozdrawiam Ĺukasz |
|
Data: 2015-04-22 09:00:14 | |
Autor: Budzik | |
To się coniovalino zmartwi | |
UĹźytkownik dddddddd fejk@email.com ...
â3. JeĹźeli sprawa o naruszenie, o ktĂłrym mowa w ust. 1 pkt 4 lub 5, zostaĹa skierowana do rozpoznania Czyli jak przyjme to oddadza prawko po 3 miesiacach. A jak nie przyjme to tez po 3 miesiacach...? Fajnie... |
|