To szczury, uciekające z tonącego okrętu

Data: 2016-07-06 15:04:54
Autor: basia@sbcglobal.net
To szczury, uciekające z tonącego okrętu
On Tuesday, July 5, 2016 at 4:23:51 PM UTC-7, u2 wrote:

,,Ci świetlani bohaterowie Brexitu z wczoraj dziś są bohaterami bardzo smutnymi. Ci, którzy doprowadzili do tego wyniku referendum w Wielkiej Brytanii, Johnson, Farage, inni, jeden za drugim schodzą ze sceny" - mówił Juncker. Oskarżył ich o brak patriotyzmu, bo - jak podkreślał - patrioci nie wyskakują ze statku, gdy sytuacja staje się trudna.. Według niego Farage i Johnson to ,,retro-nacjonaliści".

W dzien czy dwa po referendum Juncker mowil do Farage 'doprowadzil pan do Brexitu wiec co tu jeszcze sie pokazuje w Eu-parlamencie ?' Teraz gdy Farage odchodzi z polityki ten sam Juncker mowi ze Farage jest niepatriotyczny. Wyglada to wszystko na belkot biurokraty ktoremu
tak czy siak bije licznik kasy z EU. Raz mowi jedno raz drugie aby do konca miesiaca kolejnej wyplaty dociagnac.

Dawno powinien sie podac do dymisji zamiast pouczac innych.

Basia

Data: 2016-07-07 17:01:16
Autor: Marek Czaplicki
basia@sbcglobal.net pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 7 lipca 2016 00:04 :

[...]

Sytuacja jest trudna, ale dla Wlk Brytanii. Cameron podał się do dymisji, Farage nie chce być dalej szefem partii, Johnson nie chce być premierem. No cuda. Jak jest po ich myśli to się wycofują z życia publicznego w swym kraju.

Data: 2016-07-07 14:38:11
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, July 7, 2016 at 8:01:17 AM UTC-7, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

Sytuacja jest trudna, ale dla Wlk Brytanii. Cameron podał się do dymisji, Farage nie chce być dalej szefem partii, Johnson nie chce być premierem. No cuda. Jak jest po ich myśli to się wycofują z życia publicznego w swym kraju.

Bo mialo nie byc po ich mysli!

Teraz w obliczu niespodzianki pewnie
jest jakies pod stolem uderzenie w liderow.  Dziwne takie?  Ludzie boja sie.  Tamiza plynie; mozna zostac wylowionym.

Basia

Data: 2016-07-07 14:44:43
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, July 7, 2016 at 2:38:11 PM UTC-7, ba...@sbcglobal.net wrote:

Bo mialo nie byc po ich mysli!

Teraz w obliczu niespodzianki pewnie
jest jakies pod stolem uderzenie w liderow.  Dziwne takie?  Ludzie boja sie.  Tamiza plynie; mozna zostac wylowionym.

Zjednoczone Krolestwo (UK) to nie taka 100% demokracja- mam nadzieje ze to rozumiesz i nie trzeba sie z Toba wyklocac.

Nawet Parlament obraduje tam u Krolowej w piwnicy.
Moze Monarchini, czy komus w odpowiednuch kregach, nie podoba sie Farage, zwyklych zbojow tez nie brakuje
w Londynie, np. w kregach finansowych.

Ludzie boja sie.

Basia

Data: 2016-07-07 17:41:34
Autor: u2
W dniu 2016-07-07 o 17:01, Marek Czaplicki pisze:
[...]

taa, czeplik znowu uderza w delfickie tony, a UK ma się, na złość czeplikowi, dobrze:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-07 17:51:51
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 7 lipca 2016 17:41 :

[...]

Kurna, facet? Zakochałaś się?

Data: 2016-07-07 18:07:08
Autor: u2
To szczury, uciekające z tonącego okrętu
W dniu 2016-07-07 o 17:51, Marek Czaplicki pisze:
Kurna, facet? Zakochałaś się?

czeplik, ty się fajnie pienisz:)

Data: 2016-07-07 18:08:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 7 lipca 2016 18:07 :

W dniu 2016-07-07 o 17:51, Marek Czaplicki pisze:
Kurna, facet? Zakochałaś się?

czeplik, ty się fajnie pienisz

A co? Z połykiem piankę z kolan lubisz?

Data: 2016-07-07 18:18:24
Autor: u2
W dniu 2016-07-07 o 18:08, Marek Czaplicki pisze:
A co? Z połykiem piankę z kolan lubisz?

czeplik, ty się jak zwykle zniżasz do poziomu pajdzia i cyrkusa:)

Data: 2016-07-07 18:57:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 7 lipca 2016 18:18 :

W dniu 2016-07-07 o 18:08, Marek Czaplicki pisze:
A co? Z połykiem piankę z kolan lubisz?

czeplik, ty się jak zwykle zniżasz do poziomu pajdzia i cyrkusa:)

Jak zaiwaniasz na poziomie mych kolan to jakoś muszę się dostosować.

Data: 2016-07-07 21:05:29
Autor: u2
W dniu 2016-07-07 o 18:57, Marek Czaplicki pisze:
Jak zaiwaniasz na poziomie mych kolan to jakoś muszę się dostosować.

czyli ty dostosowujesz się czeplik, taki konformista z ciebie czeplik:)