To sie nazywa przejcie roli G2G!

Data: 2009-04-29 07:50:42
Autor: Szczepan Radzki
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Leszczur pisze:
Narzekalismy na prsk, ze Howard nie jest wystarczajaco agresywny? Ze
za duzo sie usmiecha? Ze inni zawodnicy oddaja wiecej rzutow od niego,
a liderem wsrod nich jest Courtney Lee? To dzis Dwight zawinal sie u
siebie pod koszem, strzelil Lee z lokcia w glowe i chlopak wyladowal w
szpitalu.
Tak wiec jeden konkurent mniej. Teraz tylko Hedo, Lewis i wszystkie
rzuty bedzie musial oddawac Howard.
Oczywiscie czekamy z niecierpliwoscia na moment w ktorym Dwight
zdecyduje sie kierowac swoja nowo odkryta agresje na kogos innego niz
koledzy z druzyny.

Tyle, że w dalszym ciągu oddał 'ledwie' 14 rzutów, chyba dalej za mało.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-28 22:55:25
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 07:50, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> koledzy z druzyny.

Tyle, że w dalszym ciągu oddał 'ledwie' 14 rzutów, chyba dalej za mało.

Ale pilke mial dograna nie mniej niz 20 razy - 14 FGA+12 FTA. Zatem
jest to ruch w dobrym kierunku. No i przeciez nie mowie, ze moze juz
przestac rozdzielac lokcie. He-do, He-do, He-do!!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 08:16:31
Autor: Szczepan Radzki
Leszczur pisze:

[...]

Stop. 10 desek w ataku, ciekawe po ilu z nich padły punkty/faule.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-28 23:42:28
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 08:16, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> przestac rozdzielac lokcie. He-do, He-do, He-do!!!

Stop. 10 desek w ataku, ciekawe po ilu z nich padły punkty/faule.

A co jest zlego w dogrywaniu o deske? ;-) Ale faktycznie nie wzialem
pod uwage, ze czesc koszy padla pod dobitkach i nie mozna za to
chwalic rozgrywajacych.
Sprawdzilem Play-by-play i wyglada na to, ze 5 OR skonczylo sie akcja
Howarda, czyli FGA lub FTA. Dwa razy po pudłach Turka, i raz po swoim,
Alstona i Johnsona.
Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 08:50:09
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Noo, nie mniej niz 16 :-)
Mial wszak asyste!!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-28 23:52:58
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 08:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Noo, nie mniej niz 16 :-)
Mial wszak asyste!!

No patrz - nie wzialem pod uwage tego ze Howard czasami robi strate w
taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 09:01:45
Autor: s
[...]

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

Data: 2009-04-29 00:11:54
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 09:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> No patrz - nie wzialem pod uwage tego ze Howard czasami robi strate w
> taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Czyli 4 straty wlasciwe i jedna strata blednie zaliczona jako
asysta :-)))

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

A pudluje dlatego, ze uparcie idzie 1-on-1. Dzis przestrzelil 5
layupow na 6 prob! 1-3 z poldystansu i 1-5 za 3. Niepotrzebnie forsuje
rzuty i dzieki temu ma 33% skutecznosci w serii. A mozna bylo grac do
Lewisa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 14:34:12
Autor: leszczur
To sie nazywa przejcie roli G2G!
> taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Czyli byly 4 straty wlasciwe plus jedna blednie zaliczona jako asysta. Podoba mi sie takie podejscie :-)

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

Hedo z uporem maniaka idzie 1 na 1. W tym meczu przestrzelil 5 z 6 layupow! LAYUPOW!!! Z poldystansu tez mial cos 1-3 a z daleka 1-5. FG ma na poziomie 33% przestaje juz dziwic. Gorzej, ze Magic na tym cierpia. Nawet jezeli przejda przez Sixers to rozbija sie na Celtach. Bo w drugiej rundzie granie przez srodek KAZDEJ akcji bedzie absolutnie kluczowe. Ostatecznie Celtics maja tylko dwoch wysokich, z czego jeden to zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 15:06:06
Autor: Tomasz Radko
leszczur@onet.eu pisze:

zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac.

I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów. A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-29 15:23:33
Autor: leszczur
leszczur@onet.eu pisze:
I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów.

Taka sztuczka udaje mu sie w tym roku srednio raz na 20 spotkan. Czyli swoj limit na ten postseason juz wykorzystal. Z kolei 5 lub wiecej mial w co 4 spotkaniu. Jak mowilem - nie boi sie faulowac.
A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Bedzie mial. Ale najlatwiej ich go pozbawic przez hiperaktywnosc Dwighta na srodku, ktorej efektem beda dlugie minuty dla tandemu Scalabrine-Moore. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 20:55:35
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
leszczur@onet.eu pisze:

zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac.

I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów. A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Może nie mółg trafić.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-29 21:44:04
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:
Tomasz Radko pisze:
leszczur@onet.eu pisze:

[...]

I Rondo musiał go w końcówce zastąpić, fakt.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-29 23:21:53
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie > faulowac. I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów.

Jak mogles splamic swoj honor takim 1-meczowym argumentem? A fuj! ;-)

A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Ale jednoczesnie bedzie duuuuuuuuuzo wiecej roboty w obronie niz z combo
Noah, Tyrus, Brad.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 23:18:59
Autor: wiLQ
leszczur@onet.eu napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Hedo z uporem maniaka idzie 1 na 1. W tym meczu przestrzelil 5 z 6 layupow! LAYUPOW!!! Z poldystansu tez mial cos 1-3 a z daleka 1-5. FG ma na poziomie 33% przestaje juz dziwic. Gorzej, ze Magic na tym cierpia.

A propos, przez ta serie Hedo zmieni zdanie co do opt-outu?
Bo poza jednym meczem strasznie kaleczy...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 09:54:57
Autor: Szczepan Radzki

Leszczur pisze:
[...]

Za sport.pl

Howard grał twardo - w pierwszej kwarcie ukarany został przewinieniem technicznym za uderzenie łokciem środkowego Sixers Samuela Dalemberta, a chwilę później, spadając na parkiet po próbie bloku, poturbował swojego kolegę z zespołu Courtney'a Lee. Uderzony łokciem w głowę rzucający Magic, prosto z boiska zabrany został na badania do szpitala. Nie wiadomo czy zagra w kolejnym meczu.

czyli piznął i kogo innego. Twardziel się w nim odezwał.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-29 10:00:09
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
czyli piznął i kogo innego. Twardziel się w nim odezwał.

Znaczy Orlandos nie tylko w Polsce czytaja wywiady :-)
Nie pierwszy to raz potwierdza sie, ze jestesmy medium opiniotworczym :D

Data: 2009-04-29 10:02:49
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Znaczy Orlandos nie tylko w Polsce czytaja wywiady :-)

Zamotalem, winno byc: nie tylko wywiady czytaja po polsku :-)

Data: 2009-04-29 23:25:03
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Eee tam twardziel, ot poluzowal kontrole nad lokciami ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 08:28:20
Autor: s
[...]

Noo, i mogl jeszcze robic rajdy C2C spod wlasnego kosza :-)