To tylko szaleńcy...

Data: 2016-07-25 07:48:34
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
To tylko szaleńcy. Nie ma powodu do obaw przed terrorystami, islamistami, dżihadystami, wyznawcami ISIS, w ogóle jest spoko.. Przeca ten gościu z German Wings co rozdupcył Arbuza też był szalony. Hitler też był szalony. Makrela też szalona.. Byle pozamykać granice między PL, a DDR i wszystko będzie COOL !!
Tam sami szaleńcy !!

Data: 2016-07-25 09:40:10
Autor: bronek.tallar
To tylko szaleńcy...
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Tam sami szaleńcy !!

O, nareszcie dociera. Pamiętam jak pisałeś o Borowskim
jako dobrym polityku, może i jest dobry.

Ale jego poglądy nt. multikuli są zbieżne z poglądami
Stolcmana Kwaśnieskiego. Przemyśl sprawę.

Nu, ale z drugiej strony pisiorstwo bardzo nie cierpi
ruskich. Tak źle, a tak jeszcze gorzej.

Data: 2016-07-25 11:37:57
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 18:40:11 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:

O, nareszcie dociera. Pamiętam jak pisałeś o Borowskim
jako dobrym polityku, może i jest dobry.

Ale jego poglądy nt. multikuli są zbieżne z poglądami
Stolcmana Kwaśnieskiego. Przemyśl sprawę.

Czyli konkretnie jakie? Możesz podać jakieś wiarygodne źródło? I coby jakoś kupy dupy trzymało się to z kontekstem wątka.

Nu, ale z drugiej strony pisiorstwo bardzo nie cierpi
ruskich. Tak źle, a tak jeszcze gorzej.

Napisz jeszcze coś o eskimosach i marsjanach.

Data: 2016-07-25 12:03:15
Autor: bronek.tallar
To tylko szaleńcy...
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Czyli konkretnie jakie? Możesz podać jakieś wiarygodne źródło? I coby jakoś kupy dupy trzymało się to z kontekstem wątka.

http://www.bibula.com/?p=83440

Czyli np. podpisanie listu o wywarcie nacisku na PL, by przyjęła
uchodźców.

Jak dla mnie Borowski czy Kwaśniewski to jeden ciul,
nie muszę nawet szukać.

Napisz jeszcze coś o eskimosach i marsjanach.

Przecież sam pisałeś o tym jak twój fumfel z rosji nie dostał
wizy do PL. A wiemy że ze wszystkich państw UE
kaczory sa najbardziej zażarte względem ruskich,
tak specjalnie nie ma się z czego cieszyć.

Data: 2016-07-25 13:48:20
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 21:03:16 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
> [...]

uchodźców.

Jak dla mnie Borowski czy Kwaśniewski to jeden ciul,

O ile jest prawdą to co pisze bibuła, to mógłbym , a wręcz MUSIAŁBYM przyznać Ci rację. No ale Panie Dzieju.., w publikatorach typu Trybuna Ludu, Rude Pravo, czy "Nojes_Dojczland" też wypisywano różnego rodzaju pierdulamenty. Dzisiaj technologia poszła trochę do przodu, i np. ZDF pierdoli o szaleńcach.. Nosz qrva jego w te i nazot, pewnie, że to szaleńcy. Ale.., kto ich zaimportował? Ktoś szalony^n (n->+oo) !! Kto? Ano Makrela.. Wracając do tematu, podaj oficjalny link na "**.pdf" owego stanowiska senatorów, ewentualnie na ich wystąpienia w tym temacie w Senacie.. Może być YT, czy cokolwiek innego, co stanie się wiarygodne. Tymczasem bibułki, od zarania dziejów wykorzystuję do czegoś innego.

> [...]

wizy do PL. A wiemy że ze wszystkich państw UE
kaczory sa najbardziej zażarte względem ruskich,
tak specjalnie nie ma się z czego cieszyć.

Ja o Zupie, Ty o Dupie. Napiszę może ciuta prościej.

1) Makrela, czy Putin dokonali importu innych kulturowo?
2) Kto wymordował Kwiat Polskiej Inteligencji z UJ? Soviety czy Niemcy?
3) Identyczne pytanie (jak w pkt.2) dotyczy Lwowa. Oszczędzono Stefana Banacha, ale musiał robić za szczura doświadczalnego. Dla kogo? Dla naszych odwiecznych przyjaciół niemców!! Poszukaj (prosta sprawa) w sieci, to się dowiesz.
4) Kto rozkurwił w pył Warszawę? Jasne!!  Ruscy, bo nie pomogli Powstańcom Warszawskim, jak rozpierdol robili niemcy.

Ruscy, o ile nie są naszymi przyjaciółmi, zapewne nie są naszymi wrogami.
Niemcy, o ile nie są naszymi wrogami, zapewne nie są naszymi przyjaciółmi.

A jak chcesz, bawić się jeszcze w Królową Nauk, to popatrz na konkretne dane..
Ilu Polaków wybili niemcy, a ile CCCP ( też nie mylić z Rosją ).  Niemcy: 6500000 (Tylko Polaków, Tylko 2WŚ)

Nikt ich nie przegoni (mam nadzieję). Reasumując, weź nie pierdol!! A bardziej na wesoło:

https://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY

Data: 2016-07-25 14:12:36
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 22:48:21 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Nikt ich nie przegoni (mam nadzieję). Reasumując, weź nie pierdol!! A bardziej na wesoło:

Aha!! Reasumując, (tytuł wątka) to tylko szaleńcy..

Data: 2016-07-25 14:20:23
Autor: bronek.tallar
To tylko szaleńcy...
Data: 2016-07-25 14:48:07
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:20:24 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Aha!! Reasumując, (tytuł wątka) to tylko szaleńcy..

http://wyborcza.pl/1,75399,18847003,kwasniewski-komorowski-okolo-stu-politykow-i-intelektualistow.html

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/407705,kwasniewski-w-brukseli-kontynuowac-multikulti.html

=========
Wobec powyższych argumentów, muszę przyznać Ci rację. Argumenty dotyczące stanowiska Borowskiego i Kwaśniewskiego są w tym temacie niezaprzeczalne. O ile stanowisko Borowskiego jest tylko zaewidencjonowane w głosowaniu (nie znam jego argumentacji), o tyle wypowiedzi Kwaśniewskiego należy ocenić jako tzw. "szalone", może to wynik "przewlekłych chorób azjatyckich".

W kontekście głównego wątka nie chodzi o Marka Borowskiego, nie chodzi o to jakie mam/miałem zdanie na jego temat. Czytaj ze zrozumieniem i nie odpowiadaj "a u was biją murzynów". Chodzi o niemieckie szaleństwo, które mało co w nieodległej przeszłości nie doprowadziło do całkowitego rozpiździelu tej Planety. Oni mają NASRANE WE ŁBACH !! Jakoś tak chyba genetycznie..

Data: 2016-07-25 14:59:29
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:48:08 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]

W kontekście głównego wątka nie chodzi o Marka Borowskiego, nie chodzi o to jakie mam/miałem zdanie na jego temat. Czytaj ze zrozumieniem i nie odpowiadaj "a u was biją murzynów".. Chodzi o niemieckie szaleństwo, które mało co w nieodległej przeszłości nie doprowadziło do całkowitego rozpiździelu tej Planety. Oni mają NASRANE WE ŁBACH !! Jakoś tak chyba genetycznie..

===============
I dojdzie do tego, ża ten cały eurokołchoz się rozdupcy za sprawą DDR, powrócą granice, a nowe państwo DAR (Deutche Arabic Republik) ugotuje się we własnym sosie. I jakoś tak niepoprawnie politycznie, brak mi współczucia...

Data: 2016-07-25 23:55:17
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:94210a6a-9475-448f-a8cd-a361242687e3googlegroups.com...

Chodzi o niemieckie szaleństwo, które mało co w nieodległej przeszłości nie doprowadziło do całkowitego rozpiździelu tej Planety.
Oni mają NASRANE WE ŁBACH !! Jakoś tak chyba genetycznie..

Najpierw od swoje rodziny w BND, potem z internetu dowiedziałem się, że od 2012 roku w Niemczech trwała cicha, lecz konsekwentna akcja wykupu dużych nieruchomości od właścicieli. Państwo nawet nieźle płaciło, więc właściciele nie marudzili. Na pytanie, dla kogo to- urzędnicy odpowiadali, że Niemcy przygotowują się na falę uchodźców. 2012 rok- o Syrii nikt nie słyszał. Niemcy uznali, że oto ich rząd przewiduje, że wojna z Ukrainy rozszerzy się np na Polskę- i przyjedzie sporo Ukraińców i Polaków. Nic takiego nie nastąpiło, jak wiemy. Jak więc to wygląda? O co tu chodzi? Tego możemy się domyślać- mniej lub bardziej trafnie. Z pewnością jednak nie jest to rzekome szaleństwo Makreli

--
Chiron

Data: 2016-07-25 15:34:21
Autor: Zenek Kapelinder
To tylko szaleńcy...
Nie ogladacie telewizji to umykaja wam wazne informacje. Teraz w panstwowej tv jest nagonka na niemcow i czasami cos przy okazji powiedza co jest wazne. Zastanawialem sie po co niemcom uchodzcy, przede wszystki mlodzi mezczyzni. I sie okazalo ze niemcy mieli u siebie zmienic prawo i do wojska brac nie tylko niemcow ale i obywateli ue. Oczywiscie ochotnikow. Niemcy sa w ekonomicznej sytuacji zblizonej do tej jaka miala III Rzesza. Zajebisty deficyt budzetowy i ogromne zadluzenie. Hitler chcial to zalatac podatkami z podbitych panstw. Jak by Turcja weszla do unii to natychmiast pojawilo by sie kilka milionow ludzi z ktorych mozna zrobic zolnierzy. Zrobili by im pranie mozgu, obiecali ze co zdobeda na wschodzie to ich. I tamte barany by poszly na wojne. Wiem ze to sliska teoria ale prawdopodobna. Niemcy nigdy nie zrezygnowali z przestrzeni zyciowej na wschodzie. Nie mieli pomyslu jak teraz to zrobic. I mozliwe ze wymyslili. Bardzo dobrze sie stalo ze wybory wygral PIS. Spierdolilo to niemcom wszystkie plany. Gdyby nie to to juz bysmy mieli ze sto tysiecy niezadowolonych ze wszystkiego arabow.

Data: 2016-07-25 16:18:32
Autor: bronek.tallar
To tylko szaleńcy...
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 00:34:22 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
 Zastanawialem sie po co niemcom uchodzcy, przede wszystki mlodzi mezczyzni.

Różne są warianty.

Pokutują jeszcze za 2WW stąd robią za matkę Teresę..
Potrzebują rąk do pracy.
Przebudowa UE na multi-kulti.

Nie tylko niemcy, podobno w 1975r szwedzi postanowili sprowadzić
imigrantów.

Data: 2016-07-25 16:47:36
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 01:18:33 UTC+2 użytkownik bronek...@gmail..com napisał:
> [...]

Pokutują jeszcze za 2WW stąd robią za matkę Teresę.

Głupiś!!

Potrzebują rąk do pracy.

Jakiej? Hodowli kóz? A może do dymania opon przy produkcji bryczek? Dowiedz się jaki jest stopień bezrobocia w DE, jakich fachowców faktycznie potrzebują. Ty najprawdopodobniej masz takie szanse na uzyskanie tam roboty jak cała masa pustynnych.
Przebudowa UE na multi-kulti.

Na fujarze zrób se tatuaż "multi-kulti", "soldariteat", a później zastanów się "PO CO?"
Nie tylko niemcy, podobno w 1975r szwedzi postanowili sprowadzić
imigrantów.

Podobno pierwszy na Księżycu był Twardowski. Boszsz...

Data: 2016-07-28 13:28:09
Autor: franciszek.wenerski
To tylko szaleńcy...
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Jakiej? Hodowli kóz?

Specjalistów do siebie, a resztę rozsiać po okolicy np. do PL
nie jesteś p.Stachu smart.

Na fujarze zrób se tatuaż "multi-kulti", "soldariteat", a później zastanów się "PO CO?"

Zapytaj Kwasnieskiego. Pojawiasz się tutaj raz na kwartał i
trza ci dużo tłumaczyć.

> Nie tylko niemcy, podobno w 1975r szwedzi postanowili sprowadzić
> imigrantów.

Podobno pierwszy na Księżycu był Twardowski. Boszsz...

odnośnie r. 1975 :
cyt.
W 1975 roku szwedzki parlament jednomyślnie postanowił zmienić jednorodną Szwecję w kraj wielokulturowy. Szkoda gadać, za cienki jesteś, daruj, z pewnością lepiej ci wychodzi
FPGA.

Data: 2016-07-26 05:18:14
Autor: stevep
To tylko szaleńcy...
W dniu .07.2016 o 01:18 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

Potrafisz napisać choć jedno zdanie bez pisowskich pierdół w rodzaju  multi-kulti?

--
stevep

Data: 2016-07-26 03:04:24
Autor: bronek.tallar
To tylko szaleńcy...
użytkownik stevep napisał:

Potrafisz napisać choć jedno zdanie bez pisowskich pierdół w rodzaju  multi-kulti?

Multi kulti wymyślili twoje ziomy, a nie pisiorstwo.
https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=7m42s

Nie wiem tylko po chj szwedzi zaaplikowali sobie taką
patologie.

Twój ziom p.Bauman też ostro odleciał:

- "Przyzwyczajenie" opłaca się podwójnie. Uspokaja nerwy, a więc umniejsza panikę, na której domowi demagodzy mogą łatwo zbić kapitał polityczny.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,141202,title,Prof-Zygmunt-Bauman-gdyby-nie-bylo-terrorystow-trzeba-by-ich-bylo-wymyslic,wid,18246674,wiadomosc.html?ticaid=1176f4

Właściwie wychodzi jedno, multi kulti nie jest promowane
przez lewice tylko sruli, jakoś nie słyszałem by lewicowi
goje pierdolili o potrzebie multikulti, w większości
gadają o tym srulkowie.

Ogórkowa czy Oleksy nic ntt. nie gadali.

Data: 2016-07-27 04:18:48
Autor: stevep
To tylko szaleńcy...
W dniu .07.2016 o 12:04 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

[...]

W więksości to dla pisowskich oszołomów te określenia, które przyoczyłem  są obowiązkowe w każdej wypowiedzi, nawet gdyby to byłaby wypowiedz o  miłosnym życiu ropuch, albo o stanie nieważkości w kosmosie.

--
stevep

Data: 2016-07-25 15:45:57
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:55:12 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Najpierw od swoje rodziny w BND, potem z internetu dowiedziałem się, że od 2012 roku w Niemczech trwała cicha, lecz konsekwentna akcja wykupu dużych nieruchomości od właścicieli. Państwo nawet nieźle płaciło, więc właściciele nie marudzili. Na pytanie, dla kogo to- urzędnicy odpowiadali, że Niemcy przygotowują się na falę uchodźców. 2012 rok- o Syrii nikt nie słyszał. Niemcy uznali, że oto ich rząd przewiduje, że wojna z Ukrainy rozszerzy się np na Polskę- i przyjedzie sporo Ukraińców i Polaków. Nic takiego nie nastąpiło, jak wiemy. Jak więc to wygląda? O co tu chodzi? Tego możemy się domyślać- mniej lub bardziej trafnie. Z pewnością jednak nie jest to rzekome szaleństwo Makreli

============
Ano właśnie, powróćmy w tym kontekście do zestrzelenia Malezyjskiego Lotu MH-17.
Nie pamiętam nawet dokładnie daty owej tragedii (co w pół minuty jest do znalezienia w sieci), ale pamiętam, że dzień przed tragedią podano w TVP, że "separatyści" podpierdolili upaińcom wyrzutnię BUK. Baaa..., nawet pokazali filmik jak jakiś pick-up ciągnie za sobą jakieś badziewie z rurami nachylonymi ~45 stopni w stosunku do gleby. Nazajutrz, zanim dopaliły się szczątki żelaznego ptaka, podano informację, że jebnął w niego BUK, przy czym upaina nigdy takich petard nie miała. Coś się kupy, dupy nie trzymie... Był swojego czasu (chyba chłop już nie żyje), Hiszpański kontroler lotów, niejaki Jose.. Coś na swoją zgubę chyba beknął, że Kijów (kontrola lotów) nakazał zmianę kursu i wysokości lotu na 7500m. Potwierdza to www.flightradar24.com - tych archiwów nie da się zmanipulować, zbyt wielu maniaków zapisuje to na swoich dyskach. Ruscy i każdy rozsądnie myślący o tym wie, więc Ruscy przygotowali konferencję prasową, gdzie step by step wszystko przedstawili. Czy ktoś to podważył? Ni chuja!! Skończyło się na oświadczeniu "komisarza komisji śledczej :))", że w MH-17 przypierdoliła duża ilość obiektów lecących z dużą prędkością. I jeszcze mają plakietkę z BUK'a wyprodukowanego w Rosji - jest DOWÓD, że to RUSCY !! W Paryżu w ataku na Czarli Hebdo też Ruscy, bo kałachy zrobione u nich :)))

1) Byle dzieciak ze smartfonem kapnie się co nad nim leci (flightradar24)
2) Komu na tym mogło zależeć w kontekście aneksji, bądź raczej inkorporacji Krymu?
3) Mamy jedyną w pełni ukończoną autostradę od zeszłego tygodnia: niemcy-upaina
4) O totalnym rozpierdolu na bliskim wschodzie  (irak,libia,yemen,syria) i trochę dalszym afganistan, to nie trzeba chyba przypominać.

============
Całość składa się w kontekście wątka jak klocki Lego..

Wkurwia mnie, że nie mogę kupić saletry potasowej do zapeklowania szynki :))

Data: 2016-07-26 01:06:27
Autor: Akatak
Kup zapeklowaną szynkę.

Wkurwia mnie, że nie mogę kupić saletry potasowej do zapeklowania szynki
:))

Kup zapeklowaną szynkę.

Data: 2016-07-25 16:08:38
Autor: Stachu Chebel
To tylko szaleńcy...
[...]

Usrael masz na myśli? OK, miałby w tym interes, ale dlaczego Makrela miałaby w to wchodzić? Nie widzę w tym żadnego interesu z punktu widzenia niemiec. Ta baba ma po prostu nasrane we łbie, jak zresztą większość tych buroków, co jak im każą, tak robią. Ordnung muss coś tam.. Następnie budzą się z łapą w kiblu, zaś robią co im każą, dochodzą do pewnego poziomu siły (raz militarnej/raz ekonomicznej) i da capo al fine..

Ta baba jest szalona, jeśli o coś innego chodzi, to weź mnie oświeć.

Data: 2016-07-26 07:18:53
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

==========

[...]

=================================

Prezydent Izraela oświadcza, że Hitler nie był taki zły facio, tylko wielki mufti Palestyny namówił go do mordowania Żydów. Co to znaczy? Ano to, że Niemcy już nie muszą pokutować za 2 Wojnę. Oczywiście- ktoś musi, więc wrabiają nas- ale to inny wątek. Pytanie: ile Żydzi dostali za to oświadczenie izraelskiego prezydenta (potem złagodzone w swojej wymowie na zasadzie: nie powiedział tego, co powiedział). Zauważ, że zaraz potem Makrela zaczęła  oficjalnie zapraszać do siebie przyszłych antyizraelskich żołnierzy do siebie

--
Chiron

Data: 2016-07-26 07:12:58
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nn61rv$7cc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Pomyłka- powinno być: 2010 rok. To od 2010 trwa wykup domów
--
Chiron

Data: 2016-07-26 01:00:00
Autor: Akatak
To tylko Polacy szaleńcy...

4) Kto rozkurwił w pył Warszawę? Jasne!!  Ruscy, bo nie pomogli
Powstańcom Warszawskim, jak rozpierdol robili niemcy.

Warszawę roznieśli w pył sami durni Polacy.
Durnym wodzom zachciało się pokazać Rosjanom kto tu rządzi
i wpieprzyli się między wódkę i zakąskę,
czyli między  Stalina i Hitlera.
Nawet przygłup wiedziałby, że rezultat może być tylko tragiczny.
Stalin pewnie długo śmiał się z glupoty Polaków.

Data: 2016-07-25 16:29:25
Autor: Stachu Chebel
To tylko Polacy szaleńcy...
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 01:00:38 UTC+2 użytkownik Akatak napisał:
> [...]

Nawet przygłup wiedziałby, że rezultat może być tylko tragiczny.
Stalin pewnie długo śmiał się z glupoty Polaków.

===========
Fakt "wysterowania" Powstania Warszawskiego z bezpiecznych i wygodnych fotelików bezsprzecznie należy uznać za co najmniej (delikatnie mówiąc) głupotę. Szczerze powiedziawszy, trudno jest mi znaleźć w swoim repertuarze wulgaryzmów odpowiednich słów wobec tych, którzy tych Naprawdę Prawdziwych Patriotów skazali na śmierć. Plus tysiące Polaków nie zaangażowanych bezpośrednio.

Co nie zmienia faktu, że to niemcy dokonali tego mordu. Jak Ci Kowalski wyrucha babę, to będziesz miał pretensje do Nowaka, bo miał jej pilnować ? :))

Data: 2016-07-25 16:58:28
Autor: Zenek Kapelinder
To tylko Polacy szaleńcy...
Do zakonczenia wojny amerykanom byli potrzebni rosjanie. A konkretnie radzieccy zolnierze ktorzy dotarli do Berlina. Celem powstania bylo fizyczna eliminacja Armii Krajowej bo moglaby w nagrode za sprzedanie nas sowietom sabotowac przerzucanie radzieckich zolnierzy do walki z japonczykami. Nie wykluczam ze alianci dogadali sie z niemieckimi dowodcami w tej sprawie. Sowieci i tak musieli by wykonczyc akowcow co popsulo by im pr, a tak poszlo to na konto niemcow. Amen.

Data: 2016-07-25 17:57:57
Autor: Stachu Chebel
To tylko Polacy szaleńcy...
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 01:58:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nie zgadzam się z Twoją teorią. Oppenheimer/Fermi++ i spółka bez ograniczonej odpowiedzialności byli już na tyle zaawansowani w projekcie Manhatanie, że Józek Stalin razem z Kurczatowem mogi im naskoczyć w temacie Japonii. Ja postrzegam to prościej. Not our business - czyli po naszemu olali sprawę cieplym i długim sikiem. A po zakończeniu 2WŚ, brytole wystąpili do PRL o kasiorę za samoloty na których fruwali nasi nad Lądkiem.. I nasi frajerzy z PRL na to przystali. Dlaczego? Ano dlatego, coby odzyskać chociaż część majątku narodowego w postaci złota zdeponowanego u brytoli (chyba Royal Bank, ale mniejsza o szczegóły). Do dzisiaj temat nie jest rozliczony, i umrze (o ile już nie umarł) śmiercią naturalną.

Data: 2016-07-28 14:26:46
Autor: Zenek Kapelinder
To tylko Polacy szaleńcy...
Zle kojarzysz. USA i ZSRR byly sojusznikami do konca wojny. A ona nie zakonczyla sie na zdobyciu Berlina. Musiala upasc Japonia. ZSRR mialo stworzyc drugi front i go stowrzylo. Szczesliwie dla Rosjan japonski opor na froncie z Rosja praktycznie nie istnial. Ale to sie okazalo po tworzeniu frontu. Zeby go utworzyc nalezalo przemiescic bardzo duzo wojska na wschod. A praktycznie cale wojsko sowieckie bylo gdzie, ano w Niemczech. Przerzucanie radzieckiego wojska przez sprzedana Polske na ktorej jest sto kilkadziesiat tysiecy zolnierzy niechetnych nowemu podzialowi Swiata bylo ryzykowne. To zainicjowano powstanie w ktorym Niemcy wyeliminowali duza czesc armii podziemnej. Bomba atomowa niewiele miala z tym wspolnego. Powstanie Warszawskie bylo rok przed pierwszym wybuchem jadrowym. Gdy wybuchalo powstanie nikt nie mogl dac gwarancji ze bomba atomowa zadziala bo jej jeszcze nie bylo.

Data: 2016-07-26 09:02:12
Autor: Akatak
To tylko Polacy szaleńcy...
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ec9369d-e94f-4fa4-be62-06e4a4277298googlegroups.com...
> [...]

Jak Ci Kowalski wyrucha babę, to będziesz miał pretensje do Nowaka, bo miał jej pilnować ? :))

====================
Cała mądrość polega na tym, aby najpierw oszacować czy ten Nowak
jest w stanie upilnować, czy ma do tego warunki i środki.

W przypadku decydentów o Powstaniu Warszawskim tej mądrości
nie było, wręcz przeciwnie, popisali się niebywałą głupotą.

Data: 2016-07-26 05:20:20
Autor: stevep
To tylko Polacy szaleńcy...
W dniu .07.2016 o 01:00 Akatak <olnma@tyre.ik> pisze:

[...]

A z twojej "mądrości" się nie śmieją?

--
stevep

Data: 2016-07-26 17:49:43
Autor: Klin..................................................
To tylko szaleńcy...
W dniu 2016-07-25 o 22:48, Stachu Chebel pisze:
2) Kto wymordował Kwiat Polskiej Inteligencji z UJ? Soviety czy Niemcy?

      Z tego co wiem to Ci z UJ na ogół przeżyli wojnę paru najstarszych zmarło w obozie
      śmiercią naturalną. https://pl.wikipedia.org/wiki/Sonderaktion_Krakau
     Gorzej się powiodło uczonym Lwowskiego Uniwersytetu.
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Mord_profesor%C3%B3w_lwowskich
      Tyle, że tu za przyczyną obu okupantów.

Data: 2016-07-26 17:58:39
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

Użytkownik "Klin.................................................." <klin@wp.p>; <....................................................>; <.>; <>> napisał w wiadomości news:57978698$0$644$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za tymi z UJ wstawił się Mussolini- o czym się niezbyt często mówi

--
Chiron

Data: 2016-07-27 10:42:39
Autor: Trefniś
To tylko szaleńcy...
W dniu .07.2016 o 17:58 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Wieniawa-Długoszowski "jako ambasador Rzeczypospolitej w Rzymie miał  doskonałe stosunki z Ciano i
Mussolinim. Tego zaś francuscy decydenci znieść już nie mogli. Człowiek,  któremu
powierzono obowiązki prezydenta klienckiego kraju, który powinien być  skromnym
petentem, nie mógł przecież prowadzić samodzielnej polityki. A do tego  mieć bliskie
kontakty z przywódcami kraju będącego najbliższym sojusznikiem Hitlera!"

"Polskie piekiełko. Obrazy z życia elit emigracyjnnych 1939-1945" Sławomir  Koper

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/139020/polskie-piekielko-obrazy-z-zycia-elit-emigracyjnych-1939-1945

Być może losy Polski w czasie II Wojny Światowej potoczyły by się inaczej,  gdyby nie typowo polskie walki politykierów.

--
Trefniś

Data: 2016-07-28 17:41:35
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yk83tdiqmtaby1tncap.home...
[...]

Historia oczywiście jest nauką o przeszłości a nie o tym, co by było, gdyby było. No ale jeśli chcesz pofantazjować w granicach logiki- proszę bardzo. Wieniawa był człowiekiem do wszystkiego Piłsudskiego. Gawędziarz, uwodziciel, obieżyświat, świetny kompan. To są ważne cechy- i dzięki nim znał koronowane głowy, prezydentów i innych ważnych ludzi z całego świata. Tyle, że to nie był człowiek, który sam z siebie potrafiłby być mężem stanu. Takich predyspozycji nie miał. Trudno stwierdzić, jaki wpływ na stanowisko Mussoliniego miała ta znajomość. Natomiast fakt pozostaje faktem: z jednej strony- Francja kazała marionetkowemu rządowi polskiemu odwołać go, a z drugiej- i tak wtedy nie miał kto wykorzystać jego talentów dla dobra Polski.

--
Chiron

Data: 2016-07-28 18:17:52
Autor: Trefniś
To tylko szaleńcy...

========================================================>
[...]

Ależ w ten sposób sam fantazjujesz "Długoszowski to nie był..." - a niby  skąd to wiadomo?
Bo powiedzieli tak Sikorski et consortes, obrażeni na fakty opisywane nie  tylko przez Długoszowskiego?
Bo według moich źródeł miał wszelkie dyspozycje do znacznie lepszego  pokierowania sprawami Polski!

"Nie miał kto wykorzystać jego talentów" - ależ o to właśnie chodzi,  Długoszowski jako prezydent potencjalnie miał możliwości postawić to  towarzystwo na baczność, a części z nich się zwyczajnie pozbyć!
Niestety Raczkiewicz, znany ze swojego lenistwa (zwany "Augustem  Leniwym"), kiedy Sikorski uczynił go prezydentem, pozbył się części swoich  kompetencji na jego rzecz.

Wieniawa-Długoszowski w tym czasie usunął się lojalnie i zakończył życie,  prawdopodobnie z rozpaczy nad losami Polski pod takimi rządami na  uchodźstwie.
Pomijając moralną ocenę samobójstwa - można uznać to za kolejny przejaw  bezwarunkwego patriotyzmu.

Gęba pijaka, uwodziciela i birbanta była mu chętnie nadana (także przez  PRL), bo wtedy łatwiej zmarginalizować i nie stawać do porównania. Ale  widzę, ta propaganda także Tobie zakłóciła postrzeganie.

Political fiction jest też ważną dziedziną, zwłaszcza skoro nie potrafimy  uczyć się na własnej historii. Zwłaszcza, że do dzisiaj dla niektórych  nawet samo słowo "patriotyzm" jest wstydliwe i ośmieszane.

--
Trefniś

Data: 2016-07-28 18:41:52
Autor: Chiron
To tylko szaleńcy...

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.ylbjj22fmtaby1tncap.home...

[...]

Nie wiem, co chcesz udowodnić, jak jest Twoja teza. Nie miał Wieniawa dorabianej gęby birbanta, tylko takim był. Nie przeszkadzało mu to (bo niby dlaczego?) być patriotą. Powtarzam- mężem stanu ci on nie był. Nie ten typ człowieka.
Pisząc pogardliwie o Sikorskim zdajesz się nie dostrzegać pewnej groteskowości rządów Polski po zamachu majowym. Pod przywódctwem  tego, który Dołęga- Mostowić trafnie przedstawił jako Nikodema Dyzmę. To te rządy zepchnęły Polskę na samo dno. Polską rządzili tak straszni trepy, że wszystko praktycznie szło w ruinę. A ludzi zdolnych, ale nie zgadzających się z "hersztem rzezimieszków" (jak nazwał Piłsudskiego kardynał Kakowski) więziono w Berezie Kartuskiej (bez sądu), albo wysyłano im seryjnego samobójcę (jak gen.Rozwadowski).
Sikorski- cóż, gdy tworzył wojsko polskie w Anglii...musiał kazać część oficerów internować, bo nie dość, że knuli- to jeszcze chcieli go zabić!
I tak w dużym skrócie to wyglądało, niestety dla nas

--
Chiron

Data: 2016-07-26 05:15:13
Autor: stevep
To tylko szaleńcy...
W dniu .07.2016 o 18:40 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

Hmmm, a jakby były pisiorskie z antyestabliszmentami, poprawnością  polityczną i kilku innymi podobnej klasy pierdołami to by było super?

--
stevep

To tylko szaleńcy...