To wstyd nie być Antysemitą!

Data: 2011-05-12 18:31:55
Autor: Klin
To wstyd nie być Antysemitą!
Data: 2011-05-12 17:59:27
Autor: MH
To wstyd nie być Antysemitą!
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
http://www.youtube.com/user/DavidDukePL
=====================

To o czym mówi DD jest powszechnie znane , każdego myślącego i kojarzącego
fakty historyczne , a w szczególności logicznie postrzegającego obecną
rzeczywistość (11.09 , Irak , Afganistan , Palestyna , Osama itd..) , powinno
to doprowadzić do pewnych refleksji..  DD jednak zdecydowanie zagalopował się
w odniesieniu się do zarazy żydowskiej vs. religii Chrześcijańskiej..  Jakaś
tam wzmianka była n/t Islamu i ateistycznego postrzegania rzeczywistości...
Jakkolwiek w pełni się zgadzam z DD , tak uważam za błąd medialny uwypuklanie
żydowskiej nienawiści do wyznawców wiary Chrystusowej. Wspomniał też o West
Bank , gdzie Chrześcijanie raczej większości nie stanowią..  Mniejsza z tym..
Żydzi , to PANDEMIA !!! A efekty propagandy są wyraźnie widoczne również tutaj
na psp..  Araby=kozojeby , Islam=terroryzm , itd , itp....  09.11 i tym
podobne wydarzenia (np. podczas Olimpiady w Monachium) , jest to skutek , a
nie przyczyna.. Przyczyną jest to o czym mówi DD ..

MH

Data: 2011-05-12 20:13:00
Autor: u2
To wstyd nie być Antysemitą!
W dniu 2011-05-12 19:59,  MH pisze:
A efekty propagandy są wyraźnie widoczne również tutaj
na psp..  Araby=kozojeby

Czyli ty kozojeb Zyd :)

Data: 2011-05-12 18:43:34
Autor: MH
To wstyd nie być Antysemitą!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-12 19:59,  MH pisze:
> A efekty propagandy są wyraźnie widoczne również tutaj
> na psp..  Araby=kozojeby Czyli ty kozojeb Zyd :)

========================

A Ty JUTU ciomgle ło tych komzach ...  Dyć zek Ci juz radził , cobyś sem je
spode konola połobcieroł !!!  Pompremsa se jakiegosik zakup , naśtywno
nakinolu zawionz , abo ić siem wysmarkej Koziołku Matołku ...  A jakoby co ,
to Ci radem dom : We w Pacanowie Komzy Kujom ...  I JUTU , momdra gowa idź sem
s tym do PACANOWA !!

MH

Data: 2011-05-12 21:32:14
Autor: u2
To wstyd nie być Antysemitą!
W dniu 2011-05-12 20:43,  MH pisze:
A Ty JUTU ciomgle ło tych komzach ..

Bos ty pojeb-kozojeb jak baca falszywy tfusk.

Data: 2011-05-12 20:29:49
Autor: MH
To wstyd nie być Antysemitą!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-12 20:43,  MH pisze:
> A Ty JUTU ciomgle ło tych komzach ..

Bos ty pojeb-kozojeb jak baca falszywy tfusk.

====================

Dziś mi siem jus nie kce , ali jutro łokrutnie Ciem łoksycem , boś straśliwie
łupierdliwym jez !!!

MH

Data: 2011-05-12 18:45:27
Autor: u2
To wstyd nie być Antysemitą!
W dniu 2011-05-12 18:31, Klin > pisze:
http://www.youtube.com/user/DavidDukePL

Mnie dziwi nadskakiwanie w Polsce Zydom. Widac, ze Zydow przetrwalo
druga wojne duzo wiecej niz podaje sie oficjalnie.

Data: 2011-05-12 19:27:02
Autor: Klin
To wstyd nie być Antysemitą!
Użytkownik Klin > napisał:
http://www.youtube.com/user/DavidDukePL

    Jeśli jeszcze nie znacie Davida Duke - macie okazję poznać.

   http://www.youtube.com/results?search_query=david+duke+pl&aq=7&oq=David+D

Data: 2011-05-13 15:08:17
Autor: matusm
To wstyd nie być Antysemitą!

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iqh225$rft$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/user/DavidDukePL

zydki prowokuja do antysemityzmu aby bardziej rozwijac biznes holokaustu ,Kropiwnicki jak był prezydentem to regularnie raz  w miesiacu  był na wycieczkach za spoleczne pieniadzeza .Płakał przy  scianie ,teraz jak to zydki zaciagnał sie do bankowosci aby płacz podatników byl powszechny ,,,,a u nas to normalka bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

To wstyd nie być Antysemitą!