To straszne!

Data: 2011-08-04 22:20:29
Autor: grzeda
To straszne!
W dniu 2011-08-04 22:15, UGI pisze:

Albo niech piewcy pewnych teorii ładnie odszczekają, że jesteśmy coraz słabsi.

Wiesz no. Aktualne wyniki nie swiadcza o tym, ze jestesmy super, tylko raczy o tym, ze w tym sezonie nie ma takiej tragedii jak byla ostatnio.

pozdr
PG

Data: 2011-08-04 20:29:44
Autor: UGI
To straszne!
grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał(a):
Wiesz no. Aktualne wyniki nie swiadcza o tym, ze jestesmy super, tylko raczy o tym, ze w tym sezonie nie ma takiej tragedii jak byla ostatnio.

Chodzi o trend, który od czasu pierwszego awansu Lecha do fazy grupowej idzie
w PRZECIWNĄ stronę niż twierdzą zwolennicy coraz słabszej polskiej piłki.

Data: 2011-08-05 12:28:30
Autor: Smok Eustachy
To straszne!
Dnia Thu, 04 Aug 2011 20:29:44 +0000, UGI  zatrybił (a):

grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał(a):

Wiesz no. Aktualne wyniki nie swiadcza o tym, ze jestesmy super, tylko
raczy o tym, ze w tym sezonie nie ma takiej tragedii jak byla ostatnio.

Chodzi o trend, ktĂłry od czasu pierwszego awansu Lecha do fazy grupowej
idzie w PRZECIWNĄ stronę niż twierdzą zwolennicy coraz słabszej polskiej
piłki.

Bo gra coraz więcej obcokrajowców.

Data: 2011-08-05 17:57:16
Autor: UGI
To straszne!
Smok Eustachy <smok.eustachy@WURG.pl> napisał(a):
 Bo gra coraz więcej obcokrajowców.

Nie. Gra coraz więcej _wartościowych_ obcokrajowców.

Data: 2011-08-04 22:23:32
Autor: Cavallino
To straszne!
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j1euug$grp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne, bo 3 razy (albo i więcej) faza grupowa w ciągu 4 lat, w tym dwa razy wyjście z grupy, to jest coś co wcześniej nam się przydarzało co rok, więc na pewno ostatnio podupadliśmy.

Data: 2011-08-04 23:36:12
Autor: grzeda
To straszne!
W dniu 2011-08-04 22:23, Cavallino pisze:

[...]

Kwestia tego, z kim odpadamy.

97/98 Parma | Vicenza, Rotor, Udinese
98/99 Manchester | Dynamo, Monaco, Parma, Heerenven
99/00 Udinese | Atletico, AS Monaco, Fiorentina
00/01 Panathinaikos | Udinese, Inter, Hertha, Porto
01/02 Barca | Twente, Inter, Valencia
02/03 Barca |Schalke, Malaga, Lazio
03/04 Anderlecht | Cmentarnica, Valerenga
04/05 Real | Terek, Austra, Tbilisi, grupa
05/06 Panathinaikos | Zurych, Zurych, Bordeaux, Vitoria
06/07 Szachtar | Minsk, Odessa, Austra, grupa
07/08 Steua | Dnipro, Crvena Zvezda
08/09 Barca | FK, Totenham, Udinese
09/10 Levadia | Brugge, Broendbycostam, NAC,
10/11 Sparta | Austra, Aris, Karabach, Braga

Coraz bardziej uznane firmy eliminuja Polskie druzyny.

pozdr
PG

Data: 2011-08-04 21:49:12
Autor: UGI
To straszne!
grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał(a):
Coraz bardziej uznane firmy eliminuja Polskie druzyny.

A ja tu nie widze żadnej prawidłowości. Poza tym po reformie Platiniego
łatwiej nam uniknąć zespoły z najwyższej półki.

Data: 2011-08-04 23:43:39
Autor: Cavallino
To straszne!
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j1f3cg$2a0$1inews.gazeta.pl...
[...]

To już kwestia zmiany drabinek.

Data: 2011-08-05 17:35:46
Autor: grzeda
To straszne!
W dniu 2011-08-04 23:43, Cavallino pisze:

> To już kwestia zmiany drabinek.

A to Polacy sa zaprogramowani, ze odpadaja w III rundzie i niewazne z kim?

Odpadamy po mniejszej liczbie dwumeczow, z teoretycznie slabszymi. Dodalem na koncu ilu przeciwnikow polskie druzyny poknaly zanim odpadly. Zanim trafilismy na Atletico czy Valencie, to jednak druzyny z Islandii albo Finlandii ogrywalismy. Levadie, Karabachy i Tereki sie nie przydarzaly po prostu.

pozdr
PG

Data: 2011-08-04 22:33:13
Autor: yamma
To straszne!
grzeda wrote:
[...]

Przede wszystkim losowanie było w tym sezonie o wiele łaskawsze niż w poprzednich latach. Dwie słabiutkie drużyny z Bułgarii + dość dziwnie grający zespół z Turcji, który chyba nie do końca wie, że mecz wygrywa się strzelając bramki. Gdybym np. miał porównać Gaziante z Brondby (z którym Legia odpadła 2 lata temu), to zdecydowanie lepszym zespołem są jednak Duńczycy.
yamma

Data: 2011-08-04 22:46:56
Autor: Cavallino
To straszne!
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Przede wszystkim losowanie było w tym sezonie o wiele łaskawsze niż w poprzednich latach. Dwie słabiutkie drużyny z Bułgarii + dość dziwnie grający zespół z Turcji

Bo rok, czy dwa temu to graliśmy z asami LM normalnie.

, który chyba nie do końca wie, że mecz wygrywa się strzelając bramki. Gdybym np. miał porównać Gaziante z Brondby (z którym Legia odpadła 2 lata temu), to zdecydowanie lepszym zespołem są jednak Duńczycy.

Ale na pewno są gorsi od Arisu czy Austrii?

To straszne!