To sie ryży wytrzeszcz wpakował

Data: 2009-10-07 16:09:35
Autor: Hans Kloss
To sie ryży wytrzeszcz wpakował
... na minę ;). Najpierw zarzucił w swoim bełkotliwym wystąpieniu antypełoski
"spisek" kaczorów z szefem CBA i to bodaj dwukrotnie. Ciekaw jestem jak ów
spisek udowodni przed sądem, w razie gdyby został przez kaczorów pozwany o
pomówienie?
Równie ciekaw jestem jak uzasadni swój wniosek o odwołanie Kamińskiego, bo
póki co nie ma żadnych merytorycznych podstaw do tego.
No i najważniejsze- czy ciemny lud po raz kolejny kupi porcję nowych kłamstw
ryżego donka? Ja stawiam na to ze właśnie rozpoczął sie zjazd pełostwa po
równi pochyłej. Jak będzie naprawdę dowiemy się w ciągu najbliższego miesiąca
z wyników sądaszy, których zapewne nie omieszka wpastować nasz grupowy zoofil
kłamecki.
J-23

Data: 2009-10-07 10:40:11
Autor: Hans Kloss
To sie ryży wytrzeszcz wpakował
On Oct 7, 6:18 pm, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:

Jasne, prokuratorskie zarzuty nie są podstawą, he, he, he.

Czytaj gównozjadzie, tylko uważnie. Mozesz nawet przepastować, hehehe
http://wiadomosci.onet.pl/2056452,11,braki_we_wniosku_ws_szefa_cba,item.html
J-23

Data: 2009-10-07 19:10:54
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haiefv$cl1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Weź się stuknij, produkował przestępstwa i jest o to podejrzany... Wystarczy, schlus, odmaszerować...

boukun

Data: 2009-10-07 17:32:09
Autor: Hans Kloss
To sie ryży wytrzeszcz wpakował
produkował przestępstwa i jest o to podejrzany
A teraz weź to, mendowszo, spróbuj udowodnić przed sądem. I daj sobie spokój z
powtarzaniem w kółko debilnej mantry o "produkowaniu przestępstw" bo od tego
twoim bredzeniom nijak nie przybywa sensu.
J-23

Data: 2009-10-08 06:03:07
Autor: cirrus
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:haijap$1no$1inews.gazeta.pl...
[...]

A "hazard" to już udowodniony dęty kretynie?

--
stevep

Data: 2009-10-08 07:24:15
Autor: Hans Kloss
To sie ryży wytrzeszcz wpakował
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A "hazard" to już udowodniony

Ależ skąd matołku ;), siepacze Kamińskiego nagrali rozmowe jednej kowalskiej z
druga wiśnieską i teraz usiluja wmowic niewinnym pełowcom ze to oni
negocjowali ksztalt ustawy z jakimis szemranymi "biznesmenami" po stacjach
benzynowych i cmentarzach zamiast, jak kaze cywilizowany obyczaj, w sejmie.
Ale skoro niczego nie udowodniono to dlaczego ryży wykonał "rekonstrukcje"
rządu- zidiociał czy szaleju się nażarł? Powywalał tych którym, palancie bez
szkoły, "nie udowodniono", dupiaka dal na miejsce bartkowiaka a maliniaka z
wydziału na wydział. Rekonstrukcja, roszada, rotacja... rotuj sie kto w Boga
wierzy ;). A w dodatku idzie na wojnę i potrzebuje zaufania. Zaufania takich
umysłowych niedojd jak ty bo na nikogo innego liczyc w tym wzgledzie nie moze.
J-23

Data: 2009-10-08 08:29:21
Autor: Piotr
Dnia Thu, 8 Oct 2009 06:03:07 +0200, cirrus napisał(a):

A "hazard" to już udowodniony dęty kretynie?

Ponad wszelką wątpliwość, cyrkus. Inna sprawa, że teraz zaczną się
Zbysie wycofywać z zeznań zlożonych bez przymusu przed kamerami TV,
ale tak to już jest, że jak policjant słabnie to się bandyterka zaraz
wzmacnia.
Chyba nigdy się nie dowiemy ile panowie brali, i czy tylko z tego
koryta? No, i ile z tego szło na partię... A ile na wypłatę dla
takich, jak wy, cyrkus.
Piotr

Data: 2009-10-07 20:36:13
Autor: Adam

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:haiio9$m4k$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tiiiaa... Tak samo stanie przed sądem jak Ziobro za sponiewieranie laptopa.
AC

Data: 2009-10-07 19:01:47
Autor: Hans Kloss
Adam <bluesman1952@poczta.fm> napisał(a):
Tiiiaa... Tak samo stanie przed sądem jak Ziobro za sponiewieranie laptopa.

Nie wiedziałem  tym zakladajac temat ale we wniosku o odwolanie Kamińskiego
ryży ponoć nie podał żadnego uzasadnienia ;)). Zeby chociaż napisał "za
produkowanie przestępstw" to by go najwyżej do Tworek zaprotegowali, a on
zwyczajnie nie napisał nic przez co wniosek stał się niedorzeczny ;). Na tle
pełowców to nawet bekon wypad korzystnie, oto kto nami q... rządzi.
J-23

Data: 2009-10-08 01:16:42
Autor: HaMMeR
Hans Kloss wrote:
[...]

No jak to... 'naduzyl mojego zaufania', tak uzasadnial premierunio odwolanie
Kaminskiego!

Data: 2009-10-08 08:32:27
Autor: Piotr
Dnia Thu, 08 Oct 2009 01:16:42 +0200, HaMMeR napisał(a):

No jak to... 'naduzyl mojego zaufania', tak uzasadnial premierunio odwolanie
Kaminskiego!

Tak, to było zabawne...
A poszarzała ze złości twarz Donia... Bezcenne... Albo i Monisi
obłudnisi (przyjaznej!) wielki pan Komorowski, ledwo zipał. Oni są obsrani ze strachu, na samą myśl co jeszcze wie Kamiński.
Piotr

Data: 2009-10-08 08:55:57
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

Jamajka-Komorowski.., spodobalo mi sie;)

Data: 2009-10-08 09:07:37
Autor: cytryna
Piotr wrote:

> [...]
> Oni są obsrani ze strachu, na samą myśl co jeszcze wie Kamiński.
> Piotr

Jamajka-Komorowski.., spodobalo mi sie;)
?***************************************************************************

Kombinacje z WSI jeszcze się Broniowi czkawką odbiją.  A i wojsko czeka z rewelacjami na temat przetargów którym "patronował" obesrany ze strachu Marszałek - druga osoba w państwie (chyba w kolejce do pierdla).

Data: 2009-10-08 10:24:37
Autor: HaMMeR
cytryna wrote:
Piotr wrote:
[...]

Taaak.., widziec jak sie poci i zaglusza w 'kropce nad i',
przeciez badz co badz u 'swojej' funkcjonariuszki medialnej
Olejnik, to widok bezcenny!

Data: 2009-10-07 20:42:51
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hain7g$5be$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Tego się można spodziewać, w końcu i tak jest od 1989 roku cały czas burdel na kółkach... i jedne wielkie złodziejstwo i okradanie narodu, gdzie każdy na każdego ma haka...

boukun

To sie ryży wytrzeszcz wpakował