To swietowanie ma charakter antysemicki!!

Data: 2009-08-02 11:05:40
Autor: ColgatesBilly
To swietowanie ma charakter antysemicki!!
Bo jego glownym celem jest odwrocenie oczu swiata
od powstania w geccie na terenie stolecznego miasta Warszawy

Kol

Data: 2009-08-02 03:31:43
Autor: Marek
On 2 Sie, 10:05, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
Bo jego glownym celem jest odwrocenie oczu swiata
od powstania w geccie na terenie stolecznego miasta Warszawy

Kol

No i na dodatek Powstanie W. bylo powstaniem szmalcownikow, ktorym
konczyl sie biznes.

Data: 2009-08-02 13:53:03
Autor: ColgatesBilly
"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:9c49c6f1-d958-4228-a9a6-34810c477f1126g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

No i o dziwo, jakos brak dyskusji ( niekonczacych sie) o tym
czy to powstanie bylo w ogole potrzebne.. ;)

A przeciez, taki autorytet jak sierakowski, moglby je poprowadzic
i najchetniej, sam gadac caly czas, odkrywajac kolejne warstwy
lewackiej glebi...
( bo w sprawach medalow i mordercow jest jasne... WOLNOSC
i tu nie ma dna )

Kol

Data: 2009-08-02 13:03:41
Autor: Slawomir Stoff [inf]

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

lewackiej glebi...
( bo w sprawach medalow i mordercow jest jasne... WOLNOSC

indeed/ß

ar

Data: 2009-08-02 14:12:53
Autor: ColgatesBilly
"Slawomir Stoff [inf]" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:31a48$4a75728f$54702a04$31720news.chello.at...

> [...]

lewackiej glebi...
( bo w sprawach medalow i mordercow jest jasne... WOLNOSC

Tzn. chodzilo mi akurat o Getccienskie Powstanie,'zas debaty nad Warszawskim
pozostawilbym prawicy...
Przynajmniej bedzie mialo jakis sens.

Lewicy natomiast polecilbym szeroka debate o sensie... Rewolucji
i uporczywej checi burzenia zastanych norm, tradycji i kultury

Kol

Data: 2009-08-02 13:15:47
Autor: Slawomir Stoff [inf]

> [...]

Lewicy natomiast polecilbym szeroka debate o sensie... Rewolucji
i uporczywej checi burzenia zastanych norm, tradycji i kultury

bez nich byloby z lekka nudnavo

ar

Data: 2009-08-02 16:28:42
Autor: bolek

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:SNbdm.30978$vi5.8918uutiset.elisa.fi...
Bo jego glownym celem jest odwrocenie oczu swiata
od powstania w geccie na terenie stolecznego miasta Warszawy

Kol

A co kogoś obchodzi powstanie w getcie ?
Mnie nawet nie obchodzi powstanie w Warszawie.
Jak ktoś chce popełnić samobójstwo...

bolek

PS: Która armia w świecie tolerowałaby coś takiego na zapleczu frontu ?

Data: 2009-08-02 19:09:25
Autor:
To swietowanie ma charakter antysemicki!!
On Sun, 2 Aug 2009 11:05:40 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

Bo jego glownym celem jest odwrocenie oczu swiata
od powstania w geccie na terenie stolecznego miasta Warszawy

 tak jest! to odwrocenie uwagi od kryzysu w PiS !!!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

To swietowanie ma charakter antysemicki!!