To sobie

Data: 2012-10-16 09:16:25
Autor: Trybun
To sobie
Strzel w łeb, bo nikt inny nawet włosa ze łba ci nie wyrwie w ramach tej "odpowiedzialności":

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/clinton-biore-odpowiedzialnosc-za-to-co-stalo-sie-w,1853129,2943

Data: 2012-10-16 18:23:44
Autor: inż. Jaskiniowy
To sobie
W dniu 2012-10-16 09:16, Trybun pisze:
Strzel w łeb, bo nikt inny nawet włosa ze łba ci nie wyrwie w ramach tej
"odpowiedzialności":

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/clinton-biore-odpowiedzialnosc-za-to-co-stalo-sie-w,1853129,2943

Nie podoba ci się biała dama? Wieje od niej grobem, fakt.

Data: 2012-10-16 21:16:35
Autor: u2
To sobie
W dniu 2012-10-16 18:23, "in¿. Jaskiniowy" pisze:
W dniu 2012-10-16 09:16, Trybun pisze:
Strzel w ³eb, bo nikt inny nawet w³osa ze ³ba ci nie wyrwie w ramach tej
"odpowiedzialno¶ci":

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/clinton-biore-odpowiedzialnosc-za-to-co-stalo-sie-w,1853129,2943

Nie podoba ci siê bia³a dama? Wieje od niej grobem, fakt.

Latwo napuscic jankesow na Arabow i vive versa. Wystarczy, ze jakis
zydek nakreci antyislamski film i pusci w necie ;-)

Data: 2012-10-16 13:12:16
Autor: Marek
To sobie
W dniu wtorek, 16 pa¼dziernika 2012 21:17:07 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:

> Nie podoba ci si� bia�a dama? Wieje od niej grobem, fakt.

Latwo napuscic jankesow na Arabow i vive versa. Wystarczy, ze jakis

zydek nakreci antyislamski film i pusci w necie ;-)

Tak, jak latwo napuscic Turkow na Syryjczykow - wystarczy jeden mozdziez.

Data: 2012-10-16 22:18:52
Autor: u2
To sobie
W dniu 2012-10-16 22:12, Marek pisze:
Tak, jak latwo napuscic Turkow na Syryjczykow - wystarczy jeden mozdziez.

No nie, oni sie jednak nie bija i zaloze sie, ze nie beda sie bili. Maja
duzo wiecej oleju w glowie :-)

Data: 2012-10-16 22:26:13
Autor: Chiron
To sobie
U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8dbe5384-8a04-4301-8250-d5d623fc39aegooglegroups.com...

Latwo napuscic jankesow na Arabow i vive versa. Wystarczy, ze jakis

zydek nakreci antyislamski film i pusci w necie ;-)

Tak, jak latwo napuscic Turkow na Syryjczykow - wystarczy jeden mozdziez.

Dok³adnie

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-17 13:16:13
Autor: Trybun
To sobie
W dniu 2012-10-16 18:23, "inż. Jaskiniowy" pisze:
[...]

Nie, akurat nie jestem zwolennikiem przerzucanie winy na współmałżonków. Rzeźnikiem Jugosławii pozostanie wybraniec jej serca i faktów lepiej nie zmieniać,.. Natomiast chodzi mi o wygłaszanie takich idiotycznych deklaracji przez polityków - "biorę odpowiedzialność", tak jakby była to jakaś łaska z ich strony, a na dodatek czysta hipokryzja - gdy J. Timoszenko zmuszono do wzięcia odpowiedzialności za to co zrobiła, to pani Hilary pierwsza publicznie wypłakiwała swoje żale o niesprawiedliwym potraktowaniu Timoszenko.

Data: 2012-10-17 16:06:30
Autor: Chiron
To sobie
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5m420$jj8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Masz rację. Podobnie jak Jaruzelski, który za cały stan wojenny brał odpowiedzialność- a jakoś włos mu z głowy nie spadł.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

To sobie