To właściwie dlaczego...

Data: 2010-01-21 19:11:07
Autor: matador
To właściwie dlaczego...
To właściwie dlaczego ryży wypieprzył Zbycha z szefowania klubowi POjebańców? Dlaczego Grzesio przestał być vice? Tak dobrze szło...

Przecież to taki wspaniały, uczciwy człowiek...
O wszystkim już mówił, a jaki kompetentny w sprawach budżetowych, żal człowieka. Ryży zaiste nie wie, jakie skarby marnuje.

matador.

Data: 2010-01-21 19:17:37
Autor: boukun
To właściwie dlaczego...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja5bv$bff$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nikt nikogo nie wypieprzył, sami honorowo się wycofali i poczekali na bieg wydarzeń. Widzisz, sam nie wiesz, o jaki chuj w tym PiCowskim zamieszaniu chodzi...

boukun

Data: 2010-01-21 19:26:01
Autor: abc
To właściwie dlaczego...
Demokracja na tym właśnie polega. Już w roku 1864, w encyklice Quanta cura,
Ojciec Święty Pius IX ostrzegał:

A któż nie widzi i nie zdaje sobie sprawy, że społeczność ludzka pozbawiona
więzów religii i prawdziwej sprawiedliwości zaiste nie będzie mieć żadnego
innego celu, jak tylko zdobywanie i gromadzenie bogactw, i w swoich
poczynaniach nie będzie się kierować żadnymi innymi zasadami jak tylko
nieokiełznaną żądzą swych własnych przyjemności i własnych korzyści?

Data: 2010-01-21 19:29:49
Autor: boukun
To właściwie dlaczego...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hja6sr$ndg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

abc, ty nie robiłeś tu kiedyś za "eu", przed referendum unijnym? Tak mi jakos podobnie wyglądasz z tym zachęcaniem-zniechęcaniem.

Robisz dobrą robotę w każdym bądź razie, dlatego ci nie przeszkadzam...

boukun

Data: 2010-01-21 19:37:43
Autor: abc
To właściwie dlaczego...
abc, ty nie robiłeś tu kiedyś za "eu", przed referendum unijnym?

Nie.

Data: 2010-01-21 19:28:23
Autor: matador
To właściwie dlaczego...
boukun pisze:

[...]

Uderz w stół...
:-)

matador.

Data: 2010-01-21 22:07:25
Autor: Piotr
To właściwie dlaczego...
Dnia Thu, 21 Jan 2010 19:17:37 +0100, boukun napisał(a):

Nikt nikogo nie wypieprzył, sami honorowo się wycofali i poczekali na bieg wydarzeń. Widzisz, sam nie wiesz, o jaki chuj w tym PiCowskim zamieszaniu chodzi...

He, he, co za jełop z ciebie wałkun. Ty masz plusz zamiast mózgu, pluszowy ogierku. Idź na cmentarz pogadać z
kumplami.
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-22 02:23:03
Autor: boukun
To właściwie dlaczego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o53qifw5lkax$.uxk2pvqstu9l.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotruś jak widać się samobiczuje...

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Data: 2010-01-22 10:40:55
Autor: # heÂŽsk #
To właściwie dlaczego...
On Thu, 21 Jan 2010 22:07:25 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

He, he, co za jełop z ciebie wałkun. Ty masz plusz zamiast mózgu, pluszowy ogierku. Idź na cmentarz pogadać z

 aaa feee. a feeee. az tak obnizyles poziom? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 23:36:21
Autor: Piotr
To właściwie dlaczego...
Dnia Fri, 22 Jan 2010 10:40:55 +-0100, # he+AK4-sk # napisa+AUI-(a):

 aaa feee. a feeee. az tak obnizyles poziom?

Co bym nie napisa+AUI-, wa+AUI-ku+AUQ-ski +AQc-wier+AQc-inteligent zareaguje be+AUI-kotem o swoich
pedalskich ekscesach.
Daj se na luz.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nie+AXo-le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-21 19:40:37
Autor: mkarwan
To właściwie dlaczego...

[...]

Kilka miesięcy temu rozważano jego kandydaturę na ministra finansów, na miejsce Rostowskiego

Data: 2010-01-21 19:45:48
Autor: matador
To właściwie dlaczego...
mkarwan pisze:

[...]

No i ryży ma zostać prezydentem. Fajnie będzie, co nie?

matador.

Data: 2010-01-21 22:07:48
Autor: awe
To właściwie dlaczego...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja7d0$fh5$1atlantis.news.neostrada.pl...
mkarwan pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -
sluchaj nie wierz tym gnidom nic a nic, chlebowski 2-3 miesiace trenowal. w tym czasie moglby nawet ograc kasparowa w te klocki zwlaszcza ze w trudnej chwili moze powiedziec ze nie pamieta....
awe

Data: 2010-01-21 22:19:02
Autor: matador
To właściwie dlaczego...
awe pisze:

sluchaj nie wierz tym gnidom nic a nic, chlebowski 2-3 miesiace trenowal. w tym czasie moglby nawet ograc kasparowa w te klocki zwlaszcza ze w trudnej chwili moze powiedziec ze nie pamieta....

Przecież ja tylko boukuna chciałem sprowokować. ;-)
Co zresztą nieźle wyszło.

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2010-01-21 22:54:59
Autor: awe
To właściwie dlaczego...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjagc8$5qk$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:

[...]

to trzeba byc wybitnym czerwonym trepem zeby te swalocz jeszcze popierac. booukun nie ma wstydu..nic a nic...
awe

Data: 2010-01-22 10:40:55
Autor: # heÂŽsk #
To właściwie dlaczego...
On Thu, 21 Jan 2010 19:11:07 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

To właściwie dlaczego ryży wypieprzył Zbycha z szefowania klubowi POjebańców?

 kompleksik,co ? brak argumentow nadrabiach dehumanizacja?

Dlaczego Grzesio przestał być vice? Tak dobrze szło...
Przecież to taki wspaniały, uczciwy człowiek...

 "wypieprzajac" tusk odebral pistolecik i tarcze kurduplowi*.
 * - wg wyroku sadu nie jest to okreslenie obelzywe.

O wszystkim już mówił, a jaki kompetentny w sprawach budżetowych,

 sa lepsi od niego. np taki prezes, jest po 2-tygodniowym kursie
 ekonomii w klarysewie. zna sie np. na sposobach radzenia z kryzysem.
 gdyby tusku go posluchal bylibysmy dzis bangladeszem !

żal człowieka.

 a glupiemu zal ;o)))

Ryży

kompleksik,co ? brak argumentow nadrabiach dehumanizacja?

zaiste nie wie, jakie skarby marnuje.

 wybory na wiosne ;o)))

--

 HeSk