[YT] To to sie na wyprzedzał matoł

Data: 2012-03-08 21:59:03
Autor: Tomasz Pyra
[YT] To to sie na wyprzedzał matoł
On Thu, 08 Mar 2012 18:32:46 +0100, Krzysztof 45 wrote:

Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=player_embedded#!

Mi to wygląda że auto nie wyrobiło mu się zawieszeniowo na tych
wyjebundach, kierowca spanikował, przyhamował i go pociągnęło w prawo.
Dalej to już arabski drift, a potem totalny paraliż kolan.

Data: 2012-03-08 23:21:01
Autor: AZ
On 03/08/2012 09:59 PM, Tomasz Pyra wrote:

Mi to wygląda że auto nie wyrobiło mu się zawieszeniowo na tych
wyjebundach, kierowca spanikował, przyhamował i go pociągnęło w prawo.
Dalej to już arabski drift, a potem totalny paraliż kolan.

Ale sprzęgło chyba musiał mieć wciśnięte jak się tak do tyłu toczył bez oporów?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-09 00:37:35
Autor: Tomasz Pyra
On Thu, 08 Mar 2012 23:21:01 +0100, AZ wrote:

Ale sprzęgło chyba musiał mieć wciśnięte jak się tak do tyłu toczył bez oporów?

Mógł też jechać na wysokim biegu.

[YT] To to sie na wyprzedzał matoł