[YT] To to sie na wyprzedzał matoł

Data: 2012-03-08 18:32:46
Autor: Krzysztof 45
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.

http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!
--
Krzysiek

Data: 2012-03-08 18:59:33
Autor: Chris
W dniu 2012-03-08 18:32, Krzysztof 45 pisze:
Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.

http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!

Szkoda to tego VAN-a bo dostał w bok ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĽ auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdĽ od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Data: 2012-03-08 19:02:18
Autor: Irokez
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jjaqg0$jlr$1news.vectranet.pl...
Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.
http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!

Ale ten z naprzeciwka też pewnie pory pełne.

--
Irokez

Data: 2012-03-08 19:12:05
Autor: Krzysztof 45
Irokez napisał(a):
Ale ten z naprzeciwka też pewnie pory pełne.

Wła¶nie dla tego żałuję że zaliczył rów, a nie zajebista przepa¶ć która by go wchłonęła na wieki.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-08 19:22:10
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
W dniu 2012-03-08 18:32, Krzysztof 45 pisze:
Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.

Lem miał rację...

Data: 2012-03-08 19:40:21
Autor: frank drebin
[...]

Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo co¶ było na drodze.
Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-03-10 17:37:41
Autor: Michal Lukasik
Dnia 8.3.2012, frank drebin napisał(a):

Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo co¶ było na drodze.
Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

Zważywszy na warunki wtedy panuj±ce stawiam, że kto¶ wcze¶niej zgubił
trochę ¶niegu spod nadkola - go¶ć spanikował i oto skutki.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2012-03-11 12:51:05
Autor: frank drebin
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomo¶ci news:w62h90hpvmba.dlgsmutas.org...
[...]

Prawie na pewno.
W lewo nie uciekał bo za mały margines przy tej prędko¶ci, więc naturalnym odruchem wrócił na swój pas.
A dalej to już tylko fizyka.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-03-13 13:22:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 8 Mar 2012 19:40:21 +0100, frank drebin napisał(a):

Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo co¶ było na drodze.
Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

Genralnie - klasyka przednionapędowca. Puszczenie gazu, spóĽniona kontra i
dobranoc. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-03-08 19:59:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

przepa¶ć nie jest potrzebna. Przecież on w trakcie tego wywijasa umarł ze strachu... i kiedy wypadał do rowu już był bezodruchowy ;-)

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100

Data: 2012-03-08 20:52:57
Autor: Yogi\(n\)
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jjavir$cun$1@inews.gazeta.pl...

[...]

W ostatnich sekundach filmiku nawet wylazł z auta, więc cudowne zmartwychwstanie ;-)
obstawiam, że uszkodzenia auta były niewielkie, otarcie przy spotkaniu z vanem i może obluzowany zderzak.

--
Yogi(n)

Data: 2012-03-08 21:45:48
Autor: Tomasz Pyra
On Thu, 8 Mar 2012 19:59:34 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Ja my¶lę że on wcze¶niej czytał w internecie opis jak wyj¶ć z po¶lizgu, a
tam było napisane żeby nie hamować. To jak tylko kierowca zd±żył zebrać
my¶li, to się zastosował.

Data: 2012-03-08 21:57:31
Autor: DoQ
W dniu 08-03-2012 21:45, Tomasz Pyra pisze:

Ja my¶lę że on wcze¶niej czytał w internecie opis jak wyj¶ć z po¶lizgu, a
tam było napisane żeby nie hamować. To jak tylko kierowca zd±żył zebrać
my¶li, to się zastosował.

Wygl±da jakby amortyzatorów nie miał :)

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-08 23:20:14
Autor: AZ
On 03/08/2012 09:57 PM, DoQ wrote:

Wygl±da jakby amortyzatorów nie miał :)

Czemu? Przecież amory się wymienia jak się urw±?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-08 23:23:50
Autor: DoQ
W dniu 08-03-2012 23:20, AZ pisze:

Wygl±da jakby amortyzatorów nie miał :)
Czemu? Przecież amory się wymienia jak się urw±?

Może już mu się urwały ?;)

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-09 12:08:59
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-03-08 23:20, AZ wrote:
On 03/08/2012 09:57 PM, DoQ wrote:

Wygl±da jakby amortyzatorów nie miał :)

Czemu? Przecież amory się wymienia jak się urw±?

A mi to wygl±da na typowe zachowanie standardowego zawieszenia w cywilnych wozidłach - zwłaszcza w poł±czeniu z hamulcem.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-09 12:02:30
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-03-08 21:45, Tomasz Pyra wrote:
[...]

Sorry ale chyba do okulisty czas się wybrać, bo ¶wiatła stopu ¶wieca się od samego pocz±tku. W zasadzie od momentu gdy go¶ć zauważa ten kamień który chce koniecznie omin±ć.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-09 20:13:20
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 09 Mar 2012 12:02:30 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Sorry ale chyba do okulisty czas się wybrać, bo ¶wiatła stopu ¶wieca się od samego pocz±tku.

Na pocz±tku się ¶wiec±.

Ale jak już leci tyłem w rów to nie wygl±da jakby cokolwiek hamował.
Albo paraliż kolan, albo zd±żył sobie wtedy przypomnieć że w internecie
pisali żeby wyj¶ć z po¶lizgu to trzeba niehamować ;)

Data: 2012-03-09 22:20:17
Autor: jerzu
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
On Fri, 9 Mar 2012 20:13:20 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Ale jak już leci tyłem w rów to nie wygl±da jakby cokolwiek hamował.
Albo paraliż kolan, albo zd±żył sobie wtedy przypomnieć że w internecie
pisali żeby wyj¶ć z po¶lizgu to trzeba niehamować ;)

10/10 :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

Data: 2012-03-10 09:16:58
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-03-09 20:13, Tomasz Pyra wrote:
On Fri, 09 Mar 2012 12:02:30 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Sorry ale chyba do okulisty czas się wybrać, bo ¶wiatła stopu ¶wieca się
od samego pocz±tku.

Na pocz±tku się ¶wiec±.

Na pocz±tku to idealnie widać sytuację wywołan± przez kogo¶, kto posiadaj±ć abs wierzy, że niezależnie od sytuacji może manewrować i hamować ile wlezie

Ale jak już leci tyłem w rów to nie wygl±da jakby cokolwiek hamował.
> Albo paraliż kolan, albo zd±żył sobie wtedy przypomnieć że w internecie
> pisali żeby wyj¶ć z po¶lizgu to trzeba niehamować ;)

W tym momencie, MZ zreflektował się, że dotychczasowe próby opanowania sytuacji conajwyżej pogorszyły sytuację w zwi±zku z czym postanowił ich zaprzestać i grzecznie opu¶cić łez padół - znaczy drogę.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-09 12:54:45
Autor: kakmar
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Dnia 08.03.2012 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:

Ja myślę że on wcześniej czytał w internecie opis jak wyjść z poślizgu, a
tam było napisane żeby nie hamować. To jak tylko kierowca zdążył zebrać
myśli, to się zastosował.

To raz, ale co z kierowcą vana który będzie opowiadał ubezpieczycielowi: Jechałem spokojnie swoim pasem, gdy nagle facet w skodzie, jadący z przeciwka, przejeżdża mi tuż przed maską, wali przodem w prawy bok mojego vana i ucieka tyłem do lasu po lewej. Czy bez filmu ktoś by mu uwierzył?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-08 21:19:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 08.03.2012 Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał/a:
Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.

http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!

Wdepn±ć na prostej umiał, zmiana pasa już go przerosła...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-03-08 21:59:03
Autor: Tomasz Pyra
On Thu, 08 Mar 2012 18:32:46 +0100, Krzysztof 45 wrote:

Szkoda że zamiast rowu nie było przepa¶ci.

http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!

Mi to wygl±da że auto nie wyrobiło mu się zawieszeniowo na tych
wyjebundach, kierowca spanikował, przyhamował i go poci±gnęło w prawo.
Dalej to już arabski drift, a potem totalny paraliż kolan.

Data: 2012-03-08 23:21:01
Autor: AZ
On 03/08/2012 09:59 PM, Tomasz Pyra wrote:

Mi to wygl±da że auto nie wyrobiło mu się zawieszeniowo na tych
wyjebundach, kierowca spanikował, przyhamował i go poci±gnęło w prawo.
Dalej to już arabski drift, a potem totalny paraliż kolan.

Ale sprzęgło chyba musiał mieć wci¶nięte jak się tak do tyłu toczył bez oporów?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-09 00:37:35
Autor: Tomasz Pyra
On Thu, 08 Mar 2012 23:21:01 +0100, AZ wrote:

Ale sprzęgło chyba musiał mieć wci¶nięte jak się tak do tyłu toczył bez oporów?

Mógł też jechać na wysokim biegu.

Data: 2012-03-23 13:53:28
Autor: Dman-666
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

Rozwiniesz? --
Dman-666
668.942, 6A13 z bombom LPG
Stolec

Data: 2012-03-23 14:01:43
Autor: Krzysztof 45
Dman-666 napisał(a):
Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

Rozwiniesz?
To juz jest rozwinięte.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-26 13:47:19
Autor: Dman-666

Dman-666 napisał(a):
> Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

Aaaa...
Koles maszyny nie opanowal, ale to nie powod zeby zaznajamiac go ze sw. Piotrem. Za pelne pory u kogos innego?

Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.

--
Dman-666
668.942, 6A13 z bombom LPG

Data: 2012-03-26 14:44:04
Autor: Artur Maśląg

Dman-666 napisał(a):
[...]

Lektura grupy mówi, że przy okazji znalazł całą grupę klakierów.

Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.

No coś - tutaj sami mistrzowie, im się błędy nie zdarzają i w ogóle...

--
Jutro to dziĹ›, tyle ĹĽe jutro.

Data: 2012-03-26 14:52:22
Autor: Krzysztof 45
Dman-666 napisał(a):
[...]

Maszyny nie opanował bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rząd kilka aut w zimę i oczywiście zgodnie z przepisami. Co winny kierowca? Według Ciebie jest ok.
Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o włos od śmierci. Według Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła jesteś?
Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.
Musiał bym mieć tak nasrane w głowie jak ten pierdolec. Jeżeli przez ponad 25 lat jeżdżenia nie dopuściłem do takiej sytuacji, to mam nadzieje że nie dopuszczę.

Pierdolec w przepaść nie wpadł, to znaczy że gdzieś jeździ. Więc ja Tobie życzę i Twojej rodzinie byście na niego nigdy nie trafili, bo na pełnych porach może sie nie skończyć. A wtedy nawet nie będziesz miał okazji inaczej śpiewać.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-26 18:49:16
Autor: Axel

"Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:jkpoqk$73j$1news.vectranet.pl...

[...]

Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal smiercia, najlepiej natychmiast?

Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o włos od śmierci. Według Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła jesteś?

Pewnie tak jak ja, wyznawca kosciola normalnosci, a nie zyczenia komukolwiek smierci za _popelnienie bledu_
Wyznajesz wiare w kare smieci od jakiego wykroczenia na drodze? Przejazd na czerwonym swietle, skret z niewlasciwego pasa, czy rowniez za niewlaczenie kierunkowskazu?

[...]

_Masz nadzieje_? ROTFL. I nie wierze, ze przez 25 lat nie miales mniej lub bardziej podbramkowej sytuacji ze swojej winy, splecionej z nieszczesliwym zbiegiem okolicznosci.

[...]

Oczywiscie, wieszac wszystkich, ktorzy przyczynili sie do kazdej niebezpiecznej sytuacji na drodze. Przezylbys? Zaloze sie, ze nie.
A powaznie - to na 99% ten z filmiku teraz bedzie sie gleboko zastanawial przed wyprzedzaniem, wiec nie sadze, zeby drugi raz taka sytuacje spowodowal.

--
Axel

Data: 2012-03-26 21:34:34
Autor: frank drebin
Użytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:jkq6mh$m8m$1inews.gazeta.pl...
[...]
kilka  aut w zimÄ™ i oczywiĹ›cie zgodnie z przepisami. Co winny
kierowca? WedĹ‚ug  Ciebie jest ok.
Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal smiercia, najlepiej natychmiast?

Tu nie ameryka, gdzie kradzież bułki może skończyć się śmiercią

..
_Masz nadzieje_? ROTFL. I nie wierze, ze przez 25 lat nie miales mniej
lub  bardziej podbramkowej sytuacji ze swojej winy, splecionej z
nieszczesliwym  zbiegiem okolicznosci.

mnie się kilka razy zdarzyło zagapić (też 25 lat jazdy) przy włączaniu do ruchu ale zagrożenie było małe.
Ale tu jest tzw. bezmyślne zimowe popierdalanie

Krzywdy bym mu nie życzył ale kasacji auta to tak

Data: 2012-03-27 11:40:23
Autor: Axel
[YT] To to sie na wyprzedzal matol
"frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> wrote in message

Maszyny nie opanowal bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rzad
kilka  aut w zime i oczywiscie zgodnie z przepisami. Co winny
kierowca? Wedlug  Ciebie jest ok.
Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal smiercia, najlepiej natychmiast?
Tu nie ameryka, gdzie kradziez bulki moze skonczyc sie smiercia

A niektorzy to proponuja w tym watku.

--
Axel

Data: 2012-03-26 22:26:48
Autor: Krzysztof 45
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
Axel napisał(a):
[...]
Inaczej byś mówił, gdybyś na własne oczy widział ludzkie dramaty, jak człowiek połamanymi rękoma zbiera własne wyprute flaki i stara się je wkładać z powrotem. Albo jak by taki pierdolec zapieradacz wywinął takiego fiflaka przed twoją maską.
Dla takich pierdolców nie ma litości.
Powinni wprowadzić jakieś testy na kursach na p.j. i typować takich ala ADHD lub hgw jak ich nazwać i skierować ich przed odebraniem prawka na pracę ze strażakami na pół roku. Powinien taki być od zadań specjalnych polegających na zbieraniu z blachy i asfaltu ludzkich wnętrzności które jeszcze sie ruszają. Może by się pozbył pierdolca i normalnie jeździł.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-27 11:39:13
Autor: Axel
[YT] To to sie na wyprzedzal matol
"Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message

Inaczej bys mówil, gdybys na wlasne oczy widzial ludzkie dramaty, jak
czlowiek polamanymi rekoma  zbiera wlasne wyprute flaki i stara sie je
wkladac z powrotem. Albo jak by taki pierdolec  zapieradacz wywinal
takiego fiflaka przed twoja maska.

Widzialem niejedno, moze akurat nie to, co opisujesz, ale np. kilkuletnie dziecko przejechane naczepa tira 3 minuty wczesniej. I jezdze po polskich drogach dluzej niz 25 lat...

Dla takich pierdolców nie ma litosci.

Dla ktorych? Juz pytalem, czy strzelac do niewlaczajacych kierunkowskazy, czy dopiero do takich, co z niewlasciwego pasa jada przez skrzyzowanie?

Powinni wprowadzic jakies testy na kursach na p.j. i typowac takich ala
ADHD lub hgw jak ich nazwac  i skierowac ich przed odebraniem prawka na
prace ze strazakami na pól roku.

I to jest _jakas_ propozycja do rozwazenia, a nie zyczenie smierci....

--
Axel

[YT] To to sie na wyprzedzał matoł