To w końcu Rajfi przenosi karty, czy nie ?

Data: 2009-09-26 18:28:40
Autor: MarekZ
To w końcu Rajfi przenosi karty, czy nie ?
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:67229fe7-988e-4e04-b427-2282f6a57baep23g2000vbl.googlegroups.com...

Na początku wydawało mi się, że w artykule jest błąd dotyczący Multi, ale jednak nie ma, rzeczywiście jest 9,9% przez 12 miesięcy a nie jak mi się wydawało przez 6 (pomyliło mi się z normalnym trybem wydawania karty).

Ale na karcie Getinu standardowe oprocentowanie wynosi od 19% do 20% (jest zróżnicowane nawet w przypadku kart tego samego typu), a nie 18% jak to jest w artykule.

 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4459 (20090926) __________

Data: 2009-09-26 10:01:26
Autor: szczurwa
On 26 Wrz, 18:28, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Ale na karcie Getinu standardowe oprocentowanie wynosi od 19% do 20% (jest
zróżnicowane nawet w przypadku kart tego samego typu), a nie 18% jak to jest
w artykule.

Mam wrażenie, ze błędów jest wiecej, ponoć np. GE Money też żąda obok
trzech wyciągów także i kwitu o dochodach. W każdym razie w
poniedziałek się osobiście przekonam i dam znać.

To w końcu Rajfi przenosi karty, czy nie ?