To właśnie my - Polacy jesteśmy narodem wybranym

Data: 2012-02-27 14:34:36
Autor: Obserwator
To właśnie my - Polacy jesteśmy narodem wybranym

.....wybranym do potrójnego, albo n-krotnego, dymania.
Każdego, bowiem, można wydymać raz, narodowość bez znaczenia. Ale tylko jeden, wybrany, jest naród, który wydymany po dwakroć, trzykroć - w
IDENTYCZNY sposób, grzecznie podziękuje i poprosi o jeszcze.*

*Prostacka i kuw…a technika robienia wody z mózgu nie może być powodem, aby
tej technice ulegać. Jestem Polakiem kiedy trzeba dopieprzyć Polakom i
natychmiast staje się Żydem, gdy idę do kasy, gdy sprowokowani Polacy mi
oddadzą. Coś podobnego musi irytować i musi wywoływać polowanie. Niech się każdy zdecyduje kim chce być i w jakie lustro patrzeć, wtedy stanie
się jasność i ścigania Żydów za sam fakt metrykalny obronić się nie da.
Problem polega na tym, że Polak nie ma gdzie się ukryć i jest wdeptywany w
ziemię jako Polak, co więcej wmawia się Polakowi, że wdeptuje sam siebie w
wojnie „polsko-polskiej”. Nic podobnego, ciągle otwarty front, to front żydowsko-polski, z tym, że Żydzi
w sposób prymitywny operują nacjonalistycznymi nastrojami i po mistrzowsku
obracają się na pięcie własnej tożsamości, przy czym obrót zawsze jest
motywowany zyskiem. Oczywiście nie piszę tu o wszystkich Żydach, co niestety za każdym razem
trzeba powtarzać, żeby nie zostać esesmanem, a i powtarzanie z tytułu nie
zwalnia, piszę o najbardziej klasycznej żydowskiej postawie, która w Polsce
osiągnęła wyżyny hipokryzji i NACJONALIZMU.

Mam jak zwykle pozamiatane, z jednej strony oczekuje się ode mnie postaw
radykalnych od prawa, z drugiej obrzuca kałem od radykalnej lewej, nie muszę
chyba tłumaczyć, że stoję w krzyżowym ogniu. Zatem jeszcze raz powtórzę, że
nikt się ode mnie nie doczeka postawy tępego żydożercy, nie mam i nie będę
miał zajoba genetycznego, w ogóle nie o to w tym wszystkim chodzi. Z drugiej
strony proszę nie oczekiwać, że wobec jednej nacji i to takiej, która niejedno
ma za uszami będą zachowywał się szczególnie, bo tak sobie nacja wymyśliła,
tak szantażuje i tak leje krokodyle łzy. Żyd jest dla mnie tyle wart co każdy inny człowiek, a to znaczy, że podlega
tym samym kryteriom oceny i nic tu nie pomogą łzy, śmiech, narodowość,
prymityw, propaganda, szantaż, będzie Żyd traktowany jak człowiek. Inną motywacją była płacząca Janina Paradowska, dla znajomych Rachela Busch,
dla mnie ta pani jest klasyką pracującą na podły wizerunek swojego narodu i
bynajmniej nie o Polaków tu chodzi. Klasyka gatunku można by rzec, ze wszystkimi powyżej opisanymi mechanizmami.

 Obsrywanie Polaków pod polskim nazwiskiem i odcinanie męczeńskich żydowskich
kuponów, a żeby było jeszcze bardziej zabawnie, pani Pardowska-Bush, tak lekko
podchodząca do nacji, dostaje uderzeń jak tylko usłyszy, że jest Żydówką.

Ciężko pojąć dlaczego kobieta, która o Polakach pisze jak najgorsze rzeczy,
bije brawka żydowskiemu nacjonaliście, kabotynowi i kłamcy Grossowi, nagle
dostaje bladej twarzy i gorączki, a co najmniej jest jej przykro, gdy
przywołać Racheli tożsamość właściwą. Czy to jakiś wstyd być Żydem? Czy może cholerny wstyd, pani Rachelo udawać głupiego, udawać Janinę, mówiąc
brutalnie szmacić się nacjonalistycznie za parawanem wygodnej, nic nie
znaczącej bo zakłamanej tożsamości polskiej? Pani Bush nie płacze nad tym, że ktoś jej wypomina żydostwo, ale ona płacze
nad zagrożonymi grantami, po zdemaskowaniu działanie Bush nie przynosi chwały
i nie tylko jej, ale wszystkim Żydom. I na tym cała ta prostacka maskarada polega, gdyby Paradowska przyznała, że
jest Bush natychmiast musiałaby przyznać, że się upodliła „patrzeniem w
lustro”, że udawała głupią Janinę, że kłamała, że postępowała jak tandetny
propagandysta. Nie wstydzi się Bush swoich korzeni, ale Paradowska histerycznie obawia się
zdemaskowania własnych podłości, bo to co z pozycji Polki uchodziłoby za
odważną samokrytykę, z pozycji Żydówki jest nacjonalistycznym prostactwem i
hipokryzją fanatyczki.

 Tyle o Żydach i wątpię, żeby nie było okazji wracać do tematu po wielokroć,
ponieważ ten temat jest jedną z głównych przyczyn polskich, ale i żydowskich
nieszczęść.*

http://kontrowersje.net/tresc/jeszcze_raz_o_zydach_na_klasycznym_przykladzie_janiny_racheli_paradowskiejbush

--

To właśnie my - Polacy jesteśmy narodem wybranym