To w końcu która druga, trzecia, a ci od pierwszej to debile?

Data: 2011-04-22 14:01:38
Autor: Canucki
To w końcu która druga, trzecia, a ci od pierwszej to debile?
Dzieki tej "aferze" pan prezydent mial okazje aby dowiedziec sie o konstytucji korsykanskiej.
Tak jak wczesniej mogl wreszcie po latach nauczyc sie poprawnej pisowni slowa "ból" i odmiany rzeczownika "nadzieja".

Zycie jest najlepsza szkola   :-)

A zreszta moze jednak wiedzial o tej wyspiarskiej ustawie ale o tym nie wspomnial bo jest z natury czlowiekiem wybitnie malomownym  :-)

Co do armat w krzakach, to tez mial racje umieszczajac je w swojej bujnej wyobrazni wsrod krzewow ozdobnych wlasnie nie tyle z lisci, co z kwiatow.
Widocznie jest nie tylko zawodowym historykiem ale takze botanikiem-amatorem
specjalizujacym sie w dendrologii   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-23 07:51:27
Autor: cirrus
Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ios1o2$i1o$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty to wiedziałeś o tej konstytucji tylko przez wrodzona skromność tego nie ujawniałeś.

--
stevep

Data: 2011-04-23 13:40:41
Autor: Canucki
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A ty to wiedziałeś o tej konstytucji tylko przez wrodzona skromność tego nie ujawniałeś.

Nie wiedzialem.  Ale ja nie jestem historykiem.  Ani prezydentem, ktory
co usta otworzy, to powie cos "ciekawego".

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-24 07:40:30
Autor: cirrus
Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioukso$f7b$1inews.gazeta.pl...
[...]

I bardzo dobrze, bo co usta otworzysz to nic ciekawego.

--
stevep

Data: 2011-04-26 03:33:09
Autor: Canucki
> [...]
> co usta otworzy, to powie cos "ciekawego".
> Krzysztof Canucki

I bardzo dobrze, bo co usta otworzysz to nic ciekawego.

Nie szkoda wiec Panu czasu aby zajmowac sie moimi wypowiedziami zamiast tym CO i JAK mowi obecny prezydent RP?  Krzysztof Canucki

--

To w końcu która druga, trzecia, a ci od pierwszej to debile?