To straszne!

Data: 2011-08-05 07:57:22
Autor: Budzik
To straszne!
Osobnik posiadający mail ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tylko jedna drużyna i to dopiero na początku sierpnia zapewniła sobie
prawo gry w fazie grupowej Ligi Europejskiej, o ile nie awansuje
wcześniej do Ligi Mistrzów. Natomiast dwie inne drużyny wyeliminowały
słabeuszy: 4. drużynę ligi szkockiej, 4. drużynę ligi tureckiej, 5.(?)
drużynę ligi bułgarskiej. Zapewniły sobie tym samym walkę w ostatniej
fazie kwalifikacyjnej. Po raz pierwszy az dwie polskie ekipy będą
walczyć w 4. rundzie. To koszmar i niewątpiwy dowód upadku polskiej
piłki. Zasiejmy boiska i przerzućmy się na żużel. Albo niech piewcy pewnych teorii ładnie odszczekają, że jesteśmy coraz
słabsi.
wyniki ok - wszyscy się ciesza... Ale czy ty widziałeś np. mecz Legii? Gdyby nie emocje związane z kibicowaniem swojemu zespłowi - tego nie dałoby się oglądać.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2011-08-05 10:00:11
Autor: Cavallino
To straszne!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

wyniki ok - wszyscy się ciesza... Ale czy ty widziałeś np. mecz Legii?
Gdyby nie emocje związane z kibicowaniem swojemu zespłowi - tego nie dałoby
się oglądać.

Najpierw wyniki, potem ładna gra.
Na razie jesteśmy wszyscy w pierwszej fazie.

Lech z Dnipro też wymęczył awans, warto było.

Data: 2011-08-06 10:57:15
Autor: Budzik
To straszne!
Osobnik posiadający mail cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

no to tez pisze - ze wszyscy sie ciesza.
Ale z ta ładnoscia gry problem jest troche inny - nie chodzi o to, ze nie udaje sie grac z klepki jak Barca, dryblowac jak Messi czy biegac jak Ronaldo.
Chodzi mi o to, ze w przypadku Legii co przyjecie to odskok piłki na kilka metrów i potem (nie powiem bo ofiarna) ale jednak walka o prawie straconą piłkę.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2011-08-06 16:29:56
Autor: Cavallino
To straszne!
[...]

Liczyłeś, że przez wakacje nauczą się grać?

Data: 2011-08-07 08:57:20
Autor: Budzik
To straszne!
[...]

:) nie, po prostu konstatuję rzeczywistość. --
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

To straszne!