To wolno, czy nie wolno?

Data: 2011-06-27 18:31:13
Autor: cirrus
To wolno, czy nie wolno?
# Ksenofobiczne radio i faszystowska partia

Mogę tak pisać? No pewnie mogę skoro mamy wolność słowa, a wszelka krytyka mojej wypowiedzi byłaby przejawem zapędów totalitarnych, nieprawdaż? Poczułam furię! Jeśli ktoś krytykuje Radio Maryja i jej pana dyrektora, jeśli ktoś mówi złe słowo na Prawo i Sprawiedliwość to jest to przejaw wolności słowa? Czy zbrodniczego atakowania niezależnego medium i prawdziwie polskiej partii??? Skoro pan Rydzyk może mówić (publicznie), że mamy totalitarne państwo, to ja mogę pisać, że prowadzi ksenofobiczne, antysemickie i rasistowskie radio. Apropos tego publicznie. Niejaki Witold Waszczykowski zmusił mnie do powrotu myślami na wykłady z logiki. Powiedział on (Waszczykowski), że nota ministra Sikorskiego "jest to forma donosu na obywatela polskiego do innego państwa".  I Witold Waszczykowski nie rozumie jak można coś takiego zrobić. A ja się pytam czy pan Tadeusz Rydzyk nie skarżył się publicznie na całe państwo Polskie i jej władze do innych państw??? Jeśli A jest B to B nie jest A - tłucze mi się takie zdanie z logiki w głowie.

Dalej logika przypomniała mi się gdy zapoznawałam się z listem parlamentarzystów PiS: Anny Sobeckiej, Bogusława Kowalskiego i Waldemara Kraski. Parlamentarzyści domagają się od premiera przywołania do porządku ministra Radosława Sikorskiego i uważają, że nota protestacyjna skierowana do Watykanu wskazuje na to, że:

"Zastosowanie tych metod jest tylko potwierdzeniem słów, które padły w Brukseli. W pełni podzielamy opinie wyrażone w wypowiedzi o. dr. Tadeusza Rydzyka, oddają one smutną prawdę o rzeczywistości w Polsce".

I wszystko byłoby dla mnie logiczne, gdyby nie dalszy ciąg listu. Do tego momentu rozumiem, że parlametarzyści uważają, że Polską nie rządzą Polacy, jest to kraj totalitarny i niesuwerenny. To czemu: "Należy przypomnieć Panu Ministrowi, że Rzeczpospolita to nie jest jego prywatna własność i nie można jej używać do tłumienia niewygodnych poglądów"? No to jest jakaś Rzeczpospolita czy totalitarny twór tłumiący niewygodne poglądy. No i skoro nie rządzą nami Polacy to do kogo pisze pani poseł Sobecki i spółka swój list? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfkq4

--
stevep