To sie nazywa przejcie roli G2G!

Data: 2009-04-28 22:44:07
Autor: Leszczur
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Narzekalismy na prsk, ze Howard nie jest wystarczajaco agresywny? Ze
za duzo sie usmiecha? Ze inni zawodnicy oddaja wiecej rzutow od niego,
a liderem wsrod nich jest Courtney Lee? To dzis Dwight zawinal sie u
siebie pod koszem, strzelil Lee z lokcia w glowe i chlopak wyladowal w
szpitalu.
Tak wiec jeden konkurent mniej. Teraz tylko Hedo, Lewis i wszystkie
rzuty bedzie musial oddawac Howard.
Oczywiscie czekamy z niecierpliwoscia na moment w ktorym Dwight
zdecyduje sie kierowac swoja nowo odkryta agresje na kogos innego niz
koledzy z druzyny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 00:29:48
Autor: sooobi
On 29 Kwi, 07:44, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Celowal tez chyba w Dalemberta ale tylko go musnal.
Miejmy nadzieje ze w G6 bedzie lepiej:)

pzdr

Data: 2009-04-30 08:59:18
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Celowal tez chyba w Dalemberta ale tylko go musnal.
Miejmy nadzieje ze w G6 bedzie lepiej:)

Ano nie bedzie.
W G6 nie zagra.

To co?
Pierwsze DD Gortata w playoffs?:-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-30 00:01:46
Autor: L'e-szczur
On 30 Kwi, 08:59, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Celowal tez chyba w Dalemberta ale tylko go musnal.
> [...]

No i dostal zawieszenie. Dobrze, bo to zagranie wygladalo tak jak
kiedys Olajuwona na Ewingu. Swing and knock-down.
W G6 Orlandos beda grac bez dwoch starterow. Bedzie ciekawie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 00:51:32
Autor: Hubert Janiszewski
[...]

Ja czytalem, ze Lee nie był jedyną ofiarą, bo Dalembertowi sie tez od
Dwighta dostało. Może Dwightowi czegoś dosypali do jedzenia? Jesli tak
to moze sie okazac, ze przesadzili, bo rotoworld donosi, ze grozi mu
zawieszenie na najblizszy mecz:
http://www.rotoworld.com/content/playerpages/player_main.aspx?sport=NBA&id=1041

Data: 2009-04-29 07:50:42
Autor: Szczepan Radzki
Leszczur pisze:
[...]

Tyle, że w dalszym ciągu oddał 'ledwie' 14 rzutów, chyba dalej za mało.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-28 22:55:25
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 07:50, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> koledzy z druzyny.

Tyle, że w dalszym ciągu oddał 'ledwie' 14 rzutów, chyba dalej za mało.

Ale pilke mial dograna nie mniej niz 20 razy - 14 FGA+12 FTA. Zatem
jest to ruch w dobrym kierunku. No i przeciez nie mowie, ze moze juz
przestac rozdzielac lokcie. He-do, He-do, He-do!!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 08:16:31
Autor: Szczepan Radzki
Leszczur pisze:

[...]

Stop. 10 desek w ataku, ciekawe po ilu z nich padły punkty/faule.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-28 23:42:28
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 08:16, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> przestac rozdzielac lokcie. He-do, He-do, He-do!!!

Stop. 10 desek w ataku, ciekawe po ilu z nich padły punkty/faule.

A co jest zlego w dogrywaniu o deske? ;-) Ale faktycznie nie wzialem
pod uwage, ze czesc koszy padla pod dobitkach i nie mozna za to
chwalic rozgrywajacych.
Sprawdzilem Play-by-play i wyglada na to, ze 5 OR skonczylo sie akcja
Howarda, czyli FGA lub FTA. Dwa razy po pudłach Turka, i raz po swoim,
Alstona i Johnsona.
Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 08:50:09
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Noo, nie mniej niz 16 :-)
Mial wszak asyste!!

Data: 2009-04-28 23:52:58
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 08:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Zatem efektywnie Howard dostal pilke 15 razy. Caly czas malo.

Noo, nie mniej niz 16 :-)
Mial wszak asyste!!

No patrz - nie wzialem pod uwage tego ze Howard czasami robi strate w
taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 09:01:45
Autor: s
[...]

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

Data: 2009-04-29 00:11:54
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 09:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> No patrz - nie wzialem pod uwage tego ze Howard czasami robi strate w
> taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Czyli 4 straty wlasciwe i jedna strata blednie zaliczona jako
asysta :-)))

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

A pudluje dlatego, ze uparcie idzie 1-on-1. Dzis przestrzelil 5
layupow na 6 prob! 1-3 z poldystansu i 1-5 za 3. Niepotrzebnie forsuje
rzuty i dzieki temu ma 33% skutecznosci w serii. A mozna bylo grac do
Lewisa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 14:34:12
Autor: leszczur
To sie nazywa przejcie roli G2G!
> taki sposob, ze pilka wpada w rece kogos z jego wlasnej druzyny :-)

Aha, mial tez 4 "straty wlasciwe".
Ziarnko do ziarnka... :-)

Czyli byly 4 straty wlasciwe plus jedna blednie zaliczona jako asysta. Podoba mi sie takie podejscie :-)

Nadal jednak malo, zwlaszcza gdy Hedo pudluje.

Hedo z uporem maniaka idzie 1 na 1. W tym meczu przestrzelil 5 z 6 layupow! LAYUPOW!!! Z poldystansu tez mial cos 1-3 a z daleka 1-5. FG ma na poziomie 33% przestaje juz dziwic. Gorzej, ze Magic na tym cierpia. Nawet jezeli przejda przez Sixers to rozbija sie na Celtach. Bo w drugiej rundzie granie przez srodek KAZDEJ akcji bedzie absolutnie kluczowe. Ostatecznie Celtics maja tylko dwoch wysokich, z czego jeden to zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 15:06:06
Autor: Tomasz Radko
leszczur@onet.eu pisze:

zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac.

I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów. A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-29 15:23:33
Autor: leszczur
leszczur@onet.eu pisze:
I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów.

Taka sztuczka udaje mu sie w tym roku srednio raz na 20 spotkan. Czyli swoj limit na ten postseason juz wykorzystal. Z kolei 5 lub wiecej mial w co 4 spotkaniu. Jak mowilem - nie boi sie faulowac.
A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Bedzie mial. Ale najlatwiej ich go pozbawic przez hiperaktywnosc Dwighta na srodku, ktorej efektem beda dlugie minuty dla tandemu Scalabrine-Moore. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 20:55:35
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
leszczur@onet.eu pisze:

zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie faulowac.

I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów. A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Może nie mółg trafić.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-29 21:44:04
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:
Tomasz Radko pisze:
leszczur@onet.eu pisze:

[...]

I Rondo musiał go w końcówce zastąpić, fakt.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-29 23:21:53
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> zwykły ziemniak, a ten drugi to Perkins - przyzwoity w obronie, ale nie boi sie > faulowac. I co z tego? Wczoraj zagrał 48 minut - z zerem faulów.

Jak mogles splamic swoj honor takim 1-meczowym argumentem? A fuj! ;-)

A w drugiej rundzie Boston dalej będzie miał HCA.

Ale jednoczesnie bedzie duuuuuuuuuzo wiecej roboty w obronie niz z combo
Noah, Tyrus, Brad.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 23:18:59
Autor: wiLQ
leszczur@onet.eu napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Hedo z uporem maniaka idzie 1 na 1. W tym meczu przestrzelil 5 z 6 layupow! LAYUPOW!!! Z poldystansu tez mial cos 1-3 a z daleka 1-5. FG ma na poziomie 33% przestaje juz dziwic. Gorzej, ze Magic na tym cierpia.

A propos, przez ta serie Hedo zmieni zdanie co do opt-outu?
Bo poza jednym meczem strasznie kaleczy...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 09:54:57
Autor: Szczepan Radzki

Leszczur pisze:
[...]

Za sport.pl

Howard grał twardo - w pierwszej kwarcie ukarany został przewinieniem technicznym za uderzenie łokciem środkowego Sixers Samuela Dalemberta, a chwilę później, spadając na parkiet po próbie bloku, poturbował swojego kolegę z zespołu Courtney'a Lee. Uderzony łokciem w głowę rzucający Magic, prosto z boiska zabrany został na badania do szpitala. Nie wiadomo czy zagra w kolejnym meczu.

czyli piznął i kogo innego. Twardziel się w nim odezwał.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-29 10:00:09
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
czyli piznął i kogo innego. Twardziel się w nim odezwał.

Znaczy Orlandos nie tylko w Polsce czytaja wywiady :-)
Nie pierwszy to raz potwierdza sie, ze jestesmy medium opiniotworczym :D

Data: 2009-04-29 10:02:49
Autor: s
To sie nazywa przejcie roli G2G!
Znaczy Orlandos nie tylko w Polsce czytaja wywiady :-)

Zamotalem, winno byc: nie tylko wywiady czytaja po polsku :-)

Data: 2009-04-29 23:25:03
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Eee tam twardziel, ot poluzowal kontrole nad lokciami ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 08:28:20
Autor: s
[...]

Noo, i mogl jeszcze robic rajdy C2C spod wlasnego kosza :-)